Autor Subiect: Noul Suzuki Jimny (2018>)  (Citit de 99207 ori)

0 Membri şi 4 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline hugbear

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #480 : 20.Sep.2018, 08:16:19 p.m. »
Instruiești nevasta să-ți apreteze gulerul la maieu...
Zuza a IIa (SX4 GS 4WD "Gassy Beast")

 „Înțelepții vorbesc când au ceva de spus, nebunii - ca să spună și ei ceva.” ― Platon
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #481 : 20.Sep.2018, 08:19:47 p.m. »
Cred ca nu ai fost lovit niciodata din spate daca glumesti cu asa o problema
E o problema GRAVA de siguranta
Aia cu electronica in minus e un moft pe langa asta
Dar propun mutarea de un moderator a ultimelor postari in rubrica dedicata
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #482 : 20.Sep.2018, 09:10:39 p.m. »
Rog un admin sa mute si postarile din stiri pe scurt
Conform testului ncap are 3 stele si din ce am citit eu are probleme grave in caz de accident la gatul soferului(vezi poza) si la rama usii care se deformeaza aiurea, iar ca bous dai cu dovleacul in volan
In the frontal offset test, there was insufficient pressure in the driver's airbag to prevent it from 'bottoming out', allowing the head to contact the steering wheel. The score for the head was penalised for the behaviour of the airbag and the displacement of the steering wheel, and protection for this part of the body was rated as marginal. The passenger compartment was extensively deformed in the offset test, especially around the door-frame and the score for the driver's chest was penalised for this unstable collapse. Combined with marginal dummy readings, protection for this body area was rated as weak.
Mie mi se par grave, acum ganditi-va cum se turteste la 100 la ora, asta in conditiile in care iti busesti gatul la 40 km/ora la cat au testat si sa nu uitam deformarea structurii
Stiu ca o sa-mi sara talibanii in cap, insa mi se pare ca au cam facut o masina pentru india nu pentru ue

Nb nu ma leg de depunctarile de la rubricile de protectie pietoni/biciclisti pt ca nu ma intereseaza electonica respectiva
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline shpeedy

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #483 : 20.Sep.2018, 10:12:01 p.m. »
Ce sa zic, @hippo... Am cam obosit cu discutiile astea referitoare la EuroNCAP pe metodologie and so...

Dpmdv, nu la nivelul gatului la impactul din spate ar fi neaparat problema (unde protectia e marginala, nu slaba), ci la nivelul toracelui in cazul unui impact frontal asimetric sau la nivelul capului in caz de impact frontal. La nivelul gatului la impact din spate mai prost sta un Swift standard...

Dar, tinand cont ca vorbim de un offroader cu sasiu separat, eu sunt de parere ca rezultatul e multumitor pentru protectia ocupantilor (bineinteles in conditiile de testare) - gandeste-te numai ca tu ai doua parti de caroserie (nu una) ce, la o intrerupere brusca de stare (miscare->repaus), ar putea avea traiectorii total imprevizibile, cu efecte nefaste pentru ocupanti. Din aceasta perspectiva (arhitectura de off-roader), chiar nu am gasit cu ce alt model ai putea compara noul Jimny - nu am gasit nici noul Wrangler, nici noul Rexton sa fie testate EuroNCAP...
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline f.cristi

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #484 : 20.Sep.2018, 10:14:22 p.m. »
@speedy jimny chiar a iesit prost la teste
Iar celelate 2 de care scrie omul sunt duble ca pret
Doar duble ?

Offline Utilizator_Anonim

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #485 : 20.Sep.2018, 10:15:35 p.m. »
Ma rog, am scris mai jos ca a comparat mere cu pere
Dar la jimny, retinand ce a zis corect @speedy, tot ramane greseala de proiectare a airbagului sofer
Sa dai cu dovleacul in volan in 2018 e cam aiurea, “allowing the head to contact the steering wheel”
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline Dogy

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #486 : 20.Sep.2018, 10:20:57 p.m. »
Pare ca unii avem cam mari pretenti de la o masinuta asa mica. Uitam cat e de mica si ca masini mai mari au luat ZERO stele - pe criteriile de anul trecut, mai permisive fata de anul acesta.
  • Suzuki Vitara Facelift 2019 1.0 Passion 5MT Allgrip
 

Offline f.cristi

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #487 : 20.Sep.2018, 10:21:26 p.m. »
Mie imi pare ca dovleacul aluneca intre airbagul din volan si cel cortina sofer si se loveste (sau cel putin tinde) si de geamul usii soferului.

@speedy
Eu categoric nu o mai astept sa o cumpar, mai bine merg cu saabul din 95, cred ca e mai safe, are 4.7 m si tabla groasa
Ziceai si tu la un moment dat, poate ar merita aruncat un ochi si pe la un Wrangler.
Mie imi fac cu ochiul noile motoare de 2.0 benzina 270 CP si 400 Nm de la Jeep.

Offline Utilizator_Anonim

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #488 : 20.Sep.2018, 10:22:17 p.m. »
Da, bine, dar si diferenta de pret e uriasa
Ma asteptam sa fie un compromis, dar nu chiar asa de “indian”
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline f.cristi

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #489 : 20.Sep.2018, 10:23:19 p.m. »
Ori la bal ori la spital.
Mie oricum imi trebuie o masina mai mare pt. vacante (ca de-aia am vandut Qashqai-ul). S-ar putea ca daca dau banii pe jucarie (pt. ca imi place ca e 'jucarie"  :)) sa nu-mi mai ajunga de o masina serioasa. Ma mai gandesc. Sa se mai aseze un pic lucrurile pe piata auto.