Autor Subiect: Noul Suzuki Jimny (2018>)  (Citit de 99208 ori)

0 Membri şi 5 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline duculetu

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #500 : 21.Sep.2018, 08:01:17 a.m. »
La asa o flota poate faci un upgrade la o marca premium ca sa nu mai fii dezamagit
Eu sunt suparat pentru ca asta mic chiar imi place mult

Si eu sunt total de acord cu afirmatia de mai sus. Ma astept sa iei decizia buna luand in calcul experienta de pana acum cu Suzuki-ul.
 

Offline f.cristi

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #501 : 21.Sep.2018, 08:43:16 a.m. »
La 1 an si 5500 km după achiziționarea primului meu Suzuki (Ignis) nu pot sa zic că-mi pare rau de banii dați. Pe lângă zgomotele pe care le-am relatat pe forum si cu care, daca sunt normale la Suzuki, eu n-am fost obișnuit la alte marci (am o ureche mai sensibilă la orice zgomot suspect), masina isi face treaba cu brio, pare ca functioneaza in parametri. Încă tânjesc după cutia automată...
Ca tot suntem la Suzuki si in vederea unei viitoare achiziții, cum Vitara facelift nu are tot ce are S-Cross-ul si invers, cam ies din discuție.

Offline shpeedy

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #502 : 21.Sep.2018, 09:21:17 a.m. »
Parerea mea e ca intre Suzuki (Ignis/Jimny/whatever) si Jeep (Wrangler/Renegade) e suficient spatiu de manevra (si ca pret, si ca polivalenta)... Nu mai gasesc acum postarea, dar am facut recomandarea - Subaru XV:
- motor benzina aspirat - boxer 2.0 modern - checked;
- sistem 4x4 capabil - tractiune integrala permanenta cu X-Mode - checked;
- garda la sol de Duster/Renegade Trailhawk -  22cm - checked;
- transmisie automata - CVT cu setari rezonabile - checked;
- greutate acceptabila -  1600kg - checked;
- echilibrata - impartire a maselor 50/50 - checked;
- 5 stele EuroNCAP pe noua metodologie - checked;
- dimensiuni compacte pentru utilizare urbana - checked;
- comportament OK si pe asfalt - checked;
- dotari suficiente pentru amatorii de gadgeturi - checked;
- posibilitati de modificari - CHECKED.

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk
« Ultima Modificare: 21.Sep.2018, 09:35:19 a.m. de shpeedy »
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline f.cristi

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #503 : 21.Sep.2018, 09:35:37 a.m. »
Am studiat bine si Subaru-urile. Din pacate, rețeaua de showrom-uri si, mai ales, service-uri e praf in Romania; Suzuki a parfum pe lângă ăștia.
Imi plac mult si XV-ul si, mai ales, noul Forester care, bineînțeles, va apărea în România la ani-lumină, după cum suntem obisnuiti.
Din pacate, le gasesc si doua puncte slabe celor expuse de tine:
- cutia CVT. Macar daca era puțin optimizată, cum a făcut Nissan-ul cu X-Tronic CVT-ul, care, am înțeles, se descurcă mult mai rezonabil decât un CVT clasic.
- motoarele pe benzină de 2.0 nu sunt turbo. Nu asta ar fi problema principală, dar au un cuplu mult prea mic (in jur de 200 Nm) cred eu pt. offroad chiar si usor. Nu stiu cum m-as împăca cu ideea, eu venind după un Qashqai cu 320 Nm.
In rest sunt masini super, la dotări, sistem de tractiune integrală, fiabilitate.

Offline shpeedy

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #504 : 21.Sep.2018, 09:39:54 a.m. »
De parca raspunsul in off-road ar sta tot timpul in turbo - vezi generatii intregi de Suzuki-uri cu motoare aspirate...

La Subaru exista X-Mode:


In fine, the choice is yours (dar frica mi-e ca ce crezi ca vrei tu nu prea exista)...
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline f.cristi

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #505 : 21.Sep.2018, 09:43:43 a.m. »
Păi asta am si zis, nu e vorba neapărat de turbo, dar cum să crești cuplul unui motor (sub 2000 cc) dacă nu îi pui turbo ?

Offline shpeedy

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #506 : 21.Sep.2018, 09:45:44 a.m. »
Ok...

I've run out of facepalm memes...

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #507 : 21.Sep.2018, 09:48:32 a.m. »
Cu turbo care intra la noile generatii de la 1500 rpm sau la alea vechi la 3500 rpm nu faci mare branza in offroad
Reductorul e de baza nu turbina
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 
The following users thanked this post: hugbear

Offline f.cristi

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #508 : 21.Sep.2018, 09:52:51 a.m. »
Si reductor adevarat la preturi rezonabile cine mai oferă ? Jimny, Subaru si Jeep din ce imi amintesc.

Offline shpeedy

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #509 : 21.Sep.2018, 09:55:07 a.m. »
Jimny este model al marcii Suzuki... Subaru si Jeep sunt si ele marci cu mai multe modele...

As mai dezbate subiectu' daca as avea o mica certitudine ca are vreun efect pozitiv - dar ma vad in acelasi punct ca acum un an...

As vrea sa vad macar un amator d'asta de chelsea tractor cu ganduri de off-road ca - dincolo de reductoare, transmisii, motoare (aspirate/turbo) - isi ia macar un set de anvelope AT (poate cea mai importanta piesa dintr-o masina)...
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 
The following users thanked this post: Utilizator_Anonim