Ieri am facut un mic drive-test cu noul Jimny GLX manual, din pacate doar prin curtea dealerului (care e destul de mare, cu suisuri si coborasuri, curbe, borduri). Din cauza ploii si a traficului bara la bara de la poarta dealerului nu am putut pleca cu masina inafara.
Prima remarca pe care am facut-o e ca lipseste camera de marsarier (azi au corectat si cei de la Autonet in brosura). Pasajele rotilor sunt complet neizolate (nu stiu daca era posibil din punct de vedere tehnic, avand in vedere sasiul independent). Imi plac foarte mult jantele.
La interior spatiul e ok in fata, mana stanga a soferului poate sta pe suportul de pe usa. In dreapta am avut o persoana de 102 kg care nu s-a plans de spatiu. La 1.80 m ai mei (si picioare lungi) in spate spatiul e decent; bine, nu e indicat pe distante lungi. Cheia de acces/pornire e clasica, mare, lunga, urata (
surubelnita in buzunar).
Suspensia mi se pare extraordinar de moale (contrar a ce se spunea pe aici). Practic, stand pe loc, m-am balanganit foarte usor cu masina ca in barca.
La pornirea si oprirea motorului schimbatorul de viteze tremura serios (inca o bila alba pt. transmisia automata); in rest are niste vibratii usoare. Asta poate si pt. ca este foarte lung (si, implicit are si o cursa lunga). Maneta de actionare a tractiunii mi se pare ca se actioneaza destul de greu (neindicata pt doamne/domnisoare).
La relanti motorul mi se pare foarte silentios, placut; in schimb ploaia se aude serios pe plafon (mie imi place).
De la volan ai impresia ca esti intr-o masina mai mare (in tractor
), suspensia + anvelopele cu talon mare fac ca masina sa fie comfortabila pe denivelari. Am trecut si peste niste borduri de aprox. 10-12 cm. Motorul se infige bine (n-am avut unde sa-i dau mai mult de a 2-a), in viraje e ok.
Mie imi place masinuta. E foarte fun, dupa cum s-a mai spus. E clar ca e o
jukerie si e clar ca nu prea poate fi singura masina a unei familii care face multi km.
https://wetransfer.com/downloads/4ad802fd1d066589c52bbd3e59ef0d3020190802132823/6db03f