Autor Subiect: Noul Suzuki Jimny (2018>)  (Citit de 99128 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline jupanul1

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #170 : 21.Iun.2018, 12:12:36 p.m. »
Nu cred că vin spre România, n-ai văzut ce aversiune este aici față de motorul de ”doo litre”? Cine să le cumpere? Versiunea din poză e cea koi  :P. A' europeană (să-i zicem așa) are bandouri și e mai mare un pic, deși la prima vedere nu s-ar zice...
  • Hyundai Tucson HEV (NX4e); ex Vitara 1.4 S, Allgrip, AT, turquoise
 

Offline f.cristi

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #171 : 21.Iun.2018, 12:26:47 p.m. »
Am vorbit mai devreme cu un dealer si mi-a spus ca masina va apărea în România undeva la începutul anului viitor si va avea motorul boosterjet de 1.0 si 112 CP.

Offline f.cristi

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #172 : 24.Iun.2018, 02:45:23 p.m. »
Am impresia ca varianta cu protectiile alea negre la aripi este Jimny Sierra si ma intreb daca va ajunge si in Romania (pt. ca arata si mai bine).
Si mai sper ca Romania nu va mai fi "uitata" (ca in cazul lui Ignis) cu transmisia automata (ar fi bine sa aiba peste 4 trepte).

Offline Dogy

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #173 : 25.Iun.2018, 12:16:21 p.m. »
De pe site-ul oficial japonez rezulta ca fix 4 trepte are cutia automata pentru toate variantele de Jimny (5 trepte cea manuala).
  • Suzuki Vitara Facelift 2019 1.0 Passion 5MT Allgrip
 

Offline f.cristi

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #174 : 25.Iun.2018, 12:18:53 p.m. »
Da, dar pt. Europa se preconizează alte motoare (1.0 si/sau 1.2) si atunci sper si eu macar la un AT5.

Offline Dogy

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #175 : 26.Iun.2018, 12:36:44 a.m. »
La japonezi, inclusiv pe motorul de 1,5 l, cutia este tot AT4. Ar fi buna o AT5 sau AT6, dar asta ar face-o masina de drum lung pe asfalt. Ceea ce nu se vrea.
  • Suzuki Vitara Facelift 2019 1.0 Passion 5MT Allgrip
 

Offline f.cristi

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #176 : 26.Iun.2018, 06:46:54 a.m. »
Se pot face rapoartele mici scurte si cele mari mai lungi, ca la Duster.

Offline enicky

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #177 : 26.Iun.2018, 09:36:56 a.m. »
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline shpeedy

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #178 : 26.Iun.2018, 10:00:05 a.m. »
Parerea mea e ca un AT4 pentru un off-roader cu resursele de putere ale Jimny-ului este suficient. Sa nu uitam ca un Jimny de obicei se personalizeaza - alte roti, mai mari si mai grele fata de stock ar implica si niste modificari in raporturile transmisiei (cu cat lucrurile sunt mai simple/mai putine cu atat acopera o plaja mai larga de utilizari).

Comparatia cu Duster nu cred ca-si are locul - in primul rand pentru ca nu are combinatia AT+4x4, in al doilea rand este un SUV cu capabilitati mai bune in afara asfaltului, nu un off-roader (sasiu separat) ca sa poti face atat de multe modificari la nivelul suspensiei (si implicit a rotilor).

Zic si eu...

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline f.cristi

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #179 : 26.Iun.2018, 10:57:39 a.m. »
Nu era o comparatie cu Duster, ci era vorba de cum poti face o cutie sa se adapteze si la offroad si la șosea (mai ales ca Jimny are si reductor). Exista exemple si mai bune decât Duster. Până să ajungi în offroad trebuie sa mergi pe șosea...

În altă ordine de idei, am impresia ca daca vrei culori din-alea mai cool (verde deschis, albastru) cred ca sunt obligatoriu cu plafon negru. Ori plafonul negru e "moarte" vara...