Autor Subiect: Chip-Tuning New Vitara  (Citit de 17627 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline boga81

Re: Chip-Tuning New Vitara
« Răspuns #10 : 13.Iun.2017, 09:56:49 a.m. »
Din cate stiu, Doc si Ceky nu mai lucreaza impreuna. Doc este acum obdtuning.ro, iar Ceky dimsport.ro
Eu l-am facut pe al meu la Doc. si ce frumos merge :D
  • Duster 1.5 Blue dCi 4x4 SL Orange, chill as f*ck / ex SX4 1.6 4x4 Navi a.k.a. Suzuka - MAD Springs Lift-Kit, K&N Filter, powered by obdtunig: Life begins at 4.000 rpm
 

Offline AT

Re: Chip-Tuning New Vitara
« Răspuns #11 : 13.Iun.2017, 10:15:13 a.m. »
Doar din curiozitate, ai efectuat un test pe banc Dyno sa verifici cati CP / Nm ai obtinut dupa resoftare?
  • Suzi Quatro (spirit 1.6 vvt 4x4 2015) - Probably the first owner of New Vitara in Romania -
 

Offline stephanutzb

Re: Chip-Tuning New Vitara
« Răspuns #12 : 30.Iun.2017, 11:38:18 a.m. »
Sunt curios si eu,deoarece urmeaza sa achizitionez un SX4 1.4 BJ! :)
  • Suzuki Sx4 S-Cross 1.4 Boosterjet Luxus Mineral Grey
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: Chip-Tuning New Vitara
« Răspuns #13 : 01.Iul.2017, 07:33:41 p.m. »
Sunt curios daca pe langa tuningul electronic se poate umbla la turbina si evacuare.
Turbina de pe motorul de 1,4 e cat o cutie de pate de ficat.
Nu ma pricep la tehnica, dar am vazut zile trecute desfacuta o turbina de un saab 93, benzina 2.0, care e uriasa comparativ.
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline shpeedy

Re: Chip-Tuning New Vitara
« Răspuns #14 : 01.Iul.2017, 08:30:53 p.m. »
De obicei, only the sky is the limit...

Dar toate modificarile astea vin de obicei cu doua tipuri de costuri - costul propriu-zis al pieselor si al manoperei custom pentru a ajunge la un sistem cat-de-cat fiabil SI scaderea duratei de viata a motorului. Plus ca, odata ce incepi sa umbli la puterea (si cuplul) motorului trebuie sa te asiguri si ca:
- transmisia duce noul cuplu;
- franele asigura oprirea in siguranta a masinii cu noile valori de putere/cuplu;
- suspensia masinii duce noul comportament dinamic;
- samd.

Your call...
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline enicky

Re: Chip-Tuning New Vitara
« Răspuns #15 : 01.Iul.2017, 09:04:41 p.m. »
    In conditiile unei utilizari normale, cele trei mentionate (s.a.) n-ar trebui sa fie afectate, intru-cat atingerea noilor "cote" superioare ale motorului ar trebui sa se faca treptat, crescator. Dar daca "fortam", si dorim atingerea acestor noi parametri intr-o perioada scurta de timp, ceva gen "liniute", atunci evident ca va scadea fiabilitatea. Daca ne folosim ocazional(ca rezerva de putere) de noile capacitati ale masinii, pentru depasiri sau situatii similare, cred ca nu-i o problema.
    Aici ar fi ceva similar cu marirea garzii la sol : situatie in care centrul de greutate este mai sus, trebuie sa folosim distantiere pentru a mai recupera, dar viteza de abordare a unei curbe tot va trebui sa fie mai redusa fata de situatia in care  n-am fi facut inaltarea masinii.
  Totusi, parerea mea este ca acest motor n-are nevoie de "forte noi" trebuie doar sa-l "invatam" noi, sa stim sa-l folosim : trepte de viteza inferioare la depasiri, accelerare la 4-5000rot/min si el isi face treaba la capacitatea lui. Daca se doreste alt cuplu, alt demaraj, atunci cautam alta marca/capacitate cilindrica. :)
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 
The following users thanked this post: pavel_o, mariusracean, ambmihai

Offline AT

Re: Chip-Tuning New Vitara
« Răspuns #16 : 03.Iul.2017, 10:16:26 a.m. »
Apropo de costuri remapare motor (pentru crestere CP respective cuplu)  pentru new Vitara 1.6 VVT,
anul trecut o firma de chiptuning comunica un cost de 500 Euro. Pentru o crestere de putere spre 10%.
Destul de OK pentru aspiratul 1.6  :)   cam ce-i trebuia pentru a avea o rezerva in momente critice.

Poate intre timp inmultindu-se Vitarele firmele de tuning or mai fi scazut preturile (500 EUR pare un pic cam mult).
Daca aveti informatii noi despre preturi sau rezultate ar fi bine de comunicat.

  • Suzi Quatro (spirit 1.6 vvt 4x4 2015) - Probably the first owner of New Vitara in Romania -
 

Offline boga81

Re: Chip-Tuning New Vitara
« Răspuns #17 : 03.Iul.2017, 12:04:48 p.m. »
500 eur e cam mult. Vorbeste cu Doc.
Nu, nu am pus-o pe dyno dupa modificare. Doar ce se simte

Trimis de pe al meu SM-G925F folosind Tapatalk

  • Duster 1.5 Blue dCi 4x4 SL Orange, chill as f*ck / ex SX4 1.6 4x4 Navi a.k.a. Suzuka - MAD Springs Lift-Kit, K&N Filter, powered by obdtunig: Life begins at 4.000 rpm
 

Offline fireburn

Re: Chip-Tuning New Vitara
« Răspuns #18 : 03.Iul.2017, 12:15:27 p.m. »
Destul de OK pentru aspiratul 1.6  :)   cam ce-i trebuia pentru a avea o rezerva in momente critice.

Pentru momentele critice exista si varianta treptelor de viteza 3 si 2 (daca este cazul) :)
Isi fac treaba bine in rarele situatii cand e musai.
_______________________
Fac ce vreau, dar stiu ce fac ?
 

Offline wolfin

Re: Chip-Tuning New Vitara
« Răspuns #19 : 03.Iul.2017, 02:28:09 p.m. »
Salut.
Ca o parere personala..pentru motoare aspirate nu prea se merita aceasta operatiune. Pentru turbo nu comentez...rezultatele sunt mult mai semnificative fata de aspirate.
  • vitara 2016 1.6 4wd pasion + pegas 3120 din 80 si ceva reconditionat. Urmeaza si un 2020
Vitara pasion 1.6 allgrip benzina 2016
Dacia logan 2005
Dacia 1100 1970