Autor Subiect: Noul Suzuki Jimny (2018>)  (Citit de 99240 ori)

0 Membri şi 4 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline gabi males

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #1040 : 05.Aug.2019, 10:58:20 a.m. »
Din cate stiu, in momentul de fata, Jimny nu este pe nicaieri la drive test. Dealerii au primit cate o bucata,in conditiile in care, pt achizitie, sunt facute liste de asteptare. Ori, in cazul acesta, oricare dintre cei inscrisi, daca ar veni cu banii pregatiti, nu cred ca ar accepta sa ia o masina cu care s-a facut drive test.
  • Ex-Suzuki Baleno 1,2 GLX,acum Suzuki Vitara 1,4, allgrip,AT,luxus,2019
 
The following users thanked this post: enicky

Offline tau

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #1041 : 05.Aug.2019, 02:02:26 p.m. »
Salutare!

Intrucat am primit acordul dealerului in a-i divulga numele - Dageco - va spun ca am facut eu sambata un test cu noul Jimny. Am mers suficient de mult, incat sa pot afirma ca noul Jimny este intr-adevar NOU.

Sunt atat de incantat de ceea ce reprezinta aceasta masina, incat in mod cert am sa o cumpar.

Avand in vedere ca la ora actuala am si modelul anterior - cumparat de nou, de la Royal Motors in 2014 - dar si o Vitara 1.4 Allgrip - luata in 2019 de la Autonet - va pot spune ca din punctul meu de vedere, noul Jimny este intr-adevar o alta masina,

Am sa fac o lista cu ceea ce mi-a placut, dar si ce nu mi-a placut.

Parti pozitive:

-in fata pozitia este mult mai buna - este mai mult loc pentru picioare (atat la sofer, cat si la pasager), dar si in lateral.

-faptul ca volanul este reglabil pe inaltime, este un mare plus - nu-l mai ating cu picioarele atunci cand intru si ies din masina.

-cu scaunul soferului reglat pentru mine - am 1.86cm - sotia - 1.72cm - a avut loc suficient in spatele meu.

-suspensia este mult mai moale, masina este chiar confortabila; asta am simtit-o in parcarea din spate de la Dageco - este pietruita - la trecerea peste limitatoarele de viteza de pe sosea, in mers, dar si in curbe - unde masina se inclina, dar nu ingrijorator de mult.

- imi plac toate dotarile pe care le are; la Jimny-ul actual, tare mult mi-as fi dorit sa am cruise control, maneta si nu comanda electrica pentru selectarea modurilor de condus, priza in portbagaj si un port USB in bord (fara a folosi priza din fata), actualul sistem media nav, volan reglabil pe inaltime, ceva mai mult spatiu pentru picioare la scaunele din fata dar si in lateral, ESA, HHC si HDC, faruri cu led, o garda la sol mai mare, un cuplu mai mare, un diferential LSD, jante de aliaj, airbag-uri laterale si cortina, unghiuri (atac, degajare si ventral) ceva mai bune, si un calculator de bord.

-imi place modul in care se rabat scaunele din spate, obtinandus-se o zona de depozitare plata si oarecum generoasa pentru nevoile mele.

-am testat HDC-ul; il stiam de la Vitara, si mi-l doream si la Jimny.

Parti mai putin bune - si nu negative:

-nu este disponibil imediat.

-mi-as fi dorit un pret mai mic - macar o oferta de lansare

-mi-ar fi placut ca in configurarea GLX, sa vad o cotiera; eu mi-am pus la Jimny actual, si tare incantat sunt de acest lucru. partea buna este ca din ceea ce am vazut eu, cred ca se poate pune aceeasi cotiera si pe modelul nou.

Daca inainte cochetam cu idea unui Duster nou - 1.3 tce 4WD, 150CP- acum "zarurile sunt aruncate". Oricum, nu este corect sa comparam Jimny cu Duster, intrucat vorbim de clase diferite - offrader (sasiu separat, punti rigide, reductor, ampatament scurt, iar acum si LSD) vs. SUV.

Avand in vedere cele mentionate mai sus, eu unul chiar o consider ca fiind si masina de oras.

Ca atare, astept sa fie disponibila si sa o cumpar.

Mergeti si facti un test cu ea; este posibil ca sa fie urmatoarea voastra masina...


Toate cele bune,

Aurelian
  • Jimny, Vitara S, New Jimny
 
The following users thanked this post: hugbear, Utilizator_Anonim, NicNic, enicky, Dogy

Offline Utilizator_Anonim

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #1042 : 05.Aug.2019, 04:56:30 p.m. »
Te saluam @tau
Am incaput cu @enicky si @gabineg in ea
Multumim d-lui george de la Dageco ca ne-a dat masina pe mana, ne-a placut maxim
Are @enicky mai multe poze
Motorul de 1.5 mi-a amintit de fostul sx4 clasic, trage bine, in a 4a eram la 80 (la jimny vechi in a 5-a)
Spatiul interior e suficient pt 2 elefanti in fata, spatarul e mai inalt etc
« Ultima Modificare: 05.Aug.2019, 05:24:56 p.m. de hippo »
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline f.cristi

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #1043 : 05.Aug.2019, 08:06:37 p.m. »
Hai cu amanunte.
Ce zici? Te chinui cu ea in oras?

Offline Utilizator_Anonim

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #1044 : 05.Aug.2019, 08:29:13 p.m. »
Merge mult mai usor ca cea veche, e alt confort
Nasol e ca nu mai are portbagaj deloc, nici de-un bax de apa
Bracarea rotilor e la fel de proasta ca la cea veche, in schimb motorul e incomparabil mai agil
Cu trei adulti in masina nu a gafait
Per total mi-a placut, dar nu cred ca e adecvata pentru oras, in schimb e geniala pentru ce a fost conceputa
Se descurca onorabil si pe asfalt, daca nu iei curbele ca fulgerica, are totusi centrul de greutate sus
Per ansamblu e o masina de nisa foarte reusita si ma bucur ca am putut-o testa
Sa vedem discounturile de lansare
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 
The following users thanked this post: enicky

Offline enicky

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #1045 : 05.Aug.2019, 10:53:55 p.m. »
  In sfarsit putem sa povestim cum fuse drive testul cu Jimny ! Independent de vointa noastra, n-am putut sa va impartasim experienta inca de Sambata.
   Ne-am prezentat la dealer Sambata dimineata 3 forumisti si o sotie, adica a mea, deci in total 4 persoane am testat-o/condus-o.
   Am sa incep cu inceputul, dar va anunt ca din motive de timp si spatiu, nu am testat tot ce este pe ea, cum ar fi 4x4 si 4x4L. Practic ne-am urcat in "orb" pe ea, neavand cine sa ne prezinte configuratia bordului, adica comenzile, dl. din reprezentanta era singur si trebuia sa se imparta in mai multe locuri.
   Cu cheia arhicunoscuta(mare) deschidem si urcam in cabina : garda la sol este mare, deci si piciorul trebuie ridicat mai sus. Am inchis usa, usa care nu m-a lovit in umar. Scaunul l-am aranjat simplu (inainte-inapoi) si pot spune ca am stat la fel ca in Vitara. Geamul se deschide din bord.
 Calc ambreiajul, ca la Vitara era, pornim motorul : se aude un sunet serios, gros, nu se cutremura masina(cum spuneau unii colegi), dar se misca schimbatorul.
  Schimbatorul este special as zice: este usor arcuit spre spate, suficient de inalt incat sa ajungi comod la el si cel mai important, are cursa foarte scurta la schimbarea treptelor(chiar daca la pct.mort se misca), mult mai scurta ca la Vitara, zici ca ar fi masina de curse. (scuze, dar voi face comparatie cu Vitara)
  Eu am turat-o pana in 3000r/min, avand in vedere ca e noua, nu stiu colegii cum au turat-o, dar stiu ca s-a ridicat repede viteza pe la 80 am dat si aVa.
   Deci scaun sofer confortabil, pozitie la volan inalta, vizibilitate excelenta printr-un parbriz mai mic ca al Vitarei. Stalpii stanga-dreapta nu deranjeaza absolut deloc.
   Oglinzile generoase, nu prea am avut nevoie de ele.
   Insonorizare in zona motor e bunicica, doar dupa 3000rot/min este mai zgomotos. La relanti aproape ca nu se aude.
   Pedala de frana tine corect, pe la mijloc, am testat-o odata dar usor, ca n-am vrut sa lipesc pe nimeni de parbriz.
   Eu as zice ca are zvac, e nervoasa pt. 3(trei) persoane mari, practic cred ca la fel se misca si cu doi.
   Volanul merge foarte usor, iar canalele le absoarbe chiar bine(mai bine ca Ignisul :pardon:)
   Am intrat intr-o parcare unde am testat cum urca bordurile si parerea mea este ca daca ai fi legat la ochi, n-ai crede ca a incalecat o bordura(daca mergi usor) si la mers incet, am incalecat vreo trei borduri in unghi de vreo 300si cu fata si cu spatele, chiar fara sa accelerez.
    Pe scaunul pasagerului stai chiar bine, nu te atingi de sofer, iar AC-ul te congeleaza.
    Am mers pe macadam sau pietris, se simtea usor, nu era deranjant, iar intoarcerea am facut-o din 3(trei) miscari chiar daca n-am avut nici camera, nici senzori(@gabineg confirma)
    Nu m-a derajat modul de bracare, mai bine zis n-am simtit nicio diferenta intre Jimny si Vitara, chiar daca o exista!!!
    Per total masina este extrem de usor de manevrat si  de strecurat cu ea prin trafic !
    Vederea ampla, de sus, iti lasa impresia ca esti intrun camion si te uiti de sus la toata lumea :)
   In spate, culmea, se sta bine ! Dl. dealer imi spune ca nu-i masina de 3 persoane. Probabil, dar daca tot avem 4 locuri, hai sa le folosim.
   Portbagajul este pt. poseta doamnei, daca vrei sarsanale, lasi scaunele jos si ai o platforma de toata frumusetea.
    Vis a vis de portbagaj, ai un bord sportiv sau ...militar, cum va place destul de intuitiv si comod. Pasagerul are o bara de sustinere, sub ea un torprdo micut si loc suficient la picioare.
    Acum al IIlea schimbator are o pozitie punct mort, tragi si ai 4x4, apoi apesi si tragi si ai low(greul). La cuplare se aude un clic si se afiseaza in bord. Nu indica trepte de viteza, nu are start-stop.
    Dupa spusele colegilor se pare ca este un alt Jimny, as zice eu extrem de manevrabil si usor de condus chiar si pt. doamne. Sotia mea chiar n-a avut nicio problema de adaptare.
    Deci daca japonezii si-au dorit un 2 in 1, eu cred ca le-a iesit foarte bine. Sper sa pot incarca si foto:
Observati bateria ingusta si lunga, dar intra si mai mare, dar si blocul motor.
   Nu are niciun fel de scut !
  Chiar daca n-aere importanta, semnalul are un sunet deosebit, merge si doar cu atingere, iar claxonul e puternic dar pitigaiat.
   Atentie la coborare, daca n-ai picioare lungi, ai impresia ca ai sarit doua trepte.
   In bord mai gasim comenzi pt incalzire scaune si cruise control pe volan. Volan ok, parca putin mai mare ca al Viterei(?), fin(piele), cu priza si parca revine mai repede.
  Daca i se aplica si o insonorizare(cum a facut colegul), este si mai linistita, pastreaza si caldura dar si aerul rece ridicandu-se mult confortul.
   Atentie : pasaje aripi si contraaripi neizolate ca la Vitara, deci necesita ori stp, ori o antifonare.
  Stand in masina, vederea bordului as putea spune ca-ti da o senzatie de strong, de fermitate, de siguranta si incredere atat in masina cat si in capacitatile tale.
  Nu platim numai pentru o masina noua, platim si pentru forta ei si pentru viata ei, care, zic eu, nu e tocmai scurta !


 

   
   
« Ultima Modificare: 05.Aug.2019, 11:27:42 p.m. de enicky »
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 
The following users thanked this post: ntire2000, rexkrokiDAU, Utilizator_Anonim, Dogy, FlorinSuzuki

Offline Utilizator_Anonim

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #1046 : 05.Aug.2019, 11:06:23 p.m. »
A fost amuzant cu deschisul geamului, tot cautam butonul pe usa, dar e pe consola centrala (si e mare)
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline ntire2000

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #1047 : 05.Aug.2019, 11:23:39 p.m. »
Nasol e ca nu mai are portbagaj deloc, nici de-un bax de apa

Pai e masina de iesit pe coclauri unde faci gratare si bagi baxuri cu bere. ;)

PS: interesanta pozitionarea bateriei în partea dreapta.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline f.cristi

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #1048 : 06.Aug.2019, 07:25:09 a.m. »
   Volanul merge foarte usor, iar canalele le absoarbe chiar bine(mai bine ca Ignisul :pardon:)
Ar fi fost si culmea sa nu fie mai confortabil decat Ignis-ul, la ce suspensii are si la ce talon au anvelopele.
Doua observatii:
Mie, din-potriva, cursa schimbatorului mi se pare lunga, cel putin la partea unde tii mâna. Nici nu prea are cum sa fie scurta la ce lungime are.
Butoanele de incalzire scaune nu sunt in bord ci langa frana de mână.

Offline enicky

Re: Noul Suzuki Jimny (2018>)
« Răspuns #1049 : 06.Aug.2019, 09:49:34 a.m. »
Ar fi fost si culmea sa nu fie mai confortabil decat Ignis-ul, la ce suspensii are si la ce talon au anvelopele.

Mie, dimpotriva, cursa schimbatorului mi se pare lunga, cel putin la partea unde tii mâna.
    Am specificat ca eu m-am raportat la Vitara.
 . Daca te raportezi la Ignis s-ar putea sa ai dreptate legat de cursa schimbatorului.
  Dar cu mana pe schimbator, esti exact in zona butoanelor din bord, ceea ce e foarte comod.

    Descrierea masinii m-am gandit s-o fac mai putin tehnic si mai mult asa cum o percepe un simplu sofer . Deasemenea am evitat sa fac afirmatii ca este sau nu o masina de oras sau numai de off road, mai ales ca n-am iesit in afara carosabilului(si n-am impresii) si am lasat asta la aprecierea fiecaruia.
   
   Ce am subliniat, este faptul ca are dotari si pentru una si pentru alta.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip