Autor Subiect: Noul Suzuki Jimny (2018>)  (Citit de 99176 ori)

0 Membri şi 6 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline Fujitsu

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #1350 : 26.Oct.2019, 08:44:20 p.m. »
Vine greu pe piata Jimny, norocoși cei care au luat primele bucăți demo.
Pe de altă parte, e cam colțuros modelul nou, parca mai drăguțe erau versiunile anterioare mai rotunjite ...
  • my ex: SX4 S-Cross 1.4 AT, actual: ID 4
 

Offline rexkrokiDAU

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #1351 : 26.Oct.2019, 08:48:18 p.m. »
"2" e o pozitie a cutiei de viteze. :)


Offline Utilizator_Anonim

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #1352 : 26.Oct.2019, 08:54:08 p.m. »
@enicky tremura schimbatorul dar erai prea entuziasmat la test drive ca sa remarci
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline enicky

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #1353 : 26.Oct.2019, 08:58:35 p.m. »
"2" e o pozitie a cutiei de viteze. :)
  ok, asta m-am prins, dar ce face in "2"?
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline rexkrokiDAU

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #1354 : 26.Oct.2019, 09:21:49 p.m. »
Uite o explicatie din manualul Swift-ului.


Offline Dogy

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #1355 : 26.Oct.2019, 10:21:12 p.m. »
Asta lipseste cutiei automate de pe Vitara si de-aia sta pe ganduri cand dai sa urci pe serpentine cu varianta 2WD, care nu are modul Sport ca AllGrip.
  • Suzuki Vitara Facelift 2019 1.0 Passion 5MT Allgrip
 

Offline acidutzu

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #1356 : 27.Oct.2019, 10:53:20 a.m. »
Uite o explicatie din manualul Swift-ului.
Sa inteleg ca exista 2H si 2L, respectiv 4H si 4L cand are reductor? Cum functioneaza sistemele si care sunt diferentele in comportamentul masinii?
Are cineva rabdare sa explice chestiile astea asa, ca pentru noob-i si nestiutori?  :inteligent:
  • Vitara Boosterjet 1.4 AT
 

Offline shpeedy

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #1357 : 27.Oct.2019, 11:03:56 a.m. »
https://driversprep.com/going-down-steep-hills/?cn-reloaded=1

Pe langa situatiile astea, se mai foloseste si in cazul tractarii...

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline enicky

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #1358 : 27.Oct.2019, 11:57:51 a.m. »
Uite o explicatie din manualul Swift-ului.
   Nu prea vad legatura dintre Swift si "2"-ul de la Jimny, atat timp cat exista reductorul.(adica mai bine

Citat
Cum functioneaza sistemele si care sunt diferentele in comportamentul masinii?
  @acidutzu ce stiu eu iti pot impartasi si tie(si nu numai) in limbaj accesibil celor mai putin "tehnici"(incl.eu)
-la Jimny la drive test am vazut asa : 4H cupleaza ambele punti. Se cupleaza cu masina in stationare, cu motorul pornit si rotile-fata drept inainte. Dupa actionarea manetei apare o "schita"/desen pe CB cu 2punti cu 4 roti.
- actionarea 4L se face in aceleasi conditii, nu mai stiu ce apare pe CB, scuze, dar asta se poate face numai daca este 4H cuplat, adica din pozitia asta se apasa levierul si se trage spre spate si astfel motorul intra "pe greu" cum zicem noi, adica daca are turatie mare(cand accelerezi) prinde forta si nu viteza. Cum este la bicicleta, cand schimbi viteza ptr. urcare(daca urci, dai pe pinionul mare si invarti des, ai viteza mica dar poti sa urci). Cred ca pozitia de 4L se poate f.bine folosi si la coborare ca frana de motor. Dar, ma rog, Jimny are optiunea de coborare din buton, cum are si Vitara.
  Pozitiile 2H si 2L nu exista fizic la Jimny si Vitara, poate la alte modele. Daca nu cunosc, nu-mi dau cu presupusul si nici n-as vrea sa te trimit in "balarii".
  Ai putea totusi asocia 2H cu D(la cutie automata la Jimny) sau cu 4x2 la manuala(tot la Jimny), pozitia de condus in oras cand trage doar spatele.
  2L ar mai putea exista la Peugeot 3008, 5008, care n-au tractiune integrala dar au niste optiuni de reglaj ptr. mud, snow. etc., dar n-am certitudinea.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline rexkrokiDAU

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #1359 : 27.Oct.2019, 12:49:58 p.m. »
D, 2 și L țin de cutia de viteze în sine, care e identică cu cea de pe Swift. 2H, 4H și 4L țin de transmiterea la roți a ceea ce livrează cutia de viteze: doar la două roți, la toate patru sau la toate patru prin intermediul unui reductor de turație.
De ce a ales constructorul această variantă nu știu. Bănuiesc că s-a dorit o varietate cât mai mare pentru a satisface cât mai bine nevoile în diferite situații de rulare. De exemplu L-ul e util atunci când tragi o remorcă pe asfalt și ai nevoie de putere mai mare nu de tracțiunea integrală oferită de 4L, mod care nu e pentru rularea pe asfalt uscat.