Normal că nu strănută. Cum roata nu se învârte, nici senzorul nu emite semnal.
In teorie. In practica, la o alta natie de utilaj cu senzori asemanatori si fara senzor in rezerva din fabrica, se intampla sa iei la rand niste gropi sau bump-uri de viteza si se apride becu' ca e ceva in neregula. Pesemne incepe senzorul sa emita. E drept ca e sistem cu antena centrala si locas din plastic pt rezerva.
La Ignis nu stiu exact cum e tot sistemul. Acum, dupa cum se comporta cu senzorii noi, pare ca are antene separate per roata, deci no problem nici daca s-ar invarti rezerva in locas
f.cristi, e vorba de zgomotul la rulare pe asfalt -- e o diferenta.
Deocamdata am pus ca rezerva una din rotile cu care a venit (cele de aliaj pe 16). De retinut ca e vorba de 2WD.
De intrat, intra ca diametru.
Iese un pic in sus fata de marginile locasului dar pare ca e la nivel cu limitele extreme din stg/dreapta (sageata galbena). Am pus capacul peste roata si nu pare ca are nevoie de distantiere sub el. In poza e o roata de iarna dar e la fel cu cea de vara. Atinge un pic plasticul unde e sageata rosie.
Initial am vrut sa tin ca rezerva una din rotile de vara pe timp de iarna si viceversa dar:
- la cea de 15 nu-mi intra toate acareturile in ea;
- acaraturile intra in cea de 16 dar, pusa cu fata in jos, atinge janta de fund (trebuie pusa ceva de protectie sau distantier) si, janta neavand gaura la mijloc, e mai greu s-o prinzi cu surub (trebuie facut ceva in plus pt prindere pe o gaura de prezoan care ar insemna sa-mi ridice roata inca vreo 5-10 mm).
Asa ca pesemne ca o sa iau o roata de rezerva slim pe 16" ca sa impac toate caprele si toate verzele.