Autor Subiect: Noul Suzuki Jimny (2018>)  (Citit de 99269 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline Soimu

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #770 : 28.Ian.2019, 01:56:39 p.m. »
Masinuta de oras dar potenta la ce?

Zapada, sleauri, gropi, borduri, trotuare... Usor de parcat, pozitie inalta la volan, culori vii, atractive.
Siguranta in oras e asigurata tocmai de franarea automata si SLDA. E buna de mers la mare, pe nisip.
Nu va conta consumul, ci tocmai aspectul de "bijuterie". De-aia cred ca va fi atractiva pentru doamne in oras si ptr domni in afara lui.
Am si eu o parere, sper sa nu se supere nimeni: "este doar o purcea moarta(frumusica, ce-i drept) in cotetul dealerilor"...la preturile afisate nu vad sa rupa gura romanilor(mai ales in conditiile actuale de curs valutar si recesiune ce va veni)...e ca si cu masinile electrice, ne plac la toti, am fost la drive-test, dar Nu cumparam...


Macar pe aici, forum e cineva decis (ca de vreun an se tot discuta si studiaza) sa cumpere aceasta masina? Poate nu am fost eu atent, si sunt destui....sa spuna cei care sunt decisi si le asteapta cu adevarat!:)
  • 2018 SWIFT 1.2 PASSION 90 CP 2WD si 2018 IGNIS 1.2 GLX AllGrip
 

Offline f.cristi

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #771 : 28.Ian.2019, 03:42:00 p.m. »
Si treaba cu directia imprecisa se mosteneste in continuare (ca si la Ignis desigur).
Ce inseamna directia asta imprecisa si cum se cuantifica ea, ca tot aud pe aici si pe alte site-uri sau pe la TV si nu-mi dau seama ce e ?

SLDA si sistemul de franare automata
Din cate tin eu minte sistemul de franare autonom va deveni obligatoriu, standard (nu mai stiu data exacta), la fel ca ABS-ul, ESP-ul, senzorii de presiune roti...Deci e un pas anticipat.

Eu vand inconvenientul major al noului Jimny ca fiind pretul, care te face sa iei si alte variante in calcul, chiar daca nu sunt din aceeasi categorie. In rest, gadgeturile nu ma deranjeaza cu nimic.

Offline toma

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #772 : 28.Ian.2019, 03:46:40 p.m. »
Cand am trecut de la Symbol la Suzi mi s-a parut maaaare imbunatatire. Totusi, primele luni mi s-a parut directia "imprecisa". Nu are joc in volan dar parca era nevoie mereu de mici corectii... si nu reuseam sa inteleg dozajul corect al manevrelor fine. La alte masini conduse nu am avut senzatia asta. Acum m-am obisnuit si nu mi se mai pare imprecisa.
  • Suzuki Vitara 2015 Allgrip diesel
Omul este singurul animal care roșește, ori ar fi potrivit să o facă - Mark Twain
 

Offline f.cristi

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #773 : 28.Ian.2019, 03:50:23 p.m. »
Singura data cand am simtit ce insemna o directie "imprecisa" a fost cand am trecut de la nonservo la servo.
"Trebile" astea sunt bine calculate si, in lipsa unui defect, eu zic ca e imposibil ca omul sa-si dea seama de micile "imperfectiuni".

Offline toma

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #774 : 28.Ian.2019, 03:56:37 p.m. »
N-am zis ca e imperfectiune in sensul ca dai o comanda in volan si nu se intampla la roata ce trebuie. Am spus ca e vorba despre senzatia (feedbackul) pe care il primesti in volan.
Nu stiu cum sa explic mai clar. 
  • Suzuki Vitara 2015 Allgrip diesel
Omul este singurul animal care roșește, ori ar fi potrivit să o facă - Mark Twain
 

Offline enicky

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #775 : 28.Ian.2019, 04:32:06 p.m. »
  Directie imprecisa !
 Nu stiu daca la nivelul anului 2018/2019 putem spune ca se mai construiesc masini cu directie imprecisa..., cred ca este o simpla expresie ptr. a masca o mai grea adaptabilitate  la un model nou de masina. 
   Ca sa exemplific, fata de Focus, directia Vitarei mi s-a parut mai usoara(servo), la viraj revine mai greu, iar la viteze mari servo se intareste. Astea nu sunt motive sa spun ca are directie imprecisa !
    Daca dai o cmd. la volan si roata n-o percepe, sau reactioneaza mai greu, este o defectiune(joc), sau ...asa este constructia ei.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline tudyniuz

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #776 : 28.Ian.2019, 06:08:59 p.m. »
Directie hidraulica vs. directie electrica. Una iti ofera feedback real de la roata, cealalta doar "mimeaza" asta. Nu prea mai sunt masini cu directii hidraulice, pentru ca masinile astea nu pot avea self-parking sau lane-keep-assist, sisteme destul de comune pe masinile noi. Poate lipsa unui feedback real ofera unora senzatia asta de "imprecizie" 

Personsl, nu cred ca e o problema. Exista masini si masini. Daca intr-un hot hatch vrei o directie care sa iti ofere un feedback real sau care sa mimeze bine treaba asta, pentru o masina de oras sau off-road, cum e Jimny, cred ca altele sunt trasaturile mai importante ale masinii.
  • -
 
The following users thanked this post: toma

Offline duculetu

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #777 : 29.Ian.2019, 09:39:17 a.m. »
@f.cristi si mie imi plac gadget-urile, cat mai multe, dar astea cresc pretul, ceea ce te deranjeaza. Un echilibru bun gasesti la Ignis dar cand pui AllGrip Pro trebuie sa reduci de undeva sau ridici pretul.
Intrarea in parcarea este subterana, intrare pe care am facuto zilnic cel putin 3 ani cu masina dinaintea Ignis-ului. Cu Ignis-ul dupa o luna am luat bordura dintre sensuri (bordura de care oricum trebuia sa ma apropii mult pentru a valida cartela de intrare. Da, stiu, poate ca eram obosit, poate ca nu eram atent, 60% din accidente se intampla pe drumuri cunoscute, etc. dar eu si acum simt ca la Ignis nu e ca la vechea masina. Exact um s-a spus si mai sus, te adaptezi in timp, dar nu stiu daca o sa fie pe placul tutudor, totusi vorbim de o masinuta de 20k.
 

Offline shpeedy

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #778 : 29.Ian.2019, 10:15:08 a.m. »
O alta chestie de tinut cont ar fi arhitectura masinii - vorbim de o masina pe arhitectura clasica de sasiu separat, ceea ce implica niste limitari cu privire la sistemele ce pot fi implementate...

Par example, nici in ultima iteratie (generatie) a sa, noul Wrangler n-a reusit sa scape complet de 'death wobble'. Cam pentru toate masinile astea cu sasiu separat, desi ai posibilitati extinse de modificare, exista intotdeauna un compromis...



Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline f.cristi

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #779 : 29.Ian.2019, 10:32:43 a.m. »
Interesant fenomen, care apare la trecerea peste o denivelare la viteza ceva mai mare.
Totusi, ce îl întreține pe o distanță asa mare de la locul producerii, apoi dispare de la sine ?