Autor Subiect: Overall opinion NEW VITARA  (Citit de 11764 ori)

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline toma

Re: Overall opinion NEW VITARA
« Răspuns #80 : 05.Iul.2017, 12:35:45 p.m. »
Eu zic ca lucrurile se coreleaza si invers:

Nu mai face lumea masini care dupa 10 ani sunt la fel de "tapene" ca in primul pentru ca nu mai foloseste lumea masina atat timp. Piata a crescut enorm, durata dupa care isi schimba in general lumea masina s-a redus mult.

Tu personal cum preferi (dau niste cifre din burta): o masina care costa 30k EUR si pe care sa o tii 15 ani sau o masina de 15k EUR si pe care sa o tii 5-7?

Multa lume se indreapta catre a doua varianta: ai mereu masina noua/aproape noua si nu trebuie sa faci un efort financiar urias la achizitie.

Evident exista persoane pentru care achizitia unei masini noi este exclusa (nu vreau sa deschid un flame legat de nou vs sh pentru ca pur si simplu sunt oameni care vad lucrurile diferit fara sa aiba "dreptate absoluta" vreuna din tabere). Pentru ei intr-adevar lucrurile vor sta din ce in ce mai prost: sh-urile vor fi din ce in ce mai cazaturi.

Cu totii ne-am dori sa fie si ieftin si rezistent in timp, dar asta nu prea cred ca vom mai gasi.



  • Suzuki Vitara 2015 Allgrip diesel
Omul este singurul animal care roșește, ori ar fi potrivit să o facă - Mark Twain
 
The following users thanked this post: ambmihai

Offline AT

Re: Overall opinion NEW VITARA
« Răspuns #81 : 05.Iul.2017, 02:33:22 p.m. »
Cu totii ne-am dori sa fie si ieftin si rezistent in timp, dar asta nu prea cred ca vom mai gasi.

Din acest motiv, atata timp cat vor exista in piata alternative un pic mai scumpe (max 30%) dar cu o calitate superioara,
cei interesati de conservarea valorii de revanzare (poate) ar trebui sa puna in balanta si calitatea. De gandit ca cei 30%
repartizati pe cei 7 ani, cat se estimeaza pastrarea masinii,  inseamna 4.3% pe an , deci nu exagerat de mult. Chiar daca
sa presupunem ca nu ai disponibili cei 30% in plus, poate merita chiar sa te imprumuti adaugand inca 4% dobanda. Ar
rezulta un 8% pe an. Un gen de Casco pentru conservarea valorii de revanzare.

Este doar o idee de moment, incercand sa gasesc o solutie la constatarea, din pacate adevarata:  "Cu totii ne-am dori sa fie si
ieftin si rezistent in timp, dar asta nu prea cred ca vom mai gasi"    :)
  • Suzi Quatro (spirit 1.6 vvt 4x4 2015) - Probably the first owner of New Vitara in Romania -
 

Offline jupanul1

Re: Overall opinion NEW VITARA
« Răspuns #82 : 05.Iul.2017, 02:44:03 p.m. »
Conservarea valorii de revânzare... adică eu îmi cumpăr autovehicul nou nu pentru a mă folosi/bucura de el ci pentru a-l vine la preț mare peste un număr de ani?

Cine a estimat cei 7 ani?
  • Hyundai Tucson HEV (NX4e); ex Vitara 1.4 S, Allgrip, AT, turquoise
 

Offline AT

Re: Overall opinion NEW VITARA
« Răspuns #83 : 05.Iul.2017, 02:57:04 p.m. »
Sunt doar idei/pareri despre interventia calitatii intr-o presupusa valoare de revanzare - doar pentru cine considera important acest aspect  :)
 
  • Suzi Quatro (spirit 1.6 vvt 4x4 2015) - Probably the first owner of New Vitara in Romania -
 

Offline shpeedy

Re: Overall opinion NEW VITARA
« Răspuns #84 : 05.Iul.2017, 02:58:04 p.m. »
Mai important mi se pare sa ai cu ce schimba masina din x in x ani...

Personal, vad lucrurile mai simplist in ceea ce-mi doresc de la o masina si nu prea (sau cu greu) ma mai regasesc in actuala oferta Suzuki...

Sent from my LG-H818 using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4, 2007 Forester 2.0X
Current: 2015 Nissan Pulsar 1.5dci
 

Offline toma

Re: Overall opinion NEW VITARA
« Răspuns #85 : 05.Iul.2017, 03:05:43 p.m. »
Din acest motiv, atata timp cat vor exista in piata alternative un pic mai scumpe (max 30%) dar cu o calitate superioara,
cei interesati de conservarea valorii de revanzare (poate) ar trebui sa puna in balanta si calitatea. De gandit ca cei 30%
repartizati pe cei 7 ani, cat se estimeaza pastrarea masinii,  inseamna 4.3% pe an , deci nu exagerat de mult. Chiar daca
sa presupunem ca nu ai disponibili cei 30% in plus, poate merita chiar sa te imprumuti adaugand inca 4% dobanda. Ar
rezulta un 8% pe an. Un gen de Casco pentru conservarea valorii de revanzare.

La achizitie diferenta de pret de 30% e clara. La stabilirea calitatii nu mai e asa de clar cum calculezi procentele  ;)

In alta ordine de idei, daca valoarea de revanzare a masinii este un lucru foarte important atunci te orientezi catre marci care sunt cunoscute ca performeaza dupa acest criteriu (Suzuki nu stiu daca este una dintre ele, as zice ca mai degraba nu)

  • Suzuki Vitara 2015 Allgrip diesel
Omul este singurul animal care roșește, ori ar fi potrivit să o facă - Mark Twain
 

Offline jupanul1

Re: Overall opinion NEW VITARA
« Răspuns #86 : 05.Iul.2017, 03:26:55 p.m. »
Este foarte clar (common-sense, până la urmă) că oferta mărcii X nu poate satisface toate gusturile/necesitățile pieții. Nici nu știu dacă în capitalism există așa ceva...

Fiecare tratăm subiectul cu o doză mai mică sau mai mare de subiectivism. Este firesc, așa suntem construiți. Plus că apare, de cele mai multe ori și un alt factor, mult mai important în a judeca (o potențială) achiziția - costul! Ca o paranteză, păcat că se judecă doar costul de achiziție și nu și cel de ”folosire”. Ei, plecând de-aici rezultă, fără echivoc, că Vitara nu este potrivită pentru toată lumea! Asta nu cred că e cazul să mai dezbatem.

Esența însă rămâne - în acești bani, ținând cont și de raportul calitate/preț precum și de restul costurilor post achiziție (revizie, consum, asigurări, service, etc.), Vitara este o alegere bună, ce va mulțumi în majoritatea cazurilor. Desigur, are și puncte mai slabe - ca de exemplu parbrizul, că se zgârie foarte ușor, la fel ca lacul dat peste vopsea, sau plasticele din bord (după unii) sau... Însă, mi se par insignifiante comparativ cu satisfacțiile oferite, plus că toate aceste ”neplăceri” pot fi mitigate cu destulă ușurință.

În ceea ce privește fiabilitatea - Suzuki are o reputație încă destul de bună (așa î-mi  :P place mie să cred), plus că au riscat ceva cu ”garanția” aia de până la 7 ani... Nu cred că ar fi făcut-o dacă cifrele/simulările arătau altceva.

Problema principală a cumpărătorului din România e că el de regulă are bani de Logan (nu că ar fi ceva în neregulă cu asta, e o mașină la un preț corect) dar are pretenția să primească în schimb măcar un Jaguar/Lexus/Infiniti sau dacă nu hai că merge și un Audi/BMW/Mercedes!

P.S. N-am adus în discuție factorul estetic întrucât în acest caz n-am mai fi terminat de discutat niciodată.
  • Hyundai Tucson HEV (NX4e); ex Vitara 1.4 S, Allgrip, AT, turquoise
 
The following users thanked this post: toma

Offline ...

Re: Overall opinion NEW VITARA
« Răspuns #87 : 05.Iul.2017, 03:53:19 p.m. »
Si sa nu uitam ca nu o avantajeaza culoarea gri  :D
 

Offline SPIRIDUSHU

Re: Overall opinion NEW VITARA
« Răspuns #88 : 05.Iul.2017, 04:05:43 p.m. »
Este o masina pe care e bine s-o iei pentru uz indelungat. Da, poate vei gasi s-o vinzi dupa niste ani, 8 - 10 ani si asta de va ajuta sa mai compensezi din pretul urmatoarei masini.
Cred ca e genul de masina care sta langa tine si merge ...imbtranesti impreuna cu ea, asa o simt eu. Nu imi inspira o afacere buna pentru revanzare. Cam asa cred ca a fost Suzuki pana acum.
Merge mult si bine pana cand cade si cade toata. Ca vorba aia sunt unele masini de pe care pica strategic si programat la fiecare 2-3 ani, sper sa nu fie cazul. Pana acum n-a fost.
  • New Vitara 1.6 ddis, Luxus
 

Offline enicky

Re: Overall opinion NEW VITARA
« Răspuns #89 : 05.Iul.2017, 04:30:22 p.m. »
.... nu o avantajeaza culoarea gri  :D
      Ai memorie buna! D.p.m.d.v. asa este(sa ma ierte posesorii) !
   Ii inteleg pe cei care au masini de 7,8-10 ani si acum doresc ceva nou. Ce este nou acum() duce lipsa unor calitati ale celor vechi, de genul : tabla, vopsea si chiar fiabilitate. Sunt niste "compromisuri" facute de producatorii in permanenta cautare de profituri mari. Nu cred ca exista un model de masina nou care sa fie mai ieftin decat cel vechi, chiar daca a scazut cantitatea de otel folosita, vopseau este ecologica(si proasta!) sau tapiteria este de calitate mai slaba decat la modelul vechi. Deci practic, se castiga pe doua fronturi : 1.economie de material(cantitativ), materiale inferioare calitativ si 2. pret de vanzare mai mare(bazat pe aparitia de noi gadget-uri/tehnologie). Exemplu : Vitara 1,6 benzina 120cp versus Ford 1,8tdci 115cp.
    Nu este doar Suzuki in speta, toti producatorii au aceste tendinte.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip