0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.
Evident ca 4WD-ul e un plus fata de 2WD in orice situatie, oricat de mic ar fi aportul. Eu zic ca e un PLUS (cu litere mari).
Sunt curios daca si la acest sistem Allgrip de pe Ignis, masina se pune in miscare de pe loc cu toate cele 4 roti, cum se intampla la SX4/S-Cross/Vitara...Asta se poate vedea destul de simplu cu un dongle OBD2 si SZviewer. Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk
Citat din: f.cristi din 10.Ian.2019, 01:55:18 p.m.Evident ca 4WD-ul e un plus fata de 2WD in orice situatie, oricat de mic ar fi aportul. Eu zic ca e un PLUS (cu litere mari)....intrebarea mea pleca de la faptul ca in conditiile mele de utilizare (in afara de plusul de pret, 1500 euroi in plus si plusul la consum mai mare cu aprox.10% si plusul de deficit de spatiu portbagaj) vara nu prea vad niciun avantaj pt. mine ca voi avea "allgrip". Pt.faptul ca sunt un orasan simplu fara pasiuni pescaresti/vanatoresti, sau altele care sa ma duca pe drumuri cu "provocari"....dar imi pun mari sperante ca pe timp de iarna o sa rup "gura strazii" iesind cu masina din zapada necuratata de Primarie in timp ce aia cu masini obisnuite 2WD se uita pe geam sau merg cu metroul....si nutresc si speranta ca la intoarcere sa-mi regasesc locul de parcare, sau sa o pot pune pe alaturi in zapada mare unde altii evita. Cam asta vreau eu de la ignis AllGrip!...sper sa fie asa!
Situatii punctuale de imobilizare totala a masinii nu diminueaza capabilititatile in plus pe care le ofera tractiunea integrala.