0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.
Exista kit-ul corector. Repet, daca iti place sa ai grija de masina, poti avea aceasta masina in conditie optima mult timp. Eu o am de 2 ani si pot spune ca vopseaua arata de parca as fi luat-o de 6. Sa-ti mai spun un lucru, pentru ca eu am gasit-o stearsa de 2 ori, in parcare, de fiecare data, reparatia a fost 300 ron. Poate e mult, poate e putin, dar eu consider ca 300 de ron este un pret mic de reparatie. Alt lucru, daca iti iei masina, neaparat fa-i casco ! Sa zicem un scenariu mai negru: ai tu ghinion iei 2 pietre pe parbriz de unde rezulta doua ciobituri... ok, mai acumulezi si niste zgarieturi pe laterale (unde e f probabil sa nimeresti pe plastic, ca are mult plastic vopsit), care nu-ti cer de mancare, doar estetic e putin trist, si cine stie ce se mai aduna ... in timp ! Apoi, cand crezi ca s-au adunat suficiente, deschizi casco si o faci cap coada. Sa zicem ca o faci la 4-5 ani, tot e ok ! si e o treaba, daca este vopsea metalizata, atunci stratul de lac este tras peste vopsea, separat. Lacul acesta este fff lucios, vei observa cand o vei lua de la dealer (care vine tratata cu ceara, 3 luni n-ai treaba). Hai sa-ti mai spun un lucru : cand mergi pe strada, uita-te la masinile alea cele mai smechere/scumpe care's parcate, uita-te in lumina si vei ramane socat de cum arata lacul pe masinile alea. Foarte putini, la noi, au aceasta grija de caroserie. Mai toti sunt obisnuiti sa o duca la "shreder" de lac, adica la spalatoriile clasice. Daca vei avea grija de exterior, vei fi uimit de cat de bine poate arata masina !
Vopseaua nu se strica de una singura pe masina ... Cand ma refer la o calitate scazuta a lacului si probabil si a vopselei are legatura cu niste factori externi "agresivi". Nu ti se cojeste pur si simplu vopseaua de pe masina, dar daca de exemplu treci pe langa un copac si crengile acestuia "mangaie" masina o sa constanti ca urmele sunt surprinzator de accentuate. La fel cu intalnirea cu diverse alte obiecte contondente - urmele lasate sunt mai accentuante decat in cazul altor masini.O buna modalitate de a verifica lucrurile este sa te inspectezi atent masinile de test drive mai ales daca sunt de ceva vreme in uz. Deasemeni la o intalnire cu colegi forumisti cu masini de prin 2015 poti vedea cum s-a pastrat in timp.
Eu sunt in continuare multumit de masina, dupa 40 000km. Nu am intampinat probleme cu vopseaua, white pearl metallic, si nici cu parbrizul in cele 15 luni de cand o conduc. Am avut ocazia sa fac un drum mai lung(~3000km) si nu am ce sa ii reprosez din punct de vedere al confortului.