Autor Subiect: Masini din alte branduri in familie  (Citit de 5719 ori)

0 Membri şi 5 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline NicNic

Re: Masini din alte branduri in familie
« Răspuns #10 : 23.Apr.2017, 07:41:47 p.m. »
Mi-am dorit mai mereu sa am masina romaneasca. Adica Dacia.
Asa ca am avut pe rand, Dacia 1300, Nova, Supernova, apoi Solenza. In afara de 1300 care a fost mostenita, celelate le-am avut de noi.
Dupa Solenza a aparut Loganul. Nu mi-a placut deloc cum arata.
In afara de marime, nu avea nimic in plus de oferit fata de Solenza. Asa ca m-am orientat, tot in ograda Renault: am luat Megane 2 sedan.
Foarte placuta masina. Economica si confortabila. Cred ca putine din ziua de azi se ridica la nivelul ei din aceste puncte de vedere.
Intre timp Meganul a devenit Golf 5, fortat de imprejurari.  :(
La un moment dat, am avut nevoie de o masina care sa mearga si pe drumuri mai putin umblate.
Nu stiam ce inseamna off-road sau 4x4. Asa ca am cautat tot la Dacia. Am testat Duster.
Dupa drive test, cand i-am inchis portiera, mi-am zis ca nu e ce vreu.Nu vroiam o masina care suna la inchiderea portierei la fel ca Solenza mea de 10 ani vechime.
Atunci m-am uitat la Suzuki. SX4.  Mai folosisiem unul, al unei cunostinte, si stiam cum merge.
Nici nu am facut drive-test. Am cautat varianta de echipare care imi placea si l-am cumparat.
Dupa mai bine de 4 ani si putin peste 100.000 km facuti cu el, inca il consider cea mai potrivita achizitie.


  • ex-Suzuki SX4 Navi silky silver metallic = ex-SUVI
Desteapta-te romane!
Traiasca capra vecinului!
 

Offline tra

Re: Masini din alte branduri in familie
« Răspuns #11 : 23.Apr.2017, 09:44:46 p.m. »
Dupa Dacia 1310 L (noua) a urmat Cielo GLX  :P  care cu toate ca a trecut de majorat si are peste 250 000 km își face în continuare datoria (cu amortizoare KONI reglabile montate pe la 140 k km si chiptuning + admisie K&N (de pe la 80k km) - deh, studenție + drumuri săptămânale C-ta - Buc - C-ta), a urmat la sfârșitul lui 2008 Toyota Corolla (noua 1,6 dual vvt-I versiunea de top de echipare) care pentru mine este în continuare mașina de baza - foarte mulțumit de ea din toate punctele de vedere. Cum prin prisma muncii am de făcut frecvent vizite pe șantiere (80% drumuri de macadam/piatra = nămol + denivelări, etc și pt a scuti Corolla de aceste chinuri (garda la sol este destul de mica si cu toate ca are scut fata metalic - montat optional) am luat Vitara care e mașina "de servici"; eu o conduc ocazional; șoferul principal fiind fratele meu (cealaltă jumătate a firmei) care vine după un Fiesta  1,4  80Cp  2004 (nou) care după aproape 13 ani si 230 k km a dat semne de îmbătrânire + costuri mari de întreținere/mentenanță so a fost vândută după ce a ajuns Vitara.
Cum din totdeauna nr. mediu de km făcut pe an pt o mașină a fost în jur de 15 k km nu s-a pus prolema vreodată de diesel-uri (deh, în proiectare activitatea se desfășoară 70% în birou și 60% în fata calculatorului...)
Cum am avut si am o colaborare foarte buna cu Toyota Constanta, prima data am fost la ei sa vedem cu ce sa înlocuim Fiesta... dar C-HR ul nu ne-a convins (motor 1,2 turbo și tracțiune 4x2; hibrihul fiind foarte o.k. dar tot 4x2 și depășea bugetul); Duster-ul nu era ce ne doream (costuri mari de întreținere și exploatare) am ajuns la Vitara. Problema cea mai mare a fost neseriozitatea dealerului local și cum originile noastre sunt spre Râmnicu Vâlcea și având drumuri spre acea regiune și pt ca ne-am înțeles foarte bine cu dealerul Piteștean alegerea dealerului a fost foarte ușoara. Fiind foarte mulțumit de fiabilitatea și elasticitatea  motorului de pe Corolla și cum motorul de pe Vitara împarte o parte din tehnologie cu acesta și fiind un motor cu ceva istorie în spate, dovedindu-și fiabilitatea am zis sa rămânem la un producător din țara soarelui răsare (mai ales ca în domeniul nostru (ingineria în construcții) Japonia este unde este...
 
Ca si clasament ar fi asa:
1. Corolla - pana la 110 k km doar consumabile! (si un singur set complet de placute de frana)
2. Cielo (surpriza mare) + Fiabilitate, Costuri de întreținere
3.Fiesta - Schimbat de 2 ori bobina de inductie, 2 kit-uri de ambreiaj, furtunuri antigel motor/radiator - cedare de material in timpul functionarii motorului ... deci la cap. fiabilitate ... cam "-"
4. Dacia 1310 (75k km - Set de supape + garnitura de chiuloasa; planetare...)

Vitara e prea noua, dar sper sa fie peste Cielo... Toyota e alta liga totuși...
  • Toyota Corolla / Vitara Passion allgrip 1,6 benzină
 

Offline Lerua07

Re: Masini din alte branduri in familie
« Răspuns #12 : 23.Apr.2017, 10:21:02 p.m. »
Si eu am avut multe tipuri de masini, toate noi cu o exceptie : incepand cu ARO 10 (cea mai proasta masina pe care am avut-o, cu o mica exceptie - tractiunea 4x4), Trabant combi - luat la 9000 km (a fost aur curat cand benzina era pe tichet, ptr ca-i placea gazolina  :D ) , Dacia 1310 (buna la vremea ei, mai putin planetarele), Fiat Mareea (firava la mecanica - tot ce inseamna articultii erau sub orice critica ca rezistenta pe drumurile romanesti din anii '90), Opel Vectra (buna masina), Cielo (nu am ce-i reprosa), Audi A6 (cea mai confortabila si nervoasa, dar gurmanda si prea sensibila la electronica), Megane II (excelenta masina) si in final am "poposit" la Vitara - deocamdata multumit de prestatie.
  • Vitara 2015, spirit 1.6 benzina, allgrip, TM, alba,
Multumeste-te cu putin, pentru ca putinul nu-ti va lipsi niciodata !
 

Offline shpeedy

Re: Masini din alte branduri in familie
« Răspuns #13 : 23.Apr.2017, 10:32:42 p.m. »
Cielo e un tanc de masina - ma refer la partea tehnica ce ajunge la sute de mii de km fara interventii majore, iar spoilerele cu sistemul ala tip-fagure... :dream:
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline enicky

Re: Masini din alte branduri in familie
« Răspuns #14 : 23.Apr.2017, 10:47:39 p.m. »
Cielo e un tanc de masina .... iar spoilerele cu sistemul ala tip-fagure... :dream:
             Intamplator am mers un timp cu Cielo, de fapt cu doua. Unul corean si unul romanesc. Diferenta intre ele. Era tanc la propriu, iar sistemul tip figure din barele de protectie ii asigura o rezistenta mare la impact.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline Lerua07

Re: Masini din alte branduri in familie
« Răspuns #15 : 23.Apr.2017, 11:22:50 p.m. »
Asa este, Cielo au fost masini fiabile. Eu la 30 k i-am pus si GPL italian si a mers fara probleme pna la 154 k cand i-a cedat garnitura de chiulasa.
PS : ar fi interesant sa ne spuneti si ce culori a-ti avut la masini !  ;)
Ale mele : una rosie, una crem, 2 negre, restul albe !  :D
  • Vitara 2015, spirit 1.6 benzina, allgrip, TM, alba,
Multumeste-te cu putin, pentru ca putinul nu-ti va lipsi niciodata !
 

Offline rexkrokiDAU

Re: Masini din alte branduri in familie
« Răspuns #16 : 24.Apr.2017, 07:53:36 a.m. »


Ar fi interesant sa analizam ce v-a facut sa alegeti Suzuki dupa experienta cu alt brand, dar, mai ales, ce v-a facut sa parasiti Suzuki in dauna altui brand.


Unde dai și unde crapă.  :-))

Offline bogdanzarnescu

Re: Masini din alte branduri in familie
« Răspuns #17 : 24.Apr.2017, 09:50:42 a.m. »
Nu văd problema, ce povestesc omuleții e interesant, chiar dacă nu se rezumă doar la „a doua mașină”.
  • Vitara S, 6AT, Allgrip & Peugeot 308
 

Offline rexkrokiDAU

Re: Masini din alte branduri in familie
« Răspuns #18 : 24.Apr.2017, 11:23:13 a.m. »
Plânge topicul Ce masini am mai condus  ;)

Offline toma

Re: Masini din alte branduri in familie
« Răspuns #19 : 24.Apr.2017, 11:38:32 a.m. »
Prima masina cumparata de mine a fost un Renault Symbol (inca ii zicea Clio pe vremea aia) nivel de echipare Fidji (un fel de full options fara piele  =)) ) luata in februarie 2006. Masina inca o am, la momentul achizitiei Vitarei as fi luat deja prea putin pe ea ca sa merite sa o mai vand. A facut 11 ani, are 138.000km si am fost foarte multumit de ea. Nu m-a lasat nicioadata in drum, si cu exceptia ultimilor doi ani, nu au intrat in ea decat banii de revizii (incluzand aici si distributia conform cartii de intretinere).  Masina e putin utilizata in ultima vreme, mai mult sotia o mai conduce si pe post de "dogmobil" uneori.

Nu am continuat cu Renault deoarece Koleos scump, Captur bleah, Kadjar nu-mi aduc aminte daca se vindea cand am luat Vitara.


  • Suzuki Vitara 2015 Allgrip diesel
Omul este singurul animal care roșește, ori ar fi potrivit să o facă - Mark Twain