0 Membri şi 5 Vizitatori vizualizează acest subiect.
stai linistiti. Pe tipul asta de ECU nu se poate rescrie prin OBDII, ci doar prin desfacerea ECU. Asa a fost si la mine. Daca vrei sa incerci, cei de la OBDTuning mi se pare ca au si in Iasi. Eu am facut la DOC am 3 ani si ceva si nu am avut nicio problema, nici cu garantia, nici la revizie, nici cand au pus tester pe ea. Nu cred sa difere ceva la Vitara cu acelasi motor
Fac aceste afirmatii, deoarece acum ani buni am detinut un 1.6l opel Astra aspirat si am bagat o groaza de bani in evacuare, filtru aer sport, tuning motor, cam tot ce se putea (fara turbina) si am scos din el, fix pix, adica nimic, bani cheltuiti degeaba.
Castigul, acela marunt si el, il veti simti dupa 4000 rot/min oricum, deja cand putem spune ca iese din comun folosirea masinii la aceste turatii.
Imi veti spune ca va ajuta putin in depasiri.Eu va spun altceva, Vitara nu este facuta sa depasiti tot ce intalniti, pentru ca la 1.6l aspirat, nu, nu veti reusii depasiri "sageata albastra" indiferent ce modificari aveti sau urmeaza sa realizati.
Ce este sigur pana in acest moment, la doi ani de la lansare: nimeni nu a comunicat ca a facut/reusit un tuning eficient la noul M16A de pe New Vitara. Nici in tara nici afara. Posibil ca la generatia de M16A pusa pe Vitara deja Suzuki a imbunatatit (stors) tot ce se putea. Doar cineva care are SX4 si ar compara/conduce New Vitara ne-ar putea spune daca este mai sprintena. Tunerii probabil ca mai pot efectua doar un fine tuning constand nu in aportul suplimentar de 10 CP sperat de posesor ci intr-o optimizare prin care raspunsul motorului este mai liniar si cu un castig de cel mult 3-5 CP. Insa daca acest fine tuning (mai degraba optimizare) costa 500 EURO, cred ca nu merita, este putin cam mult.