Am avut ocazia sa ma "dau" cu jimny in weekendul asta si prin alte parti decat asfaltul dur si plin de gropi al Bucurestiului (a se vedea Intalnirea de 1 an suzuki-club) si am numai cuvinte de lauda.
La inceput (la dus) pe asfalt mi-a fost putin frica din cauza pozitiei mai inalte si a balansarii masinii pe curbe (eu fiind mai obisnuit cu celelalte modele) dar, dupa putin timp, m-am obisnuit si am putut folosi masina la adevarata ei valoare.
Pe offroad masina s-a comportat impecabil urcand acolo unde putini ajung si trecand prin niste hartoape pe care mai mult cu un excavator te-ai incumeta sa le ataci.Bine, poate exagerez eu putin dar mie asa mi s-a parut.
Si ca sa termin cu offtopicul - totusi e vorba de cum se conduce el pe asfalt - pot spune ca masina in ture isi face treaba bine mai ales pe curbe lungi, gen Bucuresti-Targoviste.
Si daca tot a scos Cristi sloganul suplimentar cu "Suzuki sustine disciplina in trafic" (ala de pe masina ta nu se pune!) pot spune ca am atins viteza de 150 km/h in Jimny pentru a-l putea ajunge pe acelasi Cristi
care alerga in fata noastra depasind. Si mentionez ca NU, nu batea vantul din spate.