0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.
... Nu are legătură cu marketingul și profitul. 1,4 nu e o găselniță de marketing ci o aliniere la tendință.
Cred ca daca nu scoteau mai repede 1.4 turbo, pierdeau o parte din clientii care doreau un benzinar turbo ceva mai sportiv si cu mai mult cuplu decat aspiratul clasic.......Iar ca marketing, teoriile spun ca intotdeuna trebuie sa ai si un model mai basic cum este 1.6, ca sa poti scoate in evidenta si sa poti vinde mai scump noul model 1.4 turbo
Citat din: AT din 04.Iul.2017, 11:31:57 a.m.....Cred ca aceste semnale au determinat producatorul sa introduca, la doar cateva luni de zile distanta de la lansare si versiunea de motor turbo 1.4, care asigura acel plus necesar de putere, semnalat de o anumita parte a utilizatorilor.Iar motorul de 1,6 ei l-au tot perfectionat, am putea spune ca este un motor "traditional" pt. Suzuki, avand in vedere ca a dotat chiar primele Vitare, apoi GV, S-Cross, Sx4 si din nou Vitara. Datorita traditiei lui, as indrazni sa afirm ca, bine intretinut, acest motor este f. fiabil.
....Cred ca aceste semnale au determinat producatorul sa introduca, la doar cateva luni de zile distanta de la lansare si versiunea de motor turbo 1.4, care asigura acel plus necesar de putere, semnalat de o anumita parte a utilizatorilor.
Cochetasem cam 10' cu ideea de a-i face un chiptunning la motor dar m-a linistit cel cu care am vorbit: fiind un aspirat,cîstiga doar vreo 10 cai si vreo 25-28 nm la cuplu pentru 200 euro si pierzi si garantia...Pentru o crestere asa de mica nu se merita zic eu...
@ovidiu68 - ce firma ti-a oferit chiptunning? din ce am tot discutat cu cei ce fac asa ceva.... nu au inca softul pt noua vitara si in plus de asta nu pierzi vreo garantie - operatiunea de scriere a respectivului soft are si posibilitatea de stergere fara sa se observe vreodata ca a existat - si nu este vorba numai de 10cp care la drept vorbind sunt doar 7-8, ci si de scaderea consumului si cresterea cuplului.... lucruri mai importante.