Autor Subiect: Despre 4x4 la New Ignis  (Citit de 16283 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline duculetu

Re: Despre 4x4 la New Ignis
« Răspuns #70 : 23.Nov.2017, 09:55:16 a.m. »
Nu cred ca este cazul sa ne dezumflam rotile dar:

 
The following users thanked this post: alexMM

Offline f.cristi

Re: Despre 4x4 la New Ignis
« Răspuns #71 : 17.Ian.2018, 11:01:27 p.m. »
Ieri Ignisul meu a vazut prima zapada din viata lui (cam pana in 10 cm) si m-am gandit sa vad ce poate.
In primul rand am vrut sa vad daca rotile din spate chiar se invart (la nevoie)  :-)). Glumesc. Am pus masina pe o rampa cu zapada si am fortat pornirea de pe loc. S-au invartit si rotile din spate, a intrat putin si ESP-ul si masina a pornit fara probleme.
Apoi am mers pe o rampa si mai inclinata si un pic curbata pe o lungime de vreo 50 de metri. Era un capat de drum (o fundatura), ingust, cu o singura banda si asfaltat. Stanga, dreapta - boscheti, intr-o parte cam abrupt. Am urcat fara probleme vreo 40 de metri pana m-am oprit de teama ca nu am unde intoarce in capat si voi fi prea sus. Am incercat sa las masina sa mearga inapoi cu spatele si s-o tin din frana. Mi-a fost imposibil, masina aluneca; in cativa metri aproape ajunsesem in boscheti cu botul . Mi-a fost frica ca o zgarii. Sa merg cu marsarierul mi-a fost teama c-o pierd, s-o las mai libera la vale mi-era teama ca n-o pot inscrie pe drum si o sa derapez pana in sant din cauza vitezei. M-au trecut toate caldurile. Am zis ca ori las masina acolo si plec rusinat dupa ajutoare (nici nu ma puteam da jos pe partea mea) ori, daca mai incerc cu spatele, intru in boscheti sau in sant. Desi am fost convins ca n-o sa reusesc am incercat sa urc din nou. Si am reusit sa urnesc in fatza masina din prima, mai intai un pic mai greu, cu un pic de derapaj la roata, apoi fara nicio problema dupa ce m-am redresat pe centrul drumului pana in varf. Noroc ca masina e scurta si am reusit s-o intorc din 2 manevre. In coborare am cuplat Hill Descent-ul si am coborat foarte frumos, elegant, fara nici cel mai mic derapaj.
In concluzie consider ca deocamdata sistemul 4x4 isi face pe deplin datoria cu toate ca, reamintesc, am anvelope allseason.

Offline enicky

Re: Despre 4x4 la New Ignis
« Răspuns #72 : 18.Ian.2018, 03:44:15 p.m. »

In concluzie consider ca deocamdata sistemul 4x4 isi face pe deplin datoria cu toate ca, reamintesc, am anvelope allseason.
       Mai fa un test : urca cu spatele, ar trebui sa urce mai usor.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline duculetu

Re: Despre 4x4 la New Ignis
« Răspuns #73 : 02.Feb.2018, 05:13:49 p.m. »
Citeam in carte si m-a amuzat tot capitolul despre 4x4 pentru noul Ignis :D
 
The following users thanked this post: alexMM

Offline yeti

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1520
  • Thanked: 551 times
  • Gen: Bărbat
    • Bucuresti, Sector 3
Re: Despre 4x4 la New Ignis
« Răspuns #74 : 02.Feb.2018, 06:05:55 p.m. »
Amuzant, dar adevarat. Si valabil nu numai pentru Ignis.
Iarba inalta se poate infasura pe axul cardanic longitudinak si/sau pe axele planetare ale rotilor (cele din spate sunt mai expuse) si ramai blocat.
  • Opel Mokka Cosmo 1.4 benzina turbo 140CP 6MT 4x4 Red Velvet BFGoodrich G-grip allseason2 (fost Suzuki Vitara Cool 1.6 benzina 120CP 2WD 5MT Superior White Michelin CrossClimate)
Vitara 
Mokka
 

Offline duculetu

Re: Despre 4x4 la New Ignis
« Răspuns #75 : 19.Feb.2018, 11:38:48 a.m. »
M-am tavalit putin prin zapada si am fost foarte incantat de cum se conduce jucaria. Amuzant este ca dupa toata joaca, cand sa plec m-am impotmolit. Rotile de pe fata se invarteau dar cele de pe spate nu. Pana la urma am impinso de acolo dar mi-a parut ciudat. Cum poti testa 4x4-ul asta automatic in afara de a o ridica pe ceva pentru a vedea ca se invart toate patru rotile?

 

Offline f.cristi

Re: Despre 4x4 la New Ignis
« Răspuns #76 : 19.Feb.2018, 11:58:30 a.m. »
Ai activat GripControl-ul ?

Offline duculetu

Re: Despre 4x4 la New Ignis
« Răspuns #77 : 19.Feb.2018, 12:05:16 p.m. »
Da, si cu grip si fara. Am si video dar sunt multe persoane de blurat. Nu imi parea foarte adanc infipta masina. Ideea e ca in zona aia, sub zapada cam era gheata deci rotile din fata au scuza.
 

Offline f.cristi

Re: Despre 4x4 la New Ignis
« Răspuns #78 : 19.Feb.2018, 12:08:25 p.m. »
La ultimele secunde din clipul 2 din jurnal se vede cum rotile din spate se invart mult mai repede decat avanseaza masina.

Offline enicky

Re: Despre 4x4 la New Ignis
« Răspuns #79 : 20.Feb.2018, 07:53:17 p.m. »
Da, si cu grip si fara. Am si video dar sunt multe persoane de blurat.
     In situatii similare la Vitara se recomanda dezactivarea ESP-ului si activare lock. Cu el activat(esp) n-ai sanse sa iesi !
     Iar persoanele respective nu vad de  ce ne-ar interesa, deoarece chiar ....nu le cunoastem !!! :)
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip