0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.
Partea proasta e ca avem 10 ani garantie pe componentele importante ale masinii si... ghici ce
Cu tot respectul dar multi cred ca cititi doar de dragul de a va ocupa timpul fara a asimila informatia....
din ce am citit aici, nu e specificat ca revizia trebuie facuta in service Suzuki. deci as putea sa faca revizia la orice service de incredere(care noteaza in carnetul de garantie si evidenta service) fara sa pierd garantia?
In consecinta, cum am spus si mai devreme, suntem liberi sa le efectuam unde dorim dar in schimb ne asumam raspunderea si drept urmare si un posibil refuz de a mai beneficia de garantia reprezentantei. Este foarte simplu de inteles si nu trebuie mentionat in carte faptul ca reprezentanta te poate refuza din momentul in care altcineva a desfacut un surub si nu ei. Pe simplul motiv ca ei nu repara greseala altora. Trebuie explicat mura in gura faptul ca ei abia asteapta un motiv , cat de mic ar fi, ca sa faca economie de timp si bani ? Plus de asta, tehnologia a avansat destul de mult la masinile noi iar reprezentanta cam este singura care isi cunoaste produsul. O ulterioara defectiune mai ampla va deveni automat mai costisitoare la ei pentru ca ai decis sa faci economie la o simpla revizie. Asta a fost ultimul comentariu legat de acest subiect pe care il mai scriu. Fiecare face ce vrea