Autor Subiect: Chip-Tuning New Vitara  (Citit de 17630 ori)

0 Membri şi 5 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline SPIRIDUSHU

Re: Chip-Tuning New Vitara
« Răspuns #20 : 03.Iul.2017, 05:18:27 p.m. »
Parerea mea este ca scotand masina din parametri ganditi de japonezi/producator (care se dovedeste, incet-incet, a fi un model facut "la limita" ptr a iesi la cost ), nu poti sti ce surpriza iti livreaza masina tocmai cand accesezi acel mic procent de putere, atunci cand ai nevoie. Cu masinile din trecut, pe vremea cand tabla era sanatoasa pe ele si consumul/pretul componentelor, nu contau chiar asa si se punea accent pe fiabilitate, puteai fi sigur ca isi lasa un loc de 10- 20% cu plus pe componente care sa poata suporta o putere mai mare. Dar acum cand toate sunt gandite din materiale reciclate, dusa rezistenta mecanica la limita si sa tina in jur de 5 ani ... nu stiu ce sa zic.
Cred ca piata ofera motorizari de toate felurile si pentru toate gusturile astfel incat sa nu fie nevoie sa se umble la setarile de stabilitate/performanta, a masinii.
  • New Vitara 1.6 ddis, Luxus
 
The following users thanked this post: toma, SuViPa

Offline AT

Re: Chip-Tuning New Vitara
« Răspuns #21 : 04.Iul.2017, 11:14:12 a.m. »
Din pacate...
  • Suzi Quatro (spirit 1.6 vvt 4x4 2015) - Probably the first owner of New Vitara in Romania -
 

Offline AT

Re: Chip-Tuning New Vitara
« Răspuns #22 : 04.Iul.2017, 11:31:57 a.m. »
Pentru momentele critice exista si varianta treptelor de viteza 3 si 2 (daca este cazul) :)
Isi fac treaba bine in rarele situatii cand e musai.

Da, in cazurile in care masina este aproape goala ca incarcatura (1-2 persoane) varianta retrogradarii in viteza 3 sau 2 este OK pentru a depasii momentele critice (sa existe putere suficienta pentru situatiile care presupun o depasire mai rapida din considerente de siguranta).   

Insa la incarcarura nominala (4-5 persoane+ bagaje) anumiti utilizatori au constatat ca varianta cu motor 1.6 este un pic submotorizata pentru a efectua depasirile in acelasi mod rapid care sa confere acelasi sentiment de siguranta ca atunci cand masina este incarcata cu doar 1-2 persoane.

Cred ca aceste semnale au determinat producatorul sa introduca, la doar cateva luni de zile distanta de la lansare si versiunea de motor turbo 1.4, care asigura acel plus necesar de putere, semnalat de o anumita parte a utilizatorilor.

 
  • Suzi Quatro (spirit 1.6 vvt 4x4 2015) - Probably the first owner of New Vitara in Romania -
 

Offline ...

Re: Chip-Tuning New Vitara
« Răspuns #23 : 04.Iul.2017, 11:53:17 a.m. »
Eu nu am observat asta la motorul meu 1.6 benzina. Dimpotriva, cand e mai incarcata masina, se aseaza mai bine si "tasneste" la fel de sprintena. Am avut situatii cand am depasit cu a 3-a la 120 km/h, nu mai stiu exact turatia, destul de ridicata, dar am mai avut putere sa mai depasesc in viteza inca o masina pana sa ma reincadrez pe banda. Probabil depinde de ce masina s-a condus anterior. 1.0 si 1.4 turbo sunt introduse in linia modei actuale, parerea mea.
 

Offline fireburn

Re: Chip-Tuning New Vitara
« Răspuns #24 : 04.Iul.2017, 01:03:44 p.m. »
Eu sunt convins ca 1.6 aspirat nu se compara cu 2.0 sau 3.0 biturbo :), dar merge si asta.
Urla la tine, protesteaza cand il calci pe coada, urli si tu la el si pana la urma iti faci treaba. Vorbesc de momentele "critice".

Am venit si eu in weekend in Bucuresti pe un drum foarte aglomerat.
Am depasit doar melcii, in afara localitatilor.
Nu prea depaseau nici cei cu motoare mari, ca nu aveau unde sa se duca.
Se circula in coloane, chiar daca viteza era relativ ok.
_______________________
Fac ce vreau, dar stiu ce fac ?
 

Offline boga81

Re: Chip-Tuning New Vitara
« Răspuns #25 : 04.Iul.2017, 03:15:12 p.m. »
@wolfin: sa stii ca se simte si la aspirat. Depinde. Clar nu ca la un turbo, dar e acolo ceva ce trebuie in plus. La mine, in timp ce faceau modificarile baietii mi-au zis daca simt ceva pe la 3.500 rpm in sus. Le-am zis ca simt ca se plafoneaza, ca nu trage cum ar trebui un aspirat de turatie si mi-au zis ca pe plaja de turatie de la 3500 in sus am dat din fabrica prea multa benzina si prea putin aer. Iar acum, dupa mod, trage frumos pana la 7.000.

Trimis de pe al meu SM-G925F folosind Tapatalk

  • Duster 1.5 Blue dCi 4x4 SL Orange, chill as f*ck / ex SX4 1.6 4x4 Navi a.k.a. Suzuka - MAD Springs Lift-Kit, K&N Filter, powered by obdtunig: Life begins at 4.000 rpm
 

Offline enicky

Re: Chip-Tuning New Vitara
« Răspuns #26 : 04.Iul.2017, 04:43:57 p.m. »
....Cred ca aceste semnale au determinat producatorul sa introduca, la doar cateva luni de zile distanta de la lansare si versiunea de motor turbo 1.4, care asigura acel plus necesar de putere, semnalat de o anumita parte a utilizatorilor.
   Adi eu n-am atat incredere in japonezi, sa cred ca n-au dormit de dorul nostru :) !
 De altfel a fost distanta mica intre 1,6 si 1,4.
 As zice mai  repede ca este o strategie de marketing,  exploatarea  aceleiasi caroserii pentru modele diferite, deci profit maxim.
 Am convingerea ca modelele erau pregatite de mult, precum si datele de lansare.
 Sa ne gandim ca alte companii ar fi scos modelul 1,4S peste 5-6 ani(ca facelift), dar ei n-au mai avut rabdare  in goana dupa profit. Daca mai luam in calcul si perioada de stagnare de la incetarea fabricatiei GV....
     Iar motorul de 1,6 ei l-au tot perfectionat, am putea spune ca este un motor "traditional" pt. Suzuki, avand in vedere ca a dotat chiar primele Vitare, apoi GV, S-Cross, Sx4 si din nou Vitara. Datorita traditiei lui, as indrazni sa afirm ca, bine intretinut, acest motor este f. fiabil.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline AT

Re: Chip-Tuning New Vitara
« Răspuns #27 : 04.Iul.2017, 05:08:40 p.m. »
Nic asa am auzit si eu ca aspiratul de 1.6 este fiabil.  Asa spun si teoriile, cum ca aspiratele ar fi mai fiabile decat cele cu turbina. Insa cred ca si 1.4 turbo al lui Suzuki este la fel de fiabil, nu am auzit pana acum niciun coleg care are 1.4 turbo sa se planga de ceva la motor (vibratii anormale, mers neregulat, defecte). Cred ca daca nu scoteau mai repede 1.4 turbo, pierdeau o parte din clientii care doreau un benzinar turbo ceva mai sportiv si cu mai mult cuplu decat aspiratul clasic.

Iar ca marketing, teoriile spun ca intotdeuna trebuie sa ai si un model mai basic cum este 1.6,  ca sa poti scoate in evidenta si sa poti vinde mai scump noul model 1.4 turbo :)     
« Ultima Modificare: 04.Iul.2017, 05:26:15 p.m. de AT »
  • Suzi Quatro (spirit 1.6 vvt 4x4 2015) - Probably the first owner of New Vitara in Romania -
 

Offline bogdanzarnescu

Re: Chip-Tuning New Vitara
« Răspuns #28 : 04.Iul.2017, 05:17:12 p.m. »
Asta e tendința, motoare de capacitate mică cu turbină. Nu are legătură cu marketingul și profitul. 1,4 nu e o găselniță de marketing ci o aliniere la tendință.
  • Vitara S, 6AT, Allgrip & Peugeot 308
 

Offline ambmihai

Re: Chip-Tuning New Vitara
« Răspuns #29 : 04.Iul.2017, 10:57:32 p.m. »
referitor la tendinta:cica si consuma si polueaza mai mult motoarele turbo de cilindree mica.
se va reveni la cilindree mai mare sau hibrid(mic+ electric)
  • Suzuki vitara allgrip cool 1.6 benzina
Cine controleaza media ,controleaza mintea..Jim Morrison