Autor Subiect: Tutorial ungere ambreiaj  (Citit de 9689 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline >pexic<

Re: Tutorial ungere ambreiaj
« Răspuns #10 : 08.Oct.2008, 10:20:03 p.m. »
Nu se recomanda spalarea motorului pt ca :
-exista multi "meseriasi" care vor intelege spalat cu apa si detergenti
-exista multe mufe electrice in compartimentul motor - apa se poate strecura foarte usor si poate ramane mult timp intr-una dintre aceste mufe -> cu urmari grave in timp (calculatorul citeste gresit valorile de la senzori si actioneaza in consecinta modificand parametri de functionare ai motorului!)

In compartimentul motor se sterge din cand in cand praful,noroiul,mizeria etc cu o carpa umeda si cu mare atentie (numai cu motorul rece!).

Oricum, daca ati observat de ceva timp incoace motoarele se capsuleaza din ce in ce mai etans, pentru un utilizator obisnuit nu prea mai ramane nimic de spalat ;)

Bafta!
Fă din disperarea cea mai profundă, speranţa cea mai invincibilă.
 

PTR

  • Vizitator
Re: Tutorial ungere ambreiaj
« Răspuns #11 : 08.Oct.2008, 11:59:55 p.m. »
 Teodor, la ambreiaj nu scartaie nici un element de plastic. Sunt doar doua piese metalice care nu sunt prelucrate la micron iar frecarea are loc doar pe o mica zona care atunci cand ramane fara ungere incepe sa scartaie.
 Motorul nu e recomandat sa il speli la spalatorie pentru ca nu stii ce presiune are apa , dar in orice alta parte unde poti controla presiunea jetului de apa il poti spala linistit atata vreme cat motorul este rece.
 

Offline Naty

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 9
Re: Tutorial ungere ambreiaj
« Răspuns #12 : 05.Nov.2008, 11:27:43 a.m. »
La mine scartaia undeva la pedala, are o tija de plastic care actioneaza pompa de ambreiaj (aia banuiesc ca este sau in orice caz este o chestie ca un cilindru in spatele pedalei). La fel are un burduf de protectie de cauciuc pe care l-am tras in spate, am bagat vaselina pe tija si se pare ca nu mai face... Nu am putut face poze deoarece este o pozitie cam incomoda pe acolo pe sub bord...
Suzuki Swift, benzina 1.3l GLX, alb, an 2008
 

Offline kifla

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 42
  • Gen: Bărbat
Re: Tutorial ungere ambreiaj
« Răspuns #13 : 11.Nov.2008, 12:01:00 a.m. »
Nu se recomanda spalarea motorului pt ca :
-exista multi "meseriasi" care vor intelege spalat cu apa si detergenti
-exista multe mufe electrice in compartimentul motor - apa se poate strecura foarte usor si poate ramane mult timp intr-una dintre aceste mufe -> cu urmari grave in timp (calculatorul citeste gresit valorile de la senzori si actioneaza in consecinta modificand parametri de functionare ai motorului!)
@pexic la acele mufe se iau masuri speciale si se pun mai multe garnituri de etanseizare . Producatorul instalatiei electrice testeaza etanseitatea lor cu aer comprimat , iar dupa montarea in masina se fac si teste cu "apa reala "   :good:
Dar ai dreptate , e de preferat sa nu se "abuzeze " de aceste masuri de siguranta ..
Swift 1.3 GS
 

Offline cristinab

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 19
  • Gen: Femeie
  • ...splash
Re: Tutorial ungere ambreiaj
« Răspuns #14 : 10.Mar.2009, 10:15:26 p.m. »
cum si cand scartie ambreiajul? la splashul meu se aude un harait cnd apas abreiajul sa schimb vitezele, dar numai in mers. dc stau pe loc nu se aude nimic. e posibil sa fie "un scartait de ambreiaj"?
 

Offline Visatorul

  • Jr. Member
  • **
  • Mesaje postate: 73
Re: Tutorial ungere ambreiaj
« Răspuns #15 : 11.Mar.2009, 03:18:49 p.m. »
La Swift este un scartait veritabil... Se aude indiferent daca masina este in mers sau nu, insa se aude mai tare dupa ce a fost folosit de cateva ori (dupa vreo 20-30 de minute de trafic in Bucuresti).
Din ce ai descris tu, nu este vorba de aceeasi problema. Auzi harsaitul tot timpul, de cand pleci cu masina si pana ajungi la destinatie?
« Ultima Modificare: 11.Mar.2009, 03:20:55 p.m. de Visatorul »
Suzuki Swift 1.3 GLX
 

Offline cristinab

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 19
  • Gen: Femeie
  • ...splash
Re: Tutorial ungere ambreiaj
« Răspuns #16 : 11.Mar.2009, 04:56:19 p.m. »
da, de cand plec cu masina pana ajung la destinatie., dar se aude doar cand schimb vitezele, cand apas ambreiajul, si asta numai in mers. dupa ce am dat drumu' ambreiajului nu se mai aude nimic. si nu se aude nimic nici dc apas ambreiajul si schimb vitezele cu masina stationata. in rest nu sunt alte probleme. intra in viteze ok, mai putin in marsalier cand e rece masina.
« Ultima Modificare: 11.Mar.2009, 05:03:54 p.m. de cristinab »
 

Offline andrei_a9

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 264
Re: Tutorial ungere ambreiaj
« Răspuns #17 : 31.Mar.2009, 01:47:19 p.m. »
Teodor, la ambreiaj nu scartaie nici un element de plastic. Sunt doar doua piese metalice care nu sunt prelucrate la micron iar frecarea are loc doar pe o mica zona care atunci cand ramane fara ungere incepe sa scartaie.
 Motorul nu e recomandat sa il speli la spalatorie pentru ca nu stii ce presiune are apa , dar in orice alta parte unde poti controla presiunea jetului de apa il poti spala linistit atata vreme cat motorul este rece.

piesa care actioneaza ambreiajul este din plastic... in schimb s-ar putea schimba cu una metalica
http://www.rsrs.jp/en/engine/pushrod.html
 

Offline andrei_a9

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 264
Re: Tutorial ungere ambreiaj
« Răspuns #18 : 07.Mai.2009, 12:20:26 p.m. »
mi-am uns si eu ambreiajul si sunt mandru de asta. n-as fi putut sa o fac fara ajutorul vostru.
va multumesc!
as mai adauga ca pentru aceasta operatiune e nevoie de o cheie de 12, fixa sau inelara cu cot ar fi mai ok  ;)
 

Offline zic_swift

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 43
  • Gen: Bărbat
  • swift 1.3 GLX
Re: Tutorial ungere ambreiaj
« Răspuns #19 : 07.Mai.2009, 01:14:27 p.m. »
bai baieti dar daca dau cu vaselina daia normala,are ceva?