Autor Subiect: Comportament rutier Vitara  (Citit de 7999 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline smiley

Re: Comportament rutier Vitara
« Răspuns #40 : 22.Mai.2019, 02:10:52 p.m. »
Fiecare cu testele lui ce-i drept, pe mine m-au interesat mai putin franele si mai mult muschii, sa vad cum trage :)))

Vitara Passion AllGrip 2018 1.4 Boosterjet White
Opel Astra H 2004 1.4 XEP
 

Offline rzv

Re: Comportament rutier Vitara
« Răspuns #41 : 22.Mai.2019, 02:20:21 p.m. »
Eu am inteles ca masinile testate au fost lasate cu anvelopele din fabrica. Sau asa ar fi logic - pana la urma, o testezi asa cum iti e livrata.
Conteaza cum primeste cumparatorul masina cand o cumpara - si asta trebuie testat. Ca dupa aia ii pune cumparatorul alte anvelope, mai bune sau mai proaste, e treaba lui si evident ca se schimba comportamentul masinii.

Daca New Vitara s-a comportat asa de bine cu Continental Eco, inseamna ca rezultatele ar fi si mai bune cu Continental Sport Contact 5, de exemplu.

Exact. Rezultatele sunt fix pt tot omul ce da banii si primeste masina. Dar asta nu exclude schimbari in clasament daca ar avea toate Continental Eco de exemplu.....
Concluzia este una imbucuratoare pentru proprietarii de Vitara  :good: cred ca minim 3-4  masini din test au gume mai performate decat Vitara, doar comparand numele si preturile de plecare.
Si totusi nu exclude si cifre mai bune pentru cele echipate mai slab....

Pt proprietarul de mai sus ce da banii,poate sta linistit. Primeste suficienta masina de banii aia. Se poate si mult mai rau, vezi autohtona...


Pe partea cu muschii, eu am apreciat ca-i asa , sa-i spun mai anemica, sotia mergea cu 4x4 permanent + LSD mecanic fata-spate 2,7 CDI cu 167 CP dusi in 190.... si nu prea-mi placea elanul asta si curajul pe care il dadea tancul cu peste 2 to de masina si copii pe bancheta din spate.....dar, a primit bonus 7,5% in loc de 12-14% si toata tehnologia dorita la un pret destul de corect..... viata este un compromis continuu.


  • Vitara 1,6 4x4 Luxus AT / Mitsubishi L200 Instyle AT
 

Offline Lerua07

Re: Comportament rutier Vitara
« Răspuns #42 : 22.Mai.2019, 02:34:45 p.m. »
Din test reies clar in evidenta doua aspecte;
1 Vitara este o masina corecta la pretul ei;
2 Cauciucurile all season nu sunt nici cal nici magar si presupun prea multe compromisuri. Eu nu as pune astfel de gume pe masina.
  • Vitara 2015, spirit 1.6 benzina, allgrip, TM, alba,
Multumeste-te cu putin, pentru ca putinul nu-ti va lipsi niciodata !
 
The following users thanked this post: dthem

Offline dthem

Re: Comportament rutier Vitara
« Răspuns #43 : 22.Mai.2019, 02:43:28 p.m. »
Nici eu, niciodată. Am mers vara cu o Vitara ca a mea cu CrossClimate. La 35 de grade în curbe se simțea ca o amibă/râmă. Cine și-a luat însă le laudă toată ziua, n-am auzit de la niciun proprietar păreri de rău.
  • Vitara 1.4 BoosterJet AT Passion 2019
 

Offline enicky

Re: Comportament rutier Vitara
« Răspuns #44 : 22.Mai.2019, 03:13:56 p.m. »
Citat
Posesoarea-i toata un zambet permanent cu masina sta ceea ce este muuult mai important decat rabla in sine.....
  Daca te uiti in topicul de "Satisfactii..." ai sa vezi ca mai multi avem zambetul asta... :)
 In alta ordine de idei, ei au facut testul cu motorul de 1.0, dar ma intreb, cu cel de 1,6, ceva mai greu, se schmba mult datele obtinute?
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline rzv

Re: Comportament rutier Vitara
« Răspuns #45 : 22.Mai.2019, 03:33:02 p.m. »
Citat
Posesoarea-i toata un zambet permanent cu masina sta ceea ce este muuult mai important decat rabla in sine.....
  Daca te uiti in topicul de "Satisfactii..." ai sa vezi ca mai multi avem zambetul asta... :)
 In alta ordine de idei, ei au facut testul cu motorul de 1.0, dar ma intreb, cu cel de 1,6, ceva mai greu, se schmba mult datele obtinute?

Sa stii ca ma uit tot timpul la topicul respectiv. Fata de alte forumuri specifice chiar poti numara mai multe zambete.
Nu stiu care-i diferenta de kg pe masini datorata motorului dar clar apar anumite plusuri si minusuri intre motorizari. oricum, ne raportam la niste chestii destul de relative.Chiar si diferentele colegilor app de anvelope din categoria   cal vs magar vs catar sunt o mare relativa, nici macar fiecare cal nefiind la fel cu celalalt sau fiecare catar cu fratiorul lui- allseason de la 2 producatori diferiti, cu profil si caracteristici diferite.....

ce discutam aici cred eu- este notiunea generala de pana in 20.000 primesti mai mult decat la ailalti.... relativ faptul ca daca franezi  pe jumate asfalt si jumate piatra cubica opresti in n  m......orice sofer reduce din start cand vad asa ceva sau are in fata un ambuteiaj sau observa ceva de ocolit ...nu o va face in forja maxima decat unul care risca constient.....si daca-ti  apare elanul din test in realitate,putini sunt cei ce au prezenta si experienta sa mai faca manevra unde i-ar ajuta masina, ESP -ul si gumele dedicate....

Am doua experiente de genul.
la prima am evitat si scartz si balans de am crezut ca ma rastorn doua oi si berbecul mi-a dat usa spate dreapta de inlocuit la Duster....s-au speriat de duba din fata si au sarit in drum ...aveam maxim 50km/h...
cea de-a doua, un tinar cu 1 an experienta in condus si tuareg nou, l-a facut dauna cu un mistret sfidator fix in mijlocul drumului....la 70 km /k , noaptea, a avut cam 14 m de frana inainte sa-l bage pana in motor de rotofeiul de 130kg.......din experienta eu va spun ca ar fi alergat cel mai probabil doar in fata si in 14 m il evita fara probleme....am fost la recuperat epava si dus mistretul la politie ca nu il credea nimeni cand spunea ca a lovit masina in halul ala folosind un mistret...

concluzia mea este ca in cazuri din astea te ajuta doar experienta si atentia - mersul preventiv....si va spune unul care are record de mers in gol alpin de 120km/k....au crezut organizatorii vazand GPS-ul ca ne ducem la vale 1500m, nu ca mergem pe drum....

  • Vitara 1,6 4x4 Luxus AT / Mitsubishi L200 Instyle AT
 

Offline smiley

Re: Comportament rutier Vitara
« Răspuns #46 : 22.Mai.2019, 04:20:22 p.m. »
"cam 14 m de frana inainte sa-l bage pana in motor de rotofeiul de 130kg.......din experienta eu va spun ca ar fi alergat cel mai probabil doar in fata si in 14 m il evita fara probleme"

E posibil sa fi reactionat "ca la carte"
Din cate tin minte in legislatie e mentionat, daca iti apare o lighioana in fata la viteza de croaziera, nu incerci sa eviti, te tii bine de volan si bagi piciorul in frana cat de tare poti.
Daca faci testul elanului ai sanse sa, intri intr-o masina de pe contrasens in urma pierderii controlului, sa te duci in sant si sa te rastorni si alte rele...
Faptul ca ai un porc in loc de motor + CASCO e mai ok.

Vitara Passion AllGrip 2018 1.4 Boosterjet White
Opel Astra H 2004 1.4 XEP
 

Offline wolfin

Re: Comportament rutier Vitara
« Răspuns #47 : 22.Mai.2019, 04:39:58 p.m. »
te rastoarna si porcul daca ai viteza.
  • vitara 2016 1.6 4wd pasion + pegas 3120 din 80 si ceva reconditionat. Urmeaza si un 2020
Vitara pasion 1.6 allgrip benzina 2016
Dacia logan 2005
Dacia 1100 1970
 

Offline f.cristi

Re: Comportament rutier Vitara
« Răspuns #48 : 22.Mai.2019, 08:07:49 p.m. »
Nici eu, niciodată. Am mers vara cu o Vitara ca a mea cu CrossClimate. La 35 de grade în curbe se simțea ca o amibă/râmă. Cine și-a luat însă le laudă toată ziua, n-am auzit de la niciun proprietar păreri de rău.
Eu am si nu le laud neintrebat. Dar nu m-am simtit niciodata in nesiguranta sau sa pun pe altii in pericol, nici iarna, nici vara nici pe ploaie. Asa ca am de gand sa extind montarea de all-uri si la alte masini din "parcul auto".

Offline Utilizator_Anonim

Re: Comportament rutier Vitara
« Răspuns #49 : 22.Mai.2019, 08:24:49 p.m. »
Eu m-am plans de crossclimate in rubrica dedicata.
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp