Autor Subiect: Noul Suzuki Jimny (2018>)  (Citit de 99245 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline f.cristi

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #990 : 30.Iul.2019, 02:14:43 p.m. »
No keyless?

Offline tudyniuz

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #991 : 30.Iul.2019, 02:17:41 p.m. »
Asta mai lipseste. Te mananca ursu in padure cu tot cu cheie si cand ajunge langa masina se deblocheaza incat sa plece cu ea. Not so fun  :-))
  • -
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #992 : 30.Iul.2019, 02:18:43 p.m. »
@speedy la 1.4 turbo n-ai cuplu la turatii mici, de exemplu daca urci o panta mare si accidentata cu viteza mica, de aceea e bun reductorul, demultiplicarea la asta ajuta
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline boga81

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #993 : 30.Iul.2019, 04:01:42 p.m. »
Asa e hippo, dar cei mai multi de aici cred ca nu au facut off-road, in adevaratul sens al cuvantului. Un macadam de munte merge si cu Vitara 4x4. Hell, s-a mers pe Strategica cu Vitara nemodificata! Asa ca nu vad la ce le-ar trebui Jimny. Vitara, SX4, S-Cross pot mult mai mult decat si-ar imagina multi de aici. Eu, unul, care merg foarte des pe drumuri de munte, oricat mi-ar placea Jimny, nu l-as lua ca singura masina a familiei.
A, daca vreau sa ma bag pe drumuri desfundate sau prin padure pe drum de TAF, atunci Jimny rulz!
Pentru drumuri de munte, Vitara poate destule. Si sigur ajungi mai repede pana la inceputul macadamului.
Pentru curiosi, cam asta poate SX4 inaltata cu 2.5cm. Pozele chiar nu redau cat se nasol a fost bucata respectiva..

Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk

  • Duster 1.5 Blue dCi 4x4 SL Orange, chill as f*ck / ex SX4 1.6 4x4 Navi a.k.a. Suzuka - MAD Springs Lift-Kit, K&N Filter, powered by obdtunig: Life begins at 4.000 rpm
 
The following users thanked this post: shpeedy, Utilizator_Anonim, toma

Offline shpeedy

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #994 : 30.Iul.2019, 05:26:06 p.m. »

Din postarea ta, parca te-ar atrage schimbarea/inlocuirea, chiar daca ai o rezerva in privinta spatiului(si daca nu preconizezi o marire a nr. membrilor familiei).


Nici pe departe...

Da, imi place (si respect) Jimny-ul pentru ceea ce este. Dar sa-mi iau unul (basca nou) nu se numara printre dorintele mele actuale. Sunt multumit cu starea actuala a SXului - din pacate, nu ajung eu sa fac iesiri cate ar duce el...

Frica mi-e ca se porneste de la o premisa usor eronata cu privire la iesirile in afara asfaltului - nu neaparat masina face diferenta, ci cel care este la volan (evaluarea corecta a limitelor, nivelul de responsabilitate/discernamant).


@speedy la 1.4 turbo n-ai cuplu la turatii mici, de exemplu daca urci o panta mare si accidentata cu viteza mica, de aceea e bun reductorul, demultiplicarea la asta ajuta

Poate n-ai cuplu pana-n 1,500rpm, cat motorul functioneaza ca un aspirat, dar - cu 220Nm intre 1,500-4,000rpm - ai ceva resurse cu care sa te joci (noi astia cu 150Nm la 4,400rpm ce sa mai zicem?!). Asa cum spune si @Boga81, am vazut cum merge Vitara S pe coclauri - a avut limitele ei pe fond de garda la sol/unghiuri/aderenta anvelope, dar nu pe motiv de transmisie...


Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline f.cristi

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #995 : 31.Iul.2019, 04:12:25 p.m. »
Cateva teste msnuala vs. automata

Mie imi pare ca automata schimba mai mult decât decent, fara latenta perceptibila, fara smucituri. Singura problema ar fi ca schimba cam sus. Din pacate nu e aratat si turometrul si am impresia ca mai mult de a 3-a n-a ajuns; probabil si posibil din cauza/datorita acceleratiei blană (ca sa vada timpii de accelerare). Probabil la mers normal ar schimba mai jos.

Offline rexkrokiDAU

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #996 : 31.Iul.2019, 09:33:54 p.m. »
In filmuleț pare că se mișcă bine varianta automată. Din cifre însă e o diferență cam mare la accelerația de la 60 la 110 km/h.
Sunt tare curios să văd cum se simte în realitate varianta automată, din păcate la mine în zonă nu e la test, doar la vreo 150 km depărtare.

Offline enicky

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #997 : 31.Iul.2019, 10:06:53 p.m. »
Mie imi pare ca automata schimba mai mult decât decent, fara latenta perceptibila, fara smucituri. Singura problema ar fi ca schimba cam sus.
   In primul rand am reluat filmuletul de 5-6 ori in speranta ca voi vedea o miscare de caroserie la pornirea motorului : nici gand!
  Schimbarile de viteza cred ca sunt mai mult decat decente, cel putin dupa sunet se aude mai bine decat manuala. Confortul automatei are si el pretul lui, in timp, viteza si consum. Totul are un pret, nimic nu  e gratis.
    Vrei un timp sau consum mai mult, scade confortul.
    Motorul se joaca cu aceasta caroserie, practic o ingroapa(la propriu!) si el tot va mai avea viata !(imi aminteste de cel de pe cielo).
    Daca este intretinuta caroseria, iar  masina iese putin in afara asfaltului, cred ca Jimny este una din putinele suv-uri moderne care poate trai de la 10 pana la 20 de ani.
    Neintretinuta si bagata in off road, tot rezista 10 ani ! Parerea mea...
Ce face Vitara 1,6 :
V.max 180 km/h
12 sec 0-100 km/h
11.4 sec 0-60 mph
   Deci ?
« Ultima Modificare: 31.Iul.2019, 10:19:05 p.m. de enicky »
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline rexkrokiDAU

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #998 : 31.Iul.2019, 10:20:34 p.m. »
Dacă cifrele sunt de la Vitara manuală înseamnă că sunt la fel ca la Jimny.
Și dacă mașina e preponderent folosită în oraș, așa cum multă lume o marketează, cutia automată e de dorit, in pofida prețului sau a altor considerente, gen consum sau reprize.

Offline f.cristi

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #999 : 31.Iul.2019, 11:20:43 p.m. »
Daca AT-ul schimba fara smucituri si in tr. 1-3 nu se tureaza foarte mult ma interesează mai putin pretul, consumul sau reprizele (la o astfel de masina).