Autor Subiect: Comportament rutier Vitara  (Citit de 8003 ori)

0 Membri şi 5 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline toma

Re: Comportament rutier Vitara
« Răspuns #20 : 19.Aug.2017, 09:16:37 p.m. »
La inceput am fost destul de debusolat de directia foarte fina si care nu se intareste aproape deloc la viteza mare. Dupa ceva timp m-am obisnuit iar acum la 140-150 nu ma simt deloc disconfort sau nesiguranta. E adevarat ca masina e usoara dar suspensia rigida o face sa stea bine pe drum. Zgomotul mare la rulare nu vine de la motor (am diesel) ci de la forma putin aerodinamica coloborata cu o antifonare slaba. Totusi fata de masina anterioara (Renault Symbol) este o mare imbunatatire... depinde deci cu ce o compari.
Eu sunt foarte multumit de cum ruleaza pe autostrada.
« Ultima Modificare: 20.Aug.2017, 08:24:26 p.m. de toma »
  • Suzuki Vitara 2015 Allgrip diesel
Omul este singurul animal care roșește, ori ar fi potrivit să o facă - Mark Twain
 

Offline enicky

Re: Comportament rutier Vitara
« Răspuns #21 : 19.Aug.2017, 10:42:02 p.m. »
... am fost destul de debusolat de directia foarte fina si care nu se intareste aproape deloc la viteza mare....E adevarat ca masina e usoara dar suspensia rigida o face sa stea bine pe drum. Zgomotul mare la rulare nu vine de la motor (am diesel) ci de la forma putin aerodinamica coloborata cu o antifonare slaba...
       Antifonarea este intr-adevar slaba, dar tu daca nu ma-nsel ai si viteza aVIa si turatia mai scade. Deci nu de la motor vine zgomotul. Dar in general, din ce am observat eu, cam dupa 5-6 ani(x10000km) motoarele diesel devin mai zgomotoase. Eu cand am mers cu diesel-ul mi s-a parut f.silentios fata de 1,8 de la Fordul meu.
      Dar nu stiu  de ce, mie mi se pare volanul mai tare la peste suta.Oricum, daca as reusi sa merg numai intre 100-120km/h ar fi destul de "linistita" atmosfera in interior. :)
   
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline Ruhestand

Re: Comportament rutier Vitara
« Răspuns #22 : 03.Mai.2018, 11:59:49 p.m. »
Eu sunt fascinat de faptul ca, pe ruta Bucuresti - Constanta, am atins pedalele de 6 ori: la intrare pe autostrada, de 2 ori cand am facut o pauza, de 2 ori la statia de taxare si cand am iesit la capat...
Nici macar n-am simtit cand au trecut cei 200km.
  • Suzuki Vitara S
 

Offline f.cristi

Re: Comportament rutier Vitara
« Răspuns #23 : 01.Mai.2019, 08:31:18 p.m. »
Suspensia la (noua) Vitara e mai dura sau mai moale ? Prefer masinile cu inclinatie spre confort; ajung mai odihnit la destinatie. De Pastele asta am condus ASX-ul lui taica-meu si a fost o placere sa trec peste denivelari sau gropi fara sa simt aproape nimic.

Offline ariciul

Re: Comportament rutier Vitara
« Răspuns #24 : 15.Mai.2019, 02:39:46 p.m. »
E mai dura dar asta e bine pentru sosele bune. Cand vine vorba de drumuri mai proaste se simte rau, zici ca-ti rupe coloana daca dai peste o succesiune de hopuri la viteze mici pana in 20 km/h. E mai bine cu cauciucurile de iarna ca au talonul mai inalt si amortizeaza mai bine. Insa cum am trecut la alea de vara se simte imediat la hopuri si linii de tramvai.
  • Suzuki Vitara 1.6 Passion allgrip
 
The following users thanked this post: ambmihai

Offline Dogy

Re: Comportament rutier Vitara
« Răspuns #25 : 16.Mai.2019, 11:34:35 a.m. »
Depinde probabil si de presiunea din roti, si cu ce compari, si cum conduci...
Totusi, faza cu ruptul coloanei mi se pare prea exagerata...
Din punctul meu de vedere este foarte confortabila suspensia (presiune 2.3 in roti) si nu simt deloc gropile/denivelarile (or fi asa mari diferente intre facelift si ante-facelift?)
  • Suzuki Vitara Facelift 2019 1.0 Passion 5MT Allgrip
 

Offline dthem

Re: Comportament rutier Vitara
« Răspuns #26 : 16.Mai.2019, 11:44:39 a.m. »
Dogy, cred că e subiectivă treaba, măcar parțial.

Am aceeași mașină ca a ta și cu 2.5 vară mi se pare destul de tare suspensia, cel puțin pentru București (linii de tramvai etc), dar și pentru drumuri mai proaste. Nu sunt totuși înclinat să o cobor, deoarece prefer stabilitatea și rigiditatea la viteze mari. Într-adevăr, sunt de acord cu tine că nu îți rupe nicio coloană, dar ce știu eu despre probleme cu coloana la 24 de ani  :-))
  • Vitara 1.4 BoosterJet AT Passion 2019
 

Offline enicky

Re: Comportament rutier Vitara
« Răspuns #27 : 16.Mai.2019, 04:19:25 p.m. »
...Am aceeași mașină ca a ta și cu 2.5 vară mi se pare destul de tare suspensia, cel puțin pentru București (linii de tramvai etc), dar și pentru drumuri mai proaste. Nu sunt totuși înclinat să o cobor, deoarece prefer stabilitatea și rigiditatea la viteze mari.....   :-))
   2,5 sau 2,3 nu este o diferenta mare, dar sa nu traiesti cu impresia ca presiunea mai mare in pneuri iti asigura si o stabilitate mai mare.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline ariciul

Re: Comportament rutier Vitara
« Răspuns #28 : 17.Mai.2019, 01:58:41 p.m. »
Eu spuneam de situatia in care ai cauciucuri de vara pe jante de 17, atunci poti avea senzatia ca-ti rupe coloana si stiu ce zic deoarece merg zilnic pe o bucata de drum neasfaltat care se deniveleaza dupa fiecare ploaie. Cu cele de iarna nu am avut senzatia asta. Nu putem discuta de suspensie si de astfel de senzatii decat pe drumuri neasfaltate. Pe asfalt n-am ce sa-i reprosez.
  • Suzuki Vitara 1.6 Passion allgrip
 

Offline katalanu

Re: Comportament rutier Vitara
« Răspuns #29 : 21.Mai.2019, 12:58:08 p.m. »
  • Suzuki Vitara 1.6 Passion AllGrip
 
The following users thanked this post: Dogy, FlorinSuzuki