Nu cred ca VW va coborî nivelul cunoscut al calitatii in sensul producerii unei masini avand ca tinta principala pretul redus de productie (tabla foarte subtire care aduce din pacate si multe efecte neplacute pentru utilizator gen deformare la atingeri usoare, percepere vibratii, scaderea stabilitatii la viteza mare). Parerea mea este ca ar fi o greseala strategica sa livreze o asemenea masina ultra low cost pe o piata matura si pretentioasa gen piata europeana (o piata care are traditie in domeniu si prefera calitatea). Alte piete (in general asiatice) se pare ca nu au obiectiuni in privinta masinilor construite dupa principiul ultra low cost.
Dar sa asteptam aparitia T-Roc (ca de altfel si a altor noi modele din acest segment asteptate a fi lansate in acest sfarsit de an) pentru a vedea cum se prezinta in realitate la aceste capitole importante legate de calitate si de clasa in care le putem incadra pentru a putea efectua o comparatie corecta si documentata dupa raportul pret/performanta/calitate, comparatie dupa care in general un comparator European ar trebui sa se ghideze, pentru a alege corect masina care sa-i ofere satisfactia asteptata.