0 Membri şi 5 Vizitatori vizualizează acest subiect.
mi-am comandat Falken all season pe internet, vin in cateva zile...
Intrebarea este daca asa vin masinile din fabrica, numai cu roti de vara?
Ce se intampla daca dau jos anvelopele de vara pe noul Ignis si pun anvelope de iarna 185/65/15 ?
Se zice ca anvelopele de iarna sunt mai zgomotoase (din cauza profilului). Eu zic ca datorita gumei mai moi practic se compenseaza sau dimpotriva, sunt chiar mai silentioase (la viteze cam pana in 100 km/h).
Daca erau pentru tine si alegeai varianta allseason ce confirguratie ti-ai fi facut? (daca ai timp, adauga si cod cum ai facut mai sus pentru ca este foarte bine pentru mine) .LE: spre exemplu pentru vremea din Bucuresti ca orientate pentru allseason-uri.
Daca luam V903 ma asteptam sa fie mai mai zgomotoase. Dar ia compara desenul de pe BFG Winter 2 (69 dB) cu Y V903 (70 dB)...Cele stoc, Bridgestone Ecopia EP150 au 69 dB.
La jante pe 15 as fi mers pe BF Goodrich g-Grip All Season 2 175/65 R15 84H (am zis ca sunt fan BFG) dar pe 16 e greu de gasit ceva, nu prea ai de unde alege.
Apropo de mutat/montat senzori. Ma duc la cel care monta anvelopele pe janta la firma de unde am luat gumele si-l intreb daca are cheiță dinamometrica pentru montat senzorii de presiune. "Poate vreti sa ziceti cheie dinamometrica pentru prezoanele de roti?". Ii explic ca nu fac confuzie, ii arat in poza, zice ca n-are. Noroc ca am venit cu o cheie dinamometrica de acasa si am montat eu senzorii. Macar omul a montat corect anvelopele pe jante (cu senzori) ca am stat cu ochii pe el ca pe butelie. Si dupa ce a vazut ca nu sunt strain de ce face el acolo, s-a straduit si la echilibrare (fata de cum ii rezolvase pe cei dinaintea mea). Nu i-am mai zis ca exista cheita si pt ventile (eu n-am avut nevoie), l-as fi suparat prea tare
Nu, daca pastrezi jantele si doar le descalti.Daca-ti faci set complet janta+anvelopa atunci trebuie sa-ti cumperi senzori.