Autor Subiect: Rubin - Bistrita  (Citit de 11613 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Costique

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2537
  • Thanked: 1298 times
  • Gen: Bărbat
  • Schimbarea vine, ca vrei, ca nu vrei...
    • Göteborg
Re: Rubin - Bistrita
« Răspuns #30 : 19.Dec.2018, 01:31:48 p.m. »
Sper ca dealerii, in general si cel ce e subiectul topicului in particular, sa tina un ochi si pe forum, ca sunt multe de spus dupa ce il citesti  mai in amanunt, nu doar in diagonala...Daca ar fi afacerea mea , sigur as face-o! Sa se fi uitat in Romania ca social media are un rol mare in vanzari-cumparari?
  • Suzuki Vitara S AT -> Peugeot 3008
 

Offline remarque

Re: Rubin - Bistrita
« Răspuns #31 : 26.Feb.2019, 11:43:20 a.m. »
Și acum o istorioară la care am fost martor în service-ul Rubin din Bistrița. Eu eram acolo pentru a nu știu câtă oară încercând să-mi rezolv motorul ce DE NOU avea "rod knock", bătaie de bielă, ei în ruptul capului n-au recunoscut că  motorul ar avea ceva, a trebuit  să ajung pentru asta la un service autorizat în Ungaria, nici acum nu e rezolvată problemă, mă costă reparația aproape 3500 de euro, ce trebuie să-i dau din buzunar, rămâne de văzut dacă recuperez ceva.

Și acum istorioara:
La Rubin Bistrița când le-am cerut să-mi măsoare presiunea la ulei, mi-au trimis victorioși poze pe WhatsApp cum mi-o pot măsura. La o Vitara venită în ziua aceea la revizie și schimbat uleiul, i-au dat jos filtrul de ulei, pe filetul unde se.pune filtrul au pus un adaptor legat la un furtun și furtunul la un manometru pentru presiunea uleiului. Au ținut așa motorul pornit vreo jumate de oră, mi-au trimis mai multe poze în intervalul acesta de jumătate de oră în care s-au uitat plini de satisfacție profesională la acul manometrului. Eu le-am zis că o astfel de măsurătoare a presiunii uleiului nu accept. Ați înțeles ce i-au făcut omului acela ce avea o Vitara cu M16A cu vreo 35.000 km la bord ? I-au lăsat mașina să funcționeze o jumate de oră fără filtru de ulei, cu uleiul vechi. Unde credeți că s-au dus toate micile impurități metalice din ulei, care trebuiau filtrate ? Vă zic eu. Direct la cuzineți s-au dus. Mi-a trimis pozele ditamai inginerul de la Rubin, le am pe telefon. M-am îngrozit, i-au "rezolvat" și acelui client motorul.Atenție pentru cine zice că inventez, am mesajele și pozele salvate

V-a plăcut ? Mai am în tolbă, dar până acum n-am avut vreme. Revin cu episodul 2 în curând.
Knock! knock! knock! Cine bate? Rod knock!
La Suzuki RO un defect major în garanție ți-l rezolvi pe banii tăi! Până îi acționezi în instanță pentru recuperarea prejudiciilor...
New Vitara 1.6 VVT MT Passion Allgrip
 

Offline wolfin

Re: Rubin - Bistrita
« Răspuns #32 : 26.Feb.2019, 12:05:25 p.m. »
in baie nu e un magnet?
  • vitara 2016 1.6 4wd pasion + pegas 3120 din 80 si ceva reconditionat. Urmeaza si un 2020
Vitara pasion 1.6 allgrip benzina 2016
Dacia logan 2005
Dacia 1100 1970
 

Offline remarque

Re: Rubin - Bistrita
« Răspuns #33 : 26.Feb.2019, 12:22:17 p.m. »
Mai este și sita de pe sorbul de ulei, dar sita filtrează numai reziduurile mari. Magnetul e de obicei pus chiar pe bușonul băii de ulei în cel mai de jos punct al băii de ulei și nu tot uleiul trece pe lângă bușon, mai sunt particule metalice în imersie ce sunt antrenate de curentul creat în circuitul uleiului și trec pe lângă. Sunt ușoare și nu cad imediat.
Apoi mai e pilitura de aluminiu, ce de asemenea nu e atrasă de bușon, etc.

Filtrul e obligatoriu.
Knock! knock! knock! Cine bate? Rod knock!
La Suzuki RO un defect major în garanție ți-l rezolvi pe banii tăi! Până îi acționezi în instanță pentru recuperarea prejudiciilor...
New Vitara 1.6 VVT MT Passion Allgrip
 

Offline remarque

Re: Rubin - Bistrita
« Răspuns #34 : 06.Mar.2019, 09:09:13 a.m. »
Chestia cu măsuratul presiunii uleiului fără filtru de ulei s-a întâmplat pe 19.11.2018. Om s-a făcut cine și-a făcut revizia la Rubin pe acea dată.

Și acum altă istorioară:
Cum la un moment dat cei de la Rubin au zis că bănuie injectoarele drept cauză a zgomotului nefiresc al motorului, le-am solicitat să le înlocuiască de test Pe 26.11.2018 m-am dus la ei, mi-au luat cheile de la mașină și m-au chemat în hală după ceva timp. Două Vitare cu M16A stăteau bot în bot, una era donatorul de injectoare, a mea era primitorul. Răul era deja făcut. Surpriza a fost să văd donatorul: o mașină NOUĂ Vitara 4x2 care ulterior a fost vândută unui client din alt județ.  Era una din ultimele Vitara disponibile cu M16A din țară, că tocmai ce se scosese din vânzare motorizarea de 1,6 aspirată.

Sunt convins că de data aceasta n-au fost pagube pentru viitorul client. Dar vă întreb, v-ar conveni să vă luați o mașină nouă în care cineva să fi umblat la motor ? Că mie nu mi-ar place. Când m-au chemat să facă rocada între injectoare am crezut că iau injectoarele de pe o mașină de drive-test. Când colo le-au luat de pe o mașină nouă.

Dacă vă place pot face un serial.
« Ultima Modificare: 06.Mar.2019, 09:34:26 a.m. de remarque »
Knock! knock! knock! Cine bate? Rod knock!
La Suzuki RO un defect major în garanție ți-l rezolvi pe banii tăi! Până îi acționezi în instanță pentru recuperarea prejudiciilor...
New Vitara 1.6 VVT MT Passion Allgrip
 
The following users thanked this post: ntire2000, Utilizator_Anonim

Online ntire2000

Re: Rubin - Bistrita
« Răspuns #35 : 06.Mar.2019, 10:48:11 a.m. »
super tare frate.
presimt ca o sa intre si altii în hora, daca citesc pe aici.
sa înteleg ca si pentru un banal schimb de ulei trebuie sa te duci înainte la biserica ca sa te spovedesti sa nu fii pedepsit de Cel De Sus cu un mecanic prost?

PS: pai daca e asa, ar putea sa înceapa niste promotii: va vindem masina în rate, pe bucati.
la prima rata platita primiti scaun sofer+volan - ca sa va familiarizati cu pozitia la condus.

PS2: daca tot n-ai masina (ai timp berechet) si ai talent la povestit, mai baga istorioare, macar altii sa nu treaca prin ce ai trecut tu.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline remarque

Re: Rubin - Bistrita
« Răspuns #36 : 08.Mar.2019, 09:54:35 p.m. »
Episodul 1: completare vizuală, cum un motor venit la revizie, merge fără filtru de ulei. Chestia aia neagră este înfiletată în locul filtrului de ulei.
Episodul 2: cum poți dezasambla și pune apoi la loc  componente din motorul unei mașini pe care apoi o vinzi de nouă.
Episodul 3: în curând.

Apropo, dl. Daniel Spătăreanu este inginerul din service-ul Rubin, iar mesajul - prin care îmi exprim îndoiala că știe ce face - îmi aparține.
« Ultima Modificare: 08.Mar.2019, 10:10:55 p.m. de remarque »
Knock! knock! knock! Cine bate? Rod knock!
La Suzuki RO un defect major în garanție ți-l rezolvi pe banii tăi! Până îi acționezi în instanță pentru recuperarea prejudiciilor...
New Vitara 1.6 VVT MT Passion Allgrip
 
The following users thanked this post: ntire2000

Offline macold

Re: Rubin - Bistrita
« Răspuns #37 : 09.Mar.2019, 07:45:46 a.m. »
Din poza cu masuratul presiunii tare ma tem ca e o scula originala Suzuki... Nu prea pare bibilita la noi.
Dar sigur procedura de masurare e alta: incalzesti inainte motorul, apoi pui adaptorul... Si nu il lasi 30 minute sa se filtreze tot spanul prin cuzineti...
  • Suzuki ignis GL+ ALLGRIP 2018
Bicolor: portocaliu-negru (prezent-viitor...)
 

Offline remarque

Re: Rubin - Bistrita
« Răspuns #38 : 09.Mar.2019, 12:42:20 p.m. »
Măsurarea presiunii uleiului nu se face umblând - în nici un fel - la filtrul de ulei. Dacă substitui filtrul de ulei cu adaptorul negru ce l-ați văzut în poză  pierzi destul de mult ulei pentru că filtrul este amplasat jos, dar mult mai grav - lași șpanul metalic să meargă la cuzineți și arborele cotit.

Conform manualului de service măsurarea presiunii uleiului se face dând jos senzorul de presiune ulei (cel care aprinde becul roșu de pe bord de presiune ulei), în locul lui mufând un manometru special pentru presiune ulei. Senzorul e amplasat sus, la vreo 10 cm deasupra filetului filtrului de ulei. Dacă reușesc mai pun poze în care să se vadă și senzorul de presiune ulei, care așa cum am zis n-are nici o treabă cu filtrul de ulei și e amplasat în cu totul altă parte decât filtrul.

Niciodată și sub nici o formă nu ai voie să pornești motorul fără filtru de ulei. Decât dacă vrei să rămâi fără motor. Este STUPID și RIDICOL ca personalul care asigură service de marcă la Suzuki să nu știe sau să nu-i pese de acest lucru. Și produce efecte devastatoare la motorul căruia-i aplică un astfel de tratament.
« Ultima Modificare: 09.Mar.2019, 01:06:52 p.m. de remarque »
Knock! knock! knock! Cine bate? Rod knock!
La Suzuki RO un defect major în garanție ți-l rezolvi pe banii tăi! Până îi acționezi în instanță pentru recuperarea prejudiciilor...
New Vitara 1.6 VVT MT Passion Allgrip
 

Online ntire2000

Re: Rubin - Bistrita
« Răspuns #39 : 09.Mar.2019, 10:36:51 p.m. »

Conform manualului de service măsurarea presiunii uleiului se face dând jos senzorul de presiune ulei (cel care aprinde becul roșu de pe bord de presiune ulei), în locul lui mufând un manometru special pentru presiune ulei. Senzorul e amplasat sus, la vreo 10 cm deasupra filetului filtrului de ulei. Dacă reușesc mai pun poze în care să se vadă și senzorul de presiune ulei, care așa cum am zis n-are nici o treabă cu filtrul de ulei și e amplasat în cu totul altă parte decât filtrul.

 Este STUPID și RIDICOL ca personalul care asigură service de marcă la Suzuki să nu știe sau să nu-i pese de acest lucru.

1) presupunerea ta ca cineva citeste manualul de service este falsa. (ca fapt divers: la reprezentanta Ford din "satul" nostru drag lucreaza ca mecanic unul care a lucrat într-un service independent, pe al carui patron îl cunosc foarte bine - un om deosebit cu un caracter cum rar mai întâlnesti - respectivul mi-a zis ca a ramas fara "meserias"; ala vroia mai multi bani, patronul vroia mai mult profesionalism, în final au "câstigat" cei de la Ford - sper ca s-a sesizat ironia....)

2) nu este stupid si ridicol, este ceva NORMAL în tara noastra (în care prim-ministrul citeste ce-i scriu altii pe foaie).

@macold, asa arata un manometru STUPID pentru masurarea presiunii uleiului, costa 73 de lei.



daca vrei unul profi, ca tot vorbim de reprezentante, gasesti pâna în 200 de lei cu specificatia clara la ce marci auto (decât vreo 32) se potriveste

Citat
- compatibil cu urmatoarele marci auto : Alfa, Audi, BMW, Citroen, Daihatsu, Fiat, Ford, Honda, Hyundai, Isuzu, Jaguar, Lada, Lancia, Land Rover, MAN, Matra, Mazda, Mercedes, Mitsubishi, Nissan, Peugeot, Renault, Rover, Saab, Skoda, Subaru, Suzuki, Toyota, Vauxhall/Opel, VW, Volvo

  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού