Autor Subiect: HILL HOLD CONTROL  (Citit de 8623 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline ariciul

Re: Mici probleme (si solutii) new Vitara
« Răspuns #10 : 20.Dec.2017, 02:20:31 p.m. »
Continuarea discutiei despre hill hold control inceputa aici: Mici probleme (si solutii) new Vitara

Buna seara!
1. ...
2. ...
3. ...
4. Am HILD HOLD CONTROL care are si un led in bord care are treui sa se aprinda cand intra in functiune(asa zic eu, service-ul zice ca nu). Nu avem informatii de spre cum functioneza el. La voi cum actioneaza?

4. Acel indicator verde din bord cu o masina in panta e pentru asistenta la coborare, adica la o coborare abrupta cu noroi/zapada, pentru a mentine viteza de deplasare la maxim 10 km/h, pui cutia de viteze in treapta 1, apesi butonul din stanga volanului de langa proiectoarele de ceata si masina coboara in siguranta. HILL HOLD te ajuta doar la plecarea de pe loc in rampa, ca sa nu mai fi nevoit sa tragi frana de mana la pornire ca la scoala de soferi.

4. Te referi la asta?


4. La urcare, cand pleci de pe loc, masina nu da inapoi.

4. Am citit in manual despre Hill Hold Control sau asistarea la pornirea in rampa. Nu are led in bord ca la asistenta la coborarare. E mai mult marketing, funct 2 sec bagata in treapta 1 fara frina de mana din momentul cand iei picior frana pana il pui pe aceleratie.

Nu e marketing, chiar te ajuta la urcusuri pronuntate! Nu ai nevoie de mai mult de 2 sec. Cand ai avut masina fara acest sistem cum te-ai descurcat?
« Ultima Modificare: 28.Ian.2018, 11:55:39 a.m. de yeti »
  • Suzuki Vitara 1.6 Passion allgrip
 

Offline wolfin

Re: Re: Mici probleme (si solutii) new Vitara
« Răspuns #11 : 20.Dec.2017, 02:22:30 p.m. »
daca ai drum prin Norvegia vezi daca prinzi posturi radio..au renuntat la FM. din ce stiu nu au dab unitatie nostre. la kia de ex plateai extra pt radio cu dab

asis la rampa..cand vrea..de obicei ..frana apasata ..bagat in 1 a si 2 secunde sta cat apesi ambrejul.  #:-S

pe transfagarasan a functionat ireprosabil...prin bucuresti mai putin ca nu is rampe asa mari
  • vitara 2016 1.6 4wd pasion + pegas 3120 din 80 si ceva reconditionat. Urmeaza si un 2020
Vitara pasion 1.6 allgrip benzina 2016
Dacia logan 2005
Dacia 1100 1970
 

Offline toma

Re: Re: Mici probleme (si solutii) new Vitara
« Răspuns #12 : 20.Dec.2017, 02:26:11 p.m. »
[...]
4. Am citit in manual despre Hill Hold Control sau asistarea la pornirea in rampa. Nu are led in bord ca la asistenta la coborarare. E mai mult marketing, funct 2 sec bagata in treapta 1 fara frina de mana din momentul cand iei picior frana pana il pui pe aceleratie.

Sotia mea te-ar contrazice drastic, nu e o chestie doar de marketing, ea o gaseste extrem de utila. Desi controleaza bine masina este genul care se streseaza la plecarea din rampa atunci cand in spatele ei s-a oprit foarte aproape o alta masina...

  • Suzuki Vitara 2015 Allgrip diesel
Omul este singurul animal care roșește, ori ar fi potrivit să o facă - Mark Twain
 

Offline sancheznfy_br

Re: Re: Mici probleme (si solutii) new Vitara
« Răspuns #13 : 20.Dec.2017, 02:39:05 p.m. »
[...]
4. Am citit in manual despre Hill Hold Control sau asistarea la pornirea in rampa. Nu are led in bord ca la asistenta la coborarare. E mai mult marketing, funct 2 sec bagata in treapta 1 fara frina de mana din momentul cand iei picior frana pana il pui pe aceleratie.

Sotia mea te-ar contrazice drastic, nu e o chestie doar de marketing, ea o gaseste extrem de utila. Desi controleaza bine masina este genul care se streseaza la plecarea din rampa atunci cand in spatele ei s-a oprit foarte aproape o alta masina...
Eu sincer nu am reusit sa o folosesc pana acum, iar descrierea si prezentarea acestei optiuni este ca si cum nu s-ar "mandri" cu ea. Comparand cu celelalte optiuni. E parerea mea.

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

  • vitara 2w passion 1.6 VVT
 

Offline ariciul

Re: Re: Mici probleme (si solutii) new Vitara
« Răspuns #14 : 20.Dec.2017, 02:57:17 p.m. »
Vezi ca nu actioneaza la pante usoare unde intr-adevar iti pleaca masina in spate! In Braila insa, din ce tin eu minte nu prea ai unde sa testezi!
  • Suzuki Vitara 1.6 Passion allgrip
 

Offline sancheznfy_br

Re: Re: Mici probleme (si solutii) new Vitara
« Răspuns #15 : 20.Dec.2017, 03:17:02 p.m. »
Vezi ca nu actioneaza la pante usoare unde intr-adevar iti pleaca masina in spate! In Braila insa, din ce tin eu minte nu prea ai unde sa testezi!
Nu prea ai dreptate! Str. Imparatul Traian zic ca e rampa suficienta. In Bucuresti am fost pe podul cu lanturi, cand vii din regie spre afi.

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

  • vitara 2w passion 1.6 VVT
 

Offline rexkrokiDAU

Re: Re: Mici probleme (si solutii) new Vitara
« Răspuns #16 : 20.Dec.2017, 03:17:32 p.m. »
daca ai drum prin Norvegia vezi daca prinzi posturi radio..au renuntat la FM. din ce stiu nu au dab unitatie nostre. la kia de ex plateai extra pt radio cu dab

asis la rampa..cand vrea..de obicei ..frana apasata ..bagat in 1 a si 2 secunde sta cat apesi ambrejul.  #:-S

pe transfagarasan a functionat ireprosabil...prin bucuresti mai putin ca nu is rampe asa mari

Au renunțat posturile de stat, cele private încă emit în FM.

Offline Gamer9202

Re: Re: Mici probleme (si solutii) new Vitara
« Răspuns #17 : 21.Dec.2017, 10:43:43 a.m. »
[...]
4. Am citit in manual despre Hill Hold Control sau asistarea la pornirea in rampa. Nu are led in bord ca la asistenta la coborarare. E mai mult marketing, funct 2 sec bagata in treapta 1 fara frina de mana din momentul cand iei picior frana pana il pui pe aceleratie.

Sotia mea te-ar contrazice drastic, nu e o chestie doar de marketing, ea o gaseste extrem de utila. Desi controleaza bine masina este genul care se streseaza la plecarea din rampa atunci cand in spatele ei s-a oprit foarte aproape o alta masina...
Eu sincer nu am reusit sa o folosesc pana acum, iar descrierea si prezentarea acestei optiuni este ca si cum nu s-ar "mandri" cu ea. Comparand cu celelalte optiuni. E parerea mea.

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

Ca sa testezi hill hold control, trebuiesc indeplinite niste conditii:
-sa fie rampa
-pedala de ambreiaj apasata
-pedala de frana sa fie apasata
-masina sa fie pe treapta 1 ( daca mergi inainte ), sau marsarier (daca dai cu spatele)

Cand vrei sa pleci de pe loc, masina va sta pe loc vreo 4 secunde ( cred) din momentul in care iei piciorul de pe frana. Dupa alea 4 secunde, functia se dezactiveaza singura si masina pleaca la vale. Oricum, 4 secunde e mai mult decat de ajuns ca sa accelerezi si sa debraiezi.

Functia hii hold control nu functioneaza decat daca masina e in viteza ( ma refer doar la astea manuale, la alea care au cutie automata nu stiu ca nu am )
  • Suzuki Vitara Passion Allgrip 1,6 benzina
 
The following users thanked this post: AnCh, Adifiru

Offline AnCh

Re: Re: Mici probleme (si solutii) new Vitara
« Răspuns #18 : 23.Ian.2018, 02:51:01 p.m. »
Uite cine stie pana la urma si da un raspuns bun. :)
Probabil ca la cele automate merge daca este in Drive, sau cum se numeste pozitia aceea de drum.
  • Suzuki Vitara, Passion 1.6 benzina, Allgrip, BUC, Silky Silver
 

Offline Orlando DOK

Re: Re: Mici probleme (si solutii) new Vitara
« Răspuns #19 : 27.Ian.2018, 10:25:41 p.m. »
La varianta automată este montată strict pentru marketing pentru ca, după cum știți masina daca se afla in D in orice pantă tot înainte va merge si niciodata in spate. Eu o folosesc pentru ca nu am încotro, dar ar fi putut lipsi opțiunea fără probleme:D
  • Vitara S allgrip AT