Autor Subiect: Noul Suzuki Jimny (2018>)  (Citit de 99175 ori)

0 Membri şi 5 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline f.cristi

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #330 : 08.Iul.2018, 11:08:58 a.m. »
La care, la cea modificata sau la cea stock ?
Am observat ca pe cea stock in Jp este 175/80R16, iar in Europa 195/80R15.

PS: a observat cineva, are DRL-uri (automate) ?

Offline f.cristi

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #331 : 08.Iul.2018, 01:58:53 p.m. »
Botul mașinii si bordul nu cred ca însumează mai mult de 1.5 m lungime.

Offline ulise

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #332 : 08.Iul.2018, 05:58:53 p.m. »
La care, la cea modificata sau la cea stock ?
Am observat ca pe cea stock in Jp este 175/80R16, iar in Europa 195/80R15.

PS: a observat cineva, are DRL-uri (automate) ?

In filmul din pagina anterioara este Jimny stock cu KM2. Cea mai mica marine la KM2  e
cea de care  scris.
  • Dacia Duster- motor K4M cu GPL
Viata este prea scurta pentru a alerga prin ea.
 

Offline shpeedy

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #333 : 10.Iul.2018, 09:34:07 a.m. »
Deja au inceput sa le prepare...









O comparatie intre generatii:



Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 
The following users thanked this post: rexkrokiDAU, Utilizator_Anonim

Offline rexkrokiDAU

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #334 : 10.Iul.2018, 09:41:10 a.m. »
Interesantă comparația cu modelul precedent.. Au crescut garda la sol, unghiurile de atac și degajare dar a scăzut unghiul de trecere, probabil ca urmare a creșterii ampatamentului. 

Offline shpeedy

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #335 : 10.Iul.2018, 09:43:28 a.m. »
Cu un lift-kit se imbunatatesc toate... ;)

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline boga81

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #336 : 10.Iul.2018, 04:15:36 p.m. »
Nu inteleg. Din comparatia data de shpeedy in postul 291 (parca), au acelasi ampatament. Noul Jimny e mai scurt, cu garda la sol mai mare, anvelope mai mari, DAR are unghiul central mai mic. Cum????

Trimis de pe al meu SM-G925F folosind Tapatalk

  • Duster 1.5 Blue dCi 4x4 SL Orange, chill as f*ck / ex SX4 1.6 4x4 Navi a.k.a. Suzuka - MAD Springs Lift-Kit, K&N Filter, powered by obdtunig: Life begins at 4.000 rpm
 

Offline shpeedy

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #337 : 10.Iul.2018, 04:22:26 p.m. »
Mda, acum am vazut si eu... Ciudat...

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline ulise

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #338 : 10.Iul.2018, 04:57:47 p.m. »
Nu inteleg. Din comparatia data de shpeedy in postul 291 (parca), au acelasi ampatament. Noul Jimny e mai scurt, cu garda la sol mai mare, anvelope mai mari, DAR are unghiul central mai mic. Cum????

Trimis de pe al meu SM-G925F folosind Tapatalk

Vechiul Jimny are guma 205/70/R15. Noul Jimny are stock 215/75/R15( sunt cele mai mici dimensiuni de KO2 si KM2- anvelope ce se vad in poze/ video). Astfel ca si in jurul rotii spatiul e mai mare( aripa) . De aici, cred, ca e impresia ca ar fi ampatament mai mic la nou Jimny.
  • Dacia Duster- motor K4M cu GPL
Viata este prea scurta pentru a alerga prin ea.
 

Offline shpeedy

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #339 : 10.Iul.2018, 05:07:07 p.m. »
Ampatamentul pare a fi acelasi - 2,250mm...

Acuma indiferent care sunt anvelopele standard pe noul Jimny - 195/80R15 sau 215/60R15 - acestea sunt mai mari fata de vechiul Jimny (205/70R15). Deci?

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X