Autor Subiect: Noul Suzuki Jimny (2018>)  (Citit de 99218 ori)

0 Membri şi 4 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline f.cristi

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #530 : 27.Sep.2018, 10:02:13 a.m. »
Sunt subtirel, daca incap (chiar foarte bine) in Ignis cred ca ma descurc si in Jimny...Chiar dacă stau cu cotul stâng pe "pervaz" cum vad ca se poartă.  :)
Crezi ca e mai îngust decât Ignis-ul la interior ?
PS: cam astea sunt tipurile de drum si înclinații maxime ca cele din clipurile de mai sus pe care vreau sa ma aventurez.

Offline f.cristi

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #531 : 27.Sep.2018, 10:43:23 a.m. »
Portbagajul in schimb e micuț rău,  dacă nu rabatezi scaunele spate nu cred că intră nici cumpărăturile de weekend, de un troler mic nici nu se pune problema.
Din cauza asta, pt. o excursie cred ca s-ar preta o cutie pe plafon (cu toate că le urăsc maxim, mi se par foarte urâte).

Offline f.cristi

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #532 : 27.Sep.2018, 01:35:44 p.m. »
Eu am de gand sa le scriu in avans celor de la Suzuki Romania sa nu cumva sa "uite" ca exista si clienti români care doresc cutie automată.
Le-am scris; sper sa avem succes.

Pt. a aborda curbele cu viteza ca in clipul de mai jos in ce pozitie ar fi bine sa fie selectorul tipului de transmisie ?
« Ultima Modificare: 27.Sep.2018, 01:50:12 p.m. de f.cristi »
 

Offline steph

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #533 : 27.Sep.2018, 02:08:37 p.m. »
4H ca sa dea din fund. La viteza aia sigur nu e 4L. Dar de ce ar conta?
S-Cross `18 / Vitara `19 / ex Swift `14

 

Offline Cristi (XTI)

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #534 : 27.Sep.2018, 02:13:44 p.m. »
Dacă vrei control și tracțiune, 4WDH.
Dacă vrei distracție și derapaje (preferabil controlate), 2WD.
Jimny 2019 GLX MT Kinetic Yellow  
 

Offline f.cristi

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #535 : 27.Sep.2018, 02:15:09 p.m. »
4H ca sa dea din fund.
4H ca sa dea sau ca sa NU dea ?

La viteza aia sigur nu e 4L. Dar de ce ar conta?
4L sigur nu e. Ma gândeam daca e 2WD sau 4H.
Conteaza ca sa nu distrugi transmisia. Sa inteleg ca 4H pt. drumul respectiv si la viteza de abordare respectivă e ok ?

Offline steph

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #536 : 27.Sep.2018, 03:20:46 p.m. »
Tinand cont ca suprafata nu e cea mai aderenta nu cred ca are de ce sa sufere. Zic 4wd ca sa te traga si fata la iesirea din curba. Altfel exista riscul sa te intorci cu spatele la sensul de mers. Sau in sant. :D
S-Cross `18 / Vitara `19 / ex Swift `14

 

Offline Cristi (XTI)

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #537 : 27.Sep.2018, 03:22:53 p.m. »
Good point!
De aceea am precizat derapaje controlate. Recomand să nu se încerce din prima pe astfel de drumuri!!!
Jimny 2019 GLX MT Kinetic Yellow  
 

Offline f.cristi

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #538 : 27.Sep.2018, 03:28:23 p.m. »
Tinand cont ca suprafata nu e cea mai aderenta nu cred ca are de ce sa sufere. Zic 4wd ca sa te traga si fata la iesirea din curba. Altfel exista riscul sa te intorci cu spatele la sensul de mers. Sau in sant. :D
Si atunci s-ar putea folosi 4H si pe drumuri asfaltate dar cu zăpadă, gheață/polei, zăpadă semitopita ?

Offline steph

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #539 : 27.Sep.2018, 03:35:15 p.m. »
Absolut. Ideea e urmatoarea: Jimny nu are genul de cuplaj ca la Ignis Vitara etc. Cu ambreiaje care sa permita rotilor sa se invarta la turatii diferite. In cazul lui Jimny totul e mecanic. Roti dintate gen. Si daca iei o curba automat rotile de pe exterior parcurg o distanta mai mare decat cele de pe interior desi cuplajele nu le permit rotatia cu viteze diferite.

Daca suprafata e prea aderenta fortele rezultate se rasfrang pe cuplajele mecanice. Pe mazga, polei etc zic eu ca nu e cazul insa dar nici nu as abuza de 4wd fara rost. TCul si ESP-ul se descurca sa tina masina pe trasa daca nu esti prea insistent cu acceleratia.
S-Cross `18 / Vitara `19 / ex Swift `14