0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.
Buna seara!1. ... 2. ...3. ...4. Am HILD HOLD CONTROL care are si un led in bord care are treui sa se aprinda cand intra in functiune(asa zic eu, service-ul zice ca nu). Nu avem informatii de spre cum functioneza el. La voi cum actioneaza?
4. Acel indicator verde din bord cu o masina in panta e pentru asistenta la coborare, adica la o coborare abrupta cu noroi/zapada, pentru a mentine viteza de deplasare la maxim 10 km/h, pui cutia de viteze in treapta 1, apesi butonul din stanga volanului de langa proiectoarele de ceata si masina coboara in siguranta. HILL HOLD te ajuta doar la plecarea de pe loc in rampa, ca sa nu mai fi nevoit sa tragi frana de mana la pornire ca la scoala de soferi.
4. Te referi la asta?
4. La urcare, cand pleci de pe loc, masina nu da inapoi.
4. Am citit in manual despre Hill Hold Control sau asistarea la pornirea in rampa. Nu are led in bord ca la asistenta la coborarare. E mai mult marketing, funct 2 sec bagata in treapta 1 fara frina de mana din momentul cand iei picior frana pana il pui pe aceleratie.
[...]4. Am citit in manual despre Hill Hold Control sau asistarea la pornirea in rampa. Nu are led in bord ca la asistenta la coborarare. E mai mult marketing, funct 2 sec bagata in treapta 1 fara frina de mana din momentul cand iei picior frana pana il pui pe aceleratie.
Citat din: sancheznfy_br din 20.Dec.2017, 02:06:37 p.m.[...]4. Am citit in manual despre Hill Hold Control sau asistarea la pornirea in rampa. Nu are led in bord ca la asistenta la coborarare. E mai mult marketing, funct 2 sec bagata in treapta 1 fara frina de mana din momentul cand iei picior frana pana il pui pe aceleratie.Sotia mea te-ar contrazice drastic, nu e o chestie doar de marketing, ea o gaseste extrem de utila. Desi controleaza bine masina este genul care se streseaza la plecarea din rampa atunci cand in spatele ei s-a oprit foarte aproape o alta masina...
Vezi ca nu actioneaza la pante usoare unde intr-adevar iti pleaca masina in spate! In Braila insa, din ce tin eu minte nu prea ai unde sa testezi!
daca ai drum prin Norvegia vezi daca prinzi posturi radio..au renuntat la FM. din ce stiu nu au dab unitatie nostre. la kia de ex plateai extra pt radio cu dabasis la rampa..cand vrea..de obicei ..frana apasata ..bagat in 1 a si 2 secunde sta cat apesi ambrejul. pe transfagarasan a functionat ireprosabil...prin bucuresti mai putin ca nu is rampe asa mari
Citat din: toma din 20.Dec.2017, 02:26:11 p.m.Citat din: sancheznfy_br din 20.Dec.2017, 02:06:37 p.m.[...]4. Am citit in manual despre Hill Hold Control sau asistarea la pornirea in rampa. Nu are led in bord ca la asistenta la coborarare. E mai mult marketing, funct 2 sec bagata in treapta 1 fara frina de mana din momentul cand iei picior frana pana il pui pe aceleratie.Sotia mea te-ar contrazice drastic, nu e o chestie doar de marketing, ea o gaseste extrem de utila. Desi controleaza bine masina este genul care se streseaza la plecarea din rampa atunci cand in spatele ei s-a oprit foarte aproape o alta masina...Eu sincer nu am reusit sa o folosesc pana acum, iar descrierea si prezentarea acestei optiuni este ca si cum nu s-ar "mandri" cu ea. Comparand cu celelalte optiuni. E parerea mea.Sent from my SM-A510F using Tapatalk