0 Membri şi 5 Vizitatori vizualizează acest subiect.
Eu cred ca o sa aleg o varianta de schimbat doar anvelopele, cum a facut si @Zatarra22, dar daca totusi ajungeti la o concluzie in vederea rotilor (jante/anvelope/senzori) lasa-ti link-uri aici si pentru ceilalti. Se complica rau treaba cu ET-uri si cu J-uri ce scrieti mai sus
Mie inca nu mi-e clar daca sunt legale sau nu cele all-season. In zilele cand o sa ninga, daca te opreste politia nu au ce comenta la all season? Pun aceasta intrebare stupida (pentru ca ele exista pe piata) pentru ca am auzit diverse si nu sunt destul de versat in domeniu sa imi pot forma o parere proprie.
1.La articolul 6, după punctul 6 se introduce un nou punct, punctul 61, cu următorul cuprins:„61.anvelope de iarnă – anvelope omologate conform Directivei 92/23/CE a Consiliului din 31 martie 1992 privind pneurile autovehiculelor şi ale remorcilor acestora, precum şi montarea lor, Regulamentului Comisiei Economice pentru Europa a Organizaţiei Naţiunilor Unite (CEE-ONU) nr. 30 sau Regulamentului Comisiei Economice pentru Europa a Organizaţiei Naţiunilor Unite CEE-ONU nr. 54, după caz.“
3. CERINȚE PRIVIND INSCRIPȚIILE[...]3.1.5. literele „M + S” (sau „M.S.” sau „M & S”) dacă este vorba de pneuri pentru zăpadă[...]
3. MARCAJE[...]3.1.5. Inscripția M+S sau M.S sau M&S în cazul unei anvelope de iarnă;[...]
...Problema e inca la jante; cele pe negru sunt un pic mai late (J6 fata de 5 standard). Nu stiu cum se împacă anvelopele 175/65R15 pe un J de 6.