Autor Subiect: Noul Suzuki Jimny (2018>)  (Citit de 99191 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline toma

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #410 : 26.Aug.2018, 08:05:05 p.m. »
ca hiper nu incape...
  • Suzuki Vitara 2015 Allgrip diesel
Omul este singurul animal care roșește, ori ar fi potrivit să o facă - Mark Twain
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #411 : 26.Aug.2018, 09:00:26 p.m. »
Am mai slabit un pic fata de drivetest-ul cu vechiul model, vedem 😂😂😂
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline enicky

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #412 : 27.Aug.2018, 12:51:08 a.m. »
  Ai mai dat tu doua degete, au mai pus ei doua(total 22) si s-a rezolvat ! :-))
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 
The following users thanked this post: duculetu

Offline shpeedy

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #413 : 27.Aug.2018, 12:57:23 p.m. »
Newsletter de la Royal Motors:

Suzuki Jimny se întoarce!


La 50 de ani de la crearea primului model, Suzuki Motor Corporation a lansat în Japonia, noul Suzuki Jimny 4WD, cu performanțe îmbunătățite și un motor de 1,5 litri nou dezvoltat. Pe piața europeană, modelul se va lansa în 2019.

 Pentru profesioniștii pe care drumurile îi poartă în zone cu teren accidentat, cât și pentru pasionații de off-road, Suzuki Jimny a fost și va rămâne cea mai mică și ușoară mașină de teren, cu performanțe fără compromis și un stil de condus inconfundabil.
Primul Suzuki Jimny, lansat în aprilie 1970, a fost considerat de profesioniști o capodoperă a tehnologiei 4WD. Acum, după aproape 50 de ani de istorie, Suzuki Jimny este lansat în a patra generație.
Noul Jimny este mai practic, atât din punct de vedere al aspectului cât și al performanțelor și combină simplitatea cu frumusețea funcțională și tehnologia 4x4 de ultimă oră.

Exterior mai atrăgător
Multe elemente de design au fost moștenite din trecut, oferind un aspect familiar, dar distinct, pentru a patra generație Suzuki Jimny. 
Capota plană îmbunătățește vizibilitatea la volan iar geamurile laterale se extind considerabil pentru o mai buna vizibilitate în cazul pasagerilor. Grila frontală e simplă și neagră, evidențiind farurile rotunde iar jantele din aliaj de 15 inci, gri-negre, susțin alura masculină a vehiculului.
Ramele de scurgere de pe marginile plafonului împiedică intrarea apei în cabină când se deschide portiera, iar protecțiile pentru pasajul roților protejează mașina de noroi și piatră. 
Noul Jimny dispune acum de opt culori, dintre care două complet noi : una extrem de puternică "Galben Kinetic ", proiectată să se evidențieze în condiții meteorologice nefavorabile și o culoare cu vizibilitate redusă "Verde Jungle", care se amestecă cu decorul natural.

 
Interior stilat și practic
În noul Jimny nu există prea multe accesorii care să distragă atenția de la condus. Interiorul este elegant, negru și cazon, iar comenzile unt proiectate pentru o operare rapidă și ușoară.
Panoul de bord și interiorul au un finisaj granulat, rezistent la zgârieturi și pete, iar mânerele și butoanele sunt ușor de manevrat. 
Jimny are acum și mai mult spațiu pentru bagaje, ce poate fi extins prin rabatarea banchetelor din spate, creând un loc de depozitare de 377 litri, cu 53 de litri mai mult decât predecesorul său. Spatele scaunelor din spate și podelele pentru bagaje sunt acoperite cu plastic, pentru a fi curățate ușor.

Schimbările care nu se văd, dar se simt
Indiferent că te plimbi prin jungla urbană sau explorezi poteci de munte, noul Jimny îți va satisface cu siguranță spiritul aventuros.
Acesta ramâne credincios caracterului său, moștenind cele patru caracteristici ale esențiale ale generațiilor anterioare: sasiu rigid tip ”scară”, suspensie rigidă în trei unghiuri cu 3 prinderi și arcuri elicoidale și transmisie 4X4 cu reductor și diferențial blocabil. Proiectat pentru profesioniști, dispune și de tehnologia inovatoare ALLGRIP PRO*.
Structura șasiului în formă de ”scară” oferă o bază solidă pentru suspensie în off-road și ajută la protejarea caroseriei chiar și pe suprafețe accidentate. Șasiul noului Jimny prezintă un nou brat în "x" și două elemente transversale suplimentare pentru armare și rigiditate sporită.


Punțile rigide sunt excelente în traseele accidentate. Când o roată e împinsă în sus de un obstacol, cealaltă este apăsată în jos, oferind astfel aderență excelentă pe un teren dificil. Jimny este echipat cu punți rigide atât pe față, cât și pe spate carei permit să călătorească chiar pe drumuri foarte abrupte.
Noul model este echipat cu un sistem de transmisie 4WD cu reductor, ce poate fi comutat cu ușurință din modul 2WD, în cel 4H (4WD) sau în 4L. În comparație cu modul 4H, modul 4L transferă mai mult cuplu la roată în trepte inferioare, pentru o tracțiune sporită în pante abrupte, terenuri mlăștinoase și pe teren accidentat.
Fostul motor de 1.3 litri a fost înlocuit de un motor de 1.5 litri. Oferă un cuplu superior, prezent la turații reduse, îmbunătățind performanțele, în special în traseele off-road, unde adesea e nevoie de turație scăzută.  Noul propulsor are dimensiuni mai mici decât motorul pe care îl înlocuiește și este mai ușor cu 15%, contribuind la creșterea eficienței consumului de combustibil.
Transmisia manuală în 5 trepte oferă o eficiență crescută la consum. Schimbătorul a fost reproiectat pentru a reduce vibrațiile și pentru a oferi senzație mai plăcută la schimbarea treptelor. Transmisia automată în 4 trepte a fost de asemenea reproiectată pentru economie de combustibil. Schimbarea modurilor de deplasare a fost și aceasta reproiectată.


Noul Jimny beneficiază și de siguranță sporită, reprezentată de Suzuki Safety Support, tehnologia de prevenire a accidentelor, care îi ajută pe șofer să aibă liniște în timpul sofatului zilnic. 
Când sistemul determină existența unui risc de coliziune cu un vehicul față sau cu un pieton, emite un avertisment audio și vizual, crește forța de frânare sau aplică frâne puternice automate în funcție de situație, în încercarea de a evita coliziunea sau de a reduce daunele. Alte funcții includ avertizarea de schimbare a benzii de circulație și funcția de alertă de balans pentru a ajuta șoferul să-și mențină vigilența la volan. Asistența pentru faza lungă susține conducerea relaxantă în timpul nopții prin comutarea automată a fazei lungi și a celei scurte.
Noul Jimny recunoaște semnele de circulatie, monitorizează drumul, iar când detectează semnele rutiere, cum ar fi limitele de viteză sau trecerile de pietoni, afișează semnul pe bord pentru a ajuta șoferul să ia decizia potrivită la volan. Jimny lasă loc și pentru semnele de circulație suplimentare, pentru care este afișată o casetă sub semnul principal de circulație. Jimny este primul model Suzuki care adoptă acest sistem.

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 
The following users thanked this post: steph

Offline duculetu

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #414 : 30.Aug.2018, 03:46:05 p.m. »
.........
In afara  de design nu pare mare branza, daca vine la 18000€ si nu se incadreaza la rabla sincer nu merita masina, mai ales daca incepi sa adaugi accesorii

Nu asta notam eu in primele pagini cand am spus ca nu vad rostul unui display cu touch si navigatie? Pare ca Suzuki incearca sa faca din noul Jimny "ceva pentru toata lumea" si aia or sa aiba o problema cu fanii actuali ai modelului ...
 
The following users thanked this post: Utilizator_Anonim

Offline Utilizator_Anonim

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #415 : 30.Aug.2018, 03:50:30 p.m. »
Corect @duculetu cum apesi  touchscreenul pe hartoape 😂
Iar radarul de franare e la fel de inutil pentru o masina dedicata offroad-ului
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 
The following users thanked this post: duculetu

Offline shpeedy

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #416 : 30.Aug.2018, 03:59:27 p.m. »
Pai asta e bine, zic eu - pentru puristi nu se justifica versiunea de top...

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline duculetu

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #417 : 30.Aug.2018, 05:09:21 p.m. »
Dpmdv Jimny este doar pentru puristi. Pentru orice alt caz gasesti variante mai bune, chiar la Suzuki.
In fine, astept sa vi-l luati voi si sa devenim bff sa apuc sa il vad si eu in tihna, nu 10m la dealer. Designul (ca si la cel vechi) imi place foarte mult.
 

Offline shpeedy

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #418 : 30.Aug.2018, 08:14:45 p.m. »
Lucrurile s-au mai schimbat o data cu trecerea anilor...

Chiar daca la un nivel mai mic, si Jimny a devenit - similar Wrangler-ului, Defender-ului, G-ului - o masina icon. Drept urmare, exista cerere suficienta si pentru versiuni/dotari care fac Jimny-ul un Chelsea Tractor...
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline f.cristi

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #419 : 30.Aug.2018, 09:16:30 p.m. »
Pare ca Suzuki incearca sa faca din noul Jimny "ceva pentru toata lumea" si aia or sa aiba o problema cu fanii actuali ai modelului ...
Dar pot castiga (si) altii. De exemplu, eu nu ma (mai) uit la o masina, fie ea si gen Jimny, daca nu are ultima gadgetaraie pe ea (AA, faruri LED, scaune incalzite, cutie automata, senzori parcare, camera, franare automata ...). La Ignis cred ca m-am folosit de absolut toate gadget-urile (nu ca nu s-ar fi putut trai fara ele, dar mi-au facut viata mai usoara). Decat sa nu existe ca optiune mai bine sunt dispus sa dau un ban in plus pt. ele.