Autor Subiect: Noul Suzuki Jimny (2018>)  (Citit de 99216 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline f.cristi

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #510 : 21.Sep.2018, 09:59:39 a.m. »
Jimny cred ca a ramas singurul reprezentant al Suzuki (in Europa cel putin) care are reductor. Subaru si Jeep au mai multe modele in portofoliu. De-aia nu le-am mai insiruit.

Offline Utilizator_Anonim

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #511 : 21.Sep.2018, 10:17:25 a.m. »
Pai asta e primul pas, cauciucuri adecvate utilizarii
Pe aici vad ca majoritatea opteaza pentru solutia cea mai proasta, allseason
Eu am pe masina non suzuki cele mai bine cotate allseason posibile -michellin crossclimate (asa am luat masina) dar mi se par proaste
Revenind la jimny, pentru cei care vor sa traga de el ar trebui sa aiba un set complet de at sau mt pentru iesiri, altfel se vor smiorcai ca s-au blocat si vor injura aiurea masina
Am un amic cu jimny care are allseason pt oras dar cand se duce la pescuit etc pune gumele de offroad
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 
The following users thanked this post: shpeedy

Offline f.cristi

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #512 : 21.Sep.2018, 11:09:37 a.m. »
Jeep-urile la versiunile Trailhawk (de offroad) vin din fabrica cu AT-uri sau MS-uri, în funcție de model. Si am mai vazut această abordare (MS-uri) standard sau opționale si la alte marci pe care nu le mai retin acum.
La masinile pe care le am acum, la modul de utilizare si pt. scopul utilizării, MS-urile mă aranjează foarte bine; sunt (anvelopele) suficient de "tinere" ca sa prezinte siguranță si performanță și îndeajuns de "batrâne" cat sa se fi amortizat si sa nu-mi para rau ca trebuie sa le schimb. Practic, le-am "consumat", spre deosebire de atunci cand aveam seturi dedicate vara-iarna, cand, la 5 ani anvelopele arătau aproape impecabil, cu profil suficient, dar cauciucul probabil era deja îmbătrânit (lucru vizibil si cu ochiul liber la anvelopele de tip Sport sau Eco, care prezentau microfisuri cu toate ca de la 50 cm păreau ca noi - un mare fâs).
Dar, ma rog, nu toata lumea are aceleași necesități. Eu la concluziile astea am ajuns după ani buni (in care am băgat o căruță de bani in anvelope de iarna care nu s-au amortizat).
« Ultima Modificare: 21.Sep.2018, 11:39:37 a.m. de f.cristi »
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #513 : 21.Sep.2018, 11:57:55 a.m. »
Pai asta ziceam si eu, anvelope adecvate utilizarii
Daca nu te duci la pescuit prin noroi poti merge cu orice
Insa daca tragi de ea e bine sa ai separat un set pentru offroad pe care il montezi si demontezi cand ai nevoie
Daca mergi numai pe asfalt cu symexuri o sa te plangi ca nu auzi radioul si le toci repede
Gata, nu mai scriu nimic ca si colegul, sunt aceleasi discutii recurente
Allseason pe masina ca e mai ieftin si confuzii intre offroad si mers la picnic.
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline acidutzu

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #514 : 21.Sep.2018, 12:12:44 p.m. »


La Subaru exista X-Mode

puțin off-topic: videoclipul cu prezentarea X-Mode Subaru e sooo american  :-j Com'on, poate din teren realitatea e alta, dar dealul ăla pe care il urcă cu Subaru e ceva ce Loganiștii de la noi ar aborda cu ușurință, la o ieșire la grătar. Și mai și exagerează cu "we made it back safely"
  • Vitara Boosterjet 1.4 AT
 

Offline rexkrokiDAU

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #515 : 21.Sep.2018, 01:34:24 p.m. »
Am studiat bine si Subaru-urile. Din pacate, rețeaua de showrom-uri si, mai ales, service-uri e praf in Romania; Suzuki a parfum pe lângă ăștia.
Imi plac mult si XV-ul si, mai ales, noul Forester care, bineînțeles, va apărea în România la ani-lumină, după cum suntem obisnuiti.
Din pacate, le gasesc si doua puncte slabe celor expuse de tine:
- cutia CVT. Macar daca era puțin optimizată, cum a făcut Nissan-ul cu X-Tronic CVT-ul, care, am înțeles, se descurcă mult mai rezonabil decât un CVT clasic.
- motoarele pe benzină de 2.0 nu sunt turbo. Nu asta ar fi problema principală, dar au un cuplu mult prea mic (in jur de 200 Nm) cred eu pt. offroad chiar si usor. Nu stiu cum m-as împăca cu ideea, eu venind după un Qashqai cu 320 Nm.
In rest sunt masini super, la dotări, sistem de tractiune integrală, fiabilitate.

CVT-ul de pe modelele actuale de la Subaru sunt Lineartronic,  nu se simt la condus ca un CVT clasic.

Offline f.cristi

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #516 : 21.Sep.2018, 01:39:36 p.m. »
Lineartronic-ul nu e asa "tânăr". Tot sunt sub X-Tronic-ul de la Nissan, si asta sub multe altele...Din păcate.

Offline rexkrokiDAU

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #517 : 21.Sep.2018, 01:51:16 p.m. »
Probabil, nu contest, nu le-am condus pe alea. Eu știu însă ce am în curte, nu am ce-i reproșa.

Offline shpeedy

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #518 : 21.Sep.2018, 05:51:03 p.m. »
Cica...


Iar in Germania zice-se ca vine de Oktoberfest...


Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk

« Ultima Modificare: 21.Sep.2018, 06:12:29 p.m. de shpeedy »
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline f.cristi

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #519 : 21.Sep.2018, 08:30:27 p.m. »
Adică varianta full nu are cutie automata ? Sau invers... :-?