Va spun o patanie cu a mea vitara.
In luna februarie 2019 m-am prezentat la reprezentanta suzuki braila pentru efectuarea reviziei la 30 k km. Am predat documentele si cheile, m-am dus in sala de asteptare. Am vazut cum o duce pe stand, cum aduce consumabilele, apoi cum mecanicul isi pregateste sdv- urile, cum se deplaseaza pe la alte standuri, etc. Dupa aproximativ 20 minute, a fost ridicata pe elevator o alta masina, eu nemaiputand sa vad masina mea. Am decis sa ies sa fumez o tigara. Cand am revenit, dupa 10 minute, cealalta masina era coborata, mecanicul spaland motorul la nasina mea. Am mai stat cam 15 minute, am observat mecanicul cum sta in masina cu testerul pe ea. Dupa ce a terminat, m- au chemat la receptie, mi- au dat actele si cheile dupa ce au scos masina in fata service- ului. Fiind in posedia cheilor, am deschis compartmentul motor si am scos busonul de ulei. Am avut surpriza de a constata un ulei uzat pe portiunea metalica din interiorul gaurii de umplere. Nu am avizat pe cei de la receptie fiind convins ca o sa gaseasca ei o explicatie si eu o sa ma umplu de nervi. Am hotarat sa renunt la garantie si sa o intretin asa cum stiu eu. Astazi, m-am prezentat la mecanicul care mi- a facut toate schimburile la masinile anterioare, cu cele necasare. a golit uleiul, si cand sa scoata filtrul de ulei acesta a iesit cu tot cu reductie din motor. Cand a scos reductia din filtru am observat filetul stricat . M - am dus la reprezentanta si asa cum m- am asteptat, ei nu au nici o vina, vinovatul fiind eu si mecanicul ca am umblat acolo. Noric ca cunosc un strungar care imi va face alta reductie, eu urmand sa ma duc sa anulez comanda de la ei, pentru ca neavand pe stoc mi- au spus ca dureaza cam o saptamana pana o primesc. Concluzia: la Braila daca nu aveti posibilitatea sa urmariti cum va face revizia, nu lasati masina pe mana lor!