Autor Subiect: Presiune anvelope  (Citit de 12994 ori)

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline Tatallor

Re: Presiune anvelope
« Răspuns #30 : 08.Iun.2019, 12:41:11 p.m. »
3.2 erau pe toate 4 roti.
  Adica iarna ai mers cu 3,2 presiune in anvelope?!!!!!!
 

Exact. Presupun ca iarna viitoare nu mai trebuie presiune in ele  :P Oricum, cei din Debrecen le-au trimis asa ca fapt divers.
  • Suzuki Vitara 1.4 Passion 2WD MT Galactic Grey Metallic
 

Offline Costique

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2537
  • Thanked: 1298 times
  • Gen: Bărbat
  • Schimbarea vine, ca vrei, ca nu vrei...
    • Göteborg
Re: Presiune anvelope
« Răspuns #31 : 08.Iun.2019, 01:01:24 p.m. »
Mi-au bagat 300 PSI si peste cand mi-au schimbat cauciucurile. Am mers asa din Aprilie, cand am facut schimbul. Se simte imediat: masina se inclina mai mult la curbe si simt ca se lasa din suspensii doar.  Parca danseaza mai mult. Manevrabilitatea de asemeni sufera, simt rotile ca si cum nu se lipesc de asfalt si sunt cam ca de otel. A, masina in service acum, le-am spus sa regleze presiunea. Cand le-am spus ca am 300 mi-au raspuns ca trebuia sa am 230...!
  • Suzuki Vitara S AT -> Peugeot 3008
 

Offline enicky

Re: Presiune anvelope
« Răspuns #32 : 08.Iun.2019, 01:26:38 p.m. »
   Nu stiu de ce trimit masinile din fabrica cu presiunea nereglata :-O, dar aici ar trebui sa intervina si dealer-ul care pregateste masina ptr. vanzare : degresat/spalat, verificat lichide si binenteles presiune roti si chiar un drive test. Dealer-ul, in opinia mea, este un ctc final, de importanta vitala pentru felul cum va functiona masina, dar si pentru securitatea viitorului propietar.
   Faptul ca mergi cu masina incarcata cu o persoana si cu presiune 3, este f.grav, practic pui viata in pericol atat a propietarului cat si a celorlanti participant la trafic, pe langa faptul ca sezatia de disconfort este evidenta.
   Anvelopa este primul amortizor al masinii(pe de-o parte), iar daca acesta nu exista, totul se rasfrange asupra articulatiilor mecanice(inclusiv arc+amortizor) a caror durata de functionare scade vertiginos.
   Pe de alta parte, anvelopa la presiune 3(cu un pasager) are suprafata mica de contact, deci stabilitatea este si ea grav afectata.
   Deci presiunea anvelopelor nu este deloc un aspect lipsit de importanta, dimpotriva, este imperios necesar sa circulam cu ele la presiunea indicata de producator(pe stalpul usii sofer) !
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline Tatallor

Re: Presiune anvelope
« Răspuns #33 : 08.Iun.2019, 01:30:08 p.m. »
Am observat si eu ca in curbe mai stranse nu se lipesc anvelopele de asfalt si salta....Mie anvelopele mi le-au trimis ulterior fiindca nu erau pe stoc vezi doamne la sfarsit de noiembrie.
  • Suzuki Vitara 1.4 Passion 2WD MT Galactic Grey Metallic