Autor Subiect: Noul Suzuki Jimny (2018>)  (Citit de 99248 ori)

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14537
  • Thanked: 3483 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #980 : 29.Iul.2019, 09:18:35 p.m. »
Vin si eu daca mergeti sambata. Macar daca rade, sa rada bine...
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 

Offline enicky

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #981 : 29.Iul.2019, 09:35:48 p.m. »
   Maaama, ce ne-am gasit ! Le rupem masina ! =)) =))  test de inaltime, test de greutate, ce mai, daca suporta bine, daca nu, :pardon:
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #982 : 29.Iul.2019, 09:36:56 p.m. »
Vb privat vineri sa-l sun pe nea dealerul
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline tudyniuz

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #983 : 30.Iul.2019, 08:55:24 a.m. »
Dageco are deja Jimny la test drive? Astazi am o fereastra libera si as face un drum pana acolo daca au deja masina disponibila. Stie cineva sigur treaba asta?
  • -
 

Offline f.cristi

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #984 : 30.Iul.2019, 10:07:22 a.m. »
Dupa ce termin concediul probabil voi face comanda.
Pana atunci raman de stabilit cutia automata/manuala si culoarea.
Aici e un drive test cu o automata, dar nu prea sunt multe  amanunte:

Offline enicky

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #985 : 30.Iul.2019, 10:35:52 a.m. »
   Nu stiu, m-a enervat baiatul asta cu drive testul lui : conduce asa relaxat, povesteste, zambeste, gesticuleaza, volanul pare ca se misca usor si pe asfalt si pe coclauri !! M-asteptam sa-l vad chinuit, stresat, transpirat, da' de unde... :-)) Si mai avea si spatiu intre umar si portiera !
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline f.cristi

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #986 : 30.Iul.2019, 10:42:59 a.m. »
Si mai avea si spatiu intre umar si portiera !
Cred ca e ceva neam de papuaș, din-aia mici. 😀

Offline shpeedy

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #987 : 30.Iul.2019, 11:50:12 a.m. »
Chiar sunt curios cati din cei interesati p'acilea o sa-si ia de nou noul Jimny (si sa nu apara cu regrete peste juma de an)...

Masina de oras? Hmmm...
Prin prisma dimensiunilor se poate considera. Dar ar fi bine de tinut cont de faptul ca in 2WD (cum este indicat sa se ruleze pe asfalt uscat) este o masina cu tractiune spate, usoara, dar cu centrul de greutate destul de ridicat fata de sol. Da, are sisteme de siguranta pentru a-l mentine pe trasa, dar nu are un comportament chiar magulitor condus mai alert...



Celor interesati de Jimny ca masina de oras, le-as recomanda un drive-test intr-o zi ploioasa, pentru a vedea cum se comporta in 2WD sau 4WD si sa vada daca se impaca cu feelingu'...

Masina practica?
Pentru doua persoane (hai 2 + un copil), dispuse sa sacrifice bancheta spate pe post de portbagaj, da, se poate spune ca ar fi practica. In rest, desi este posibil, nu cred ca e o bucurie montarea unui portbagaj de plafon - zgomot accentuat la rularea extra-urbana si consum marit pe o caroserie ce si asa nu prea are multe in comun cu aerodinamica (G-urile ca sa fie confortabile/agreabile in utilizarea si pe asfalt vin macar cu valori mari de putere si cuplu - si pret pe masura).

Alta chestie cu luatu' de noua - desi stock, masina e suficient de capabila, pentru cei care prind gustu' iesirilor in afara asfaltului, o sa apara in curand pe umarul drept, respectiv stang dracusorul si ingerasul cu privire la modificari vs garantie/legalitate (si atunci sa te tii, nenica). Singura modificare (si prima pe care as face-o) usor de facut si in limitele garantiei/legii ar fi anvelopele - dimensiunea permite niste AT-uri decente, cu compromisul aferent (anvelope mai grele -> ceva solicitari aditionale asupra puntilor; aderenta crescuta datorita profilului -> masina nu mai pierde din terenul castigat pe caile de rulare cu aderenta scazuta).

Fiecare face ce vrea cu/pe banii lui, dar celor care vad ca au deja masini noi cu Allgrip, in garantie, vazand cam cum se pune vis-a-vis de garantii/mentenanr etc, mai degraba le-as recomanda - daca au ganduri d'astea de iesiri in afara asfaltului - mai bine sa astepte iesirea din garantie a ce au, sa inceapa sa puna niste bani deoparte, bani cu care incet-incet sa-si puna scuturi, lift-kit, un set de AT-uri, eventual un remap sa aiba curba de cuplu mai bine distribuita pe plaja de turatii. Ca idee, eu nu am auzit de multi oameni responsabili care sa-si bage masina noua stock pe traseu mediu/greu de off-road...

Un Jimny stock e clar mai bun fata de SUV-urile de le avem, dar - la modul practic - de ce e mai bun:
- garda la sol mai mare - se rezolva (macar partial) cu lift-kit;
- reductor - desi acesta este greu de inlocuit (fiind o piesa hard in componenta Jimny-ului), ar trebui sa ne gandim cam ce face reductoru' ala - din ce stiu, odata angajat, permite sa ai mai mult cuplu la acelasi rpm al motorului; or noul K15B/C livreaza 120Nm@4,400rpm - oare 1.4 turbo sau 1.6 diesel nu livreaza o valoare suficienta de cuplu la rpm similar?! Daca mai adaugi si niste AT-uri in ecuatie pentru a castiga aderenta, s-ar putea sa ai o alternativa la Jimny macar pentr unele trasee.
Daca la astea mai adaugam si faptul ca pe asfalt una din astea d'ale noastre se comporta mai ok fata de un Jimny...

Parerea mea...

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline f.cristi

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #988 : 30.Iul.2019, 12:04:53 p.m. »
Pe scurt:
- daca ramane, Jimny ar fi la mine a 3-a masina actuala
- m-am gândit si la montarea unui "coșciug" pe plafon (desi nu-mi plac deloc). Dar la profilul unei asemenea masini cu cat sa mergi ca sa te deranjeze zgomotul de vant (ca pe coclauri nu contează)?
- pt. mine: never SH si modificări in limita legalității si ale permisiunilor tehnice ale producătorului

Offline enicky

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #989 : 30.Iul.2019, 12:50:06 p.m. »
Chiar sunt curios cati din cei interesati p'acilea o sa-si ia de nou noul Jimny (si sa nu apara cu regrete peste juma de an)...

Masina de oras? Hmmm...
Prin prisma dimensiunilor se poate considera.
  Parerea mea este ca nu va lua cineva Jimny ca sa inlocuiasca Vitara. Dar, ca orice om caruia ii plac masinile(si asta presupun ca suntem), ai curiozitatea si atractia spre nou.
Din postarea ta, parca te-ar atrage schimbarea/inlocuirea, chiar daca ai o rezerva in privinta spatiului(si daca nu preconizezi o marire a nr. membrilor familiei).
  Rulajul in oras si siguranta in trafic, la viteza legala, nu poate fi in niciun fel afectat de tractiunea spate, parerea mea...
 Facand o paralela (cum ai facut tu!) intre Jimny stock si Vitara imbunatatita(a mea sa zicem), eu as zice ca si cu lift Kit si cu AT-uri tot nu l-ar ajunge din urma pe Jimny ! Ca poate si Vitara ceva, da, dar nu-l "imita" pe Jimny.
  Pana la urma, off road poti face si cu coparseu deasupra(daca e gol), deci poti merge si cu familia la munte, daca nu luam si rochia de seara. :)
Masina de oras: gabaritul mic o ajuta si in oras (si pe coclauri), inaltimea te ajuta la vizibilitate, ai scaune incalzite, unitate media, AC, si este cred muuult mai practica decat un X5,6 sau Q7, chiar daca nu atat de comfortabila.(vezi parcarea)
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip