..sa continuam
- am fost ieri la dealer sa vb cu directorul de vanzari si m-a trimis pe linia de centura (pipera-tunari) ca acolo sunt (tin sa mentionez ca domnisoara care mi-a vandut masina evident nu era si am vb cu colegul ei asta pe la 10)
- am ajuns acolo si domnisoara de la intrare (receptie) ma tot alunga ca nu sunt aici ca bla bla bla ca ce problema am pana i-am zis ca acum 5 min m-a trimis un dealer aici... pana la urma vine exact directorul de vanzari care trebuia ..
- incep discutiile imi zice ca imi stie "cazul" si ca nu vede nicio problema ca ei nu au incalcat contractul ... ii zic ok dar de ce mi s-a zis ca s-a incalcat contractul si mi s-a oferit si un cadou pt asta ? ma rog o tine tot asa ca nu a incalcat contractul ca plata s-a facut nu stiu cand, imi arata un OP cred cu data la care s-a facut plata si ii zic ok deci atunci am fost eu informat gresit tot de la oamenii dvs plus ca eu am semnat Comanda Ferma pe 16 iunie deci daca totul este ok contractul nu este incalcat de ce mi s-a oferit acest mirific cadou ? s-a cam suparat ca o intreb asa ceva (inca nu a inteles ca e vb de principiu sa stiu ce s-a intamplat exact nu de cadou)... imi zice poate l-a oferit dealer-ul asa .. asa cum ? pe gratis ?
nu cred plus ca atunci cand am vb si mi s-a zis "incercam sa va facem asteptarea cat mai usoara" a urmat "trebuie sa vb cu superiorii mei" deci .. dvs. ati aprobat asta .. si a schimbat subiectul "noi nu am incalcat contractul"
)
- intreb cum va puteti permite si cat tupeu puteti sa aveti sa-mi cereti manopera pt acel cadou ? (iar a inceput ca nu a incalcat contractul) ... dupa ceva timp imi zice ca imi face o reducere de 20% la manopera
))))) adik ~60ron si ii zic a mersi de aia am venit aici, mi-am luat liber de la servici, drumul pana aici trafic tot m-am scos ... evident ii zic ca nu am nevoie de reducere si o intreb cum pierd eu garantia la motor daca imi pun aparatorile de noroi? si imi zice asta e pierdeti garantia ... evident m-au apucat dracii si am zis ca sunt dispus sa renunt la masina asta daca nu am totul in regula si nu stiu ce se intampla cu ea .. si incepe "cautati nod in papura sa nu luati masina" exact s-a prins
) (ma asteptam sa gandesca un astfel de om inainte sa vb)
- imi zice ca aveti masina maine seara (joi) cel tarziu vineri ... iar m-au apucat dracii ..cum am masina daca ea trebuia sa plece cu transportul de joi din Ungaria ???? (deci ceva nu se leaga ceva este la mijloc... o simt
)
- ne calmam si ii zic despre serviciile de care nu sunt multumit deloc (iar caut nod in papura)... ii povestesc ce si cum (in mare) si gaseste raspuns la tot, mai imi zice si ca dealer-ul care imi vinde mie masina vinde SUTE de masini pe an si ca e foarte bun in ceea ce face (vinde BS motors sute de masini pe an? eu nu prea cred
).. la care ii arat pe contract CNP-ul meu gresit (ea ia un creion si sterge numarul in plus din CNP, inghite in sec si nimic), bun de ce nu mi s-a raspuns la telefon ? de ce nu a avut curajul sa-mi zica ea ca masina nu a venit cu transportul de 15? - a avut probleme de sanatate / spital astea ii zic ok nasol dar in momentul asta colegul trebuia sa preia combinatia .. da asa a si facut (da corect dupa 2-3 zile in care sunam si nu raspundea nimeni:P); ii povestesc cum pe parcursul unei zile am sunat la dealer nu mi-a raspuns si dupa am sunat la suzuki-romania si dupa 5 min ma suna .. (era in spital?) ..
- Ideea este ca tot timpul a luat partea lor nici macar o scuza nu am primit ..aaaa am primit ceva de genul "ce ati patit dvs oricum nu se poate indrepta" si ii zic e vb de viitor sa nu pateasca si alti clienti la fel ... si iar s-a incheiat discutia, putea sa zica "ok vom incerca pe viitor sa fim mai atenti" NIMIC..
- m-am tot gandit si imi dau seama ca acest "caz" al meu nu e grav si ca sunt prea mic sa fac ceva sau sa educ niste oameni.
- o sa am o discutie si la suzuki-romania plus mail oficial (simt ca e datoria mea sa fac asa ceva), cu toate ca m-am saturat si nu mai vreau sa aud de ei
- daca nu si-au incalcat contractul .. ok bv lor, dar tot imi ramane problema cu serviciile (problema cu termenul de livrare practic nici nu a existat.. doar vroiam sa stiu ce se intampla cu masina mea, daca mi se zicea de la inceput o luna ... nici nu mai sunam o luna de zile .. ma rog)
- o sa fiu multumit daca minim 10 clienti care citesc postul meu si nu numai (ca al meu nu e asa grav) or sa evite BS motors
- Imi cer scuze fata de Suzuki si de BS motors daca sunt deplasat sau exagerat, dar daca nu si citeste cineva chestia asta investiti fratilor in cursuri pt angajati ..
Sper sa iau masina azi maine si sa continui intr-un Jurnal de Bord