Autor Subiect: Despre 4x4 la New Ignis  (Citit de 16285 ori)

0 Membri şi 4 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline jupanul1

Re: Despre 4x4 la New Ignis
« Răspuns #60 : 06.Sep.2017, 03:49:14 p.m. »
Știu eu niște DN-uri (să nu zic că aproape toate DC-urile sunt cam așa) neaoșe care sunt mai rele decât ”offroad”-ul făcut de nea' ăsta cu Ignis. Deci da, face față bine.
  • Hyundai Tucson HEV (NX4e); ex Vitara 1.4 S, Allgrip, AT, turquoise
 

Offline shpeedy

Re: Despre 4x4 la New Ignis
« Răspuns #61 : 06.Sep.2017, 04:08:07 p.m. »



Ai dreptate, aici face fata bine:


De doua chestii sunt curios referitor la clipul asta:
1. Daca viteza de redare este 1x?
2. Daca da la intrebarea anterioara, oare masina e proprietatea personala a celui cu clipul?


Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline duculetu

Re: Despre 4x4 la New Ignis
« Răspuns #62 : 06.Sep.2017, 04:28:30 p.m. »
Oricum ar fi, clar este mai ok decat:



Este groaznic ca am citit toate review-urile si am vazut toate video-urile si acum astept sa vad ce zice f.cristi fiind primul care o primeste.
 
The following users thanked this post: alexMM

Offline boga81

Re: Despre 4x4 la New Ignis
« Răspuns #63 : 06.Sep.2017, 06:33:09 p.m. »
Haide shpeedy... merge foarte ok. Imi pare rau ca nu am astfel de filmari cu Suzuka. Va faceati toti cruce! Ti-am zis ca am facut 55 min pana in curmatura oltetului cu tot cu o pauza ca se incalzise motorul lui Cristi... Iar intoarceri pe nisip si/sau zapada au vazut toate masinile mele :)

Trimis de pe al meu SM-G925F folosind Tapatalk

  • Duster 1.5 Blue dCi 4x4 SL Orange, chill as f*ck / ex SX4 1.6 4x4 Navi a.k.a. Suzuka - MAD Springs Lift-Kit, K&N Filter, powered by obdtunig: Life begins at 4.000 rpm
 

Offline f.cristi

Re: Despre 4x4 la New Ignis
« Răspuns #64 : 06.Sep.2017, 07:17:49 p.m. »
Citat din: duculetu
acum astept sa vad ce zice f.cristi fiind primul care o primeste.
[/quote
Pai n-as fi primul. Sunt cel putin doi posesori pe forum cu vechimi de cateva luni dar sunt mai "tăcuți".
Iar daca nu se da curând drumul la Rabla am de gand sa aman ridicarea masinii pana pe 10-12 Octombrie.

Offline enicky

Re: Despre 4x4 la New Ignis
« Răspuns #65 : 06.Sep.2017, 10:27:10 p.m. »
Eu cred ca viteza este x1. Masina ruleaza pe macadam, iar soferul se fereste de gropi sau alte denivelari. Incearca niste derapaje care nu-i ies din cauza allgrip-ului si a ESP-ului. Probabil ca e masina de test avand atatea camere montate, un test de reclama probabil.
    Nu stim insa daca are la fel ca Vitara (poate nici actualii posesori nu stiu) toate conductele si cablurile de sub podea protejate. Aceste protectii nu se pun la berlinele normale.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline jupanul1

Re: Despre 4x4 la New Ignis
« Răspuns #66 : 07.Sep.2017, 10:37:42 a.m. »
Derapajele nu-i ies din cauză de ESP, nu de AllGrip. Eu așa zic. Plus că zice și la manual că atunci când se bagă ESP-ul în seamă se dezactivează AllGrip.

Scuze de off, dar eu nu am văzut macadam în nici unul din videoclipuri. De altfel, am observat că toată lumea folosește (greșit) termenul de macadam. Oare de ce?

Fun fact: pe drumurile forestiere de stat românești, dar și pe mare parte din cele private, aproape în exclusivitate se pune doar un strat de balast sau maxim piatră spartă. Că se cilindează un pic, e adevărat, dar până la macadam... Sunt și foarte multe ”drumuri” unde nici măcar nu s-a făcut vreo împietruire de vreun fel, deci...

  • Hyundai Tucson HEV (NX4e); ex Vitara 1.4 S, Allgrip, AT, turquoise
 

Offline shpeedy

Re: Despre 4x4 la New Ignis
« Răspuns #67 : 07.Sep.2017, 11:44:25 a.m. »
Haide shpeedy... merge foarte ok. Imi pare rau ca nu am astfel de filmari cu Suzuka. Va faceati toti cruce! Ti-am zis ca am facut 55 min pana in curmatura oltetului cu tot cu o pauza ca se incalzise motorul lui Cristi... Iar intoarceri pe nisip si/sau zapada au vazut toate masinile mele :)

Trimis de pe al meu SM-G925F folosind Tapatalk
Mda, nush' ce sa zic...

La logica mea, mersul cu viteza pe asemenea drumuri accelereaza uzura prematura a suspensiei (in special a amortizoarelor - frecventa comprimare-decomprimare se succede mult mai rapid). Facand o analogie cu lumea bicicletelor, o furca cu o cursa de 100mm low-cost (100-150Euro) este gata dupa cateva curse fata de o furca cu aceeasi cursa dar premium (1000-2000Euro) ce te tine cat bicicleta. Intorcandu-ne la lumea auto, un off-roader de anduranta are de obicei instalate componente HD (par example, 2 amortizoare per roata) pentru a face fata deselor iesiri in afara asfaltului...

In plus, nu mi se pare prea wise la o iesire in afara asfaltului de a-mi creste rata de risc de a ramane pe undeva remote fata de civilizatie,  doar pentru a merge cu viteza. In fine, poate am si imbatranit...

Parerea mea...

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline boga81

Re: Despre 4x4 la New Ignis
« Răspuns #68 : 07.Sep.2017, 11:50:11 a.m. »
Creste frecventa dar scade si compresia. Amortizorul nu mai face cursa lunga la unele denivelari. Ma rog, merg cat se poate de tare astfel incat sa simt ca masina se "simte" ok. Cu arcurile originale nici nu s-ar fi pus problema :)

Trimis de pe al meu SM-G925F folosind Tapatalk
  • Duster 1.5 Blue dCi 4x4 SL Orange, chill as f*ck / ex SX4 1.6 4x4 Navi a.k.a. Suzuka - MAD Springs Lift-Kit, K&N Filter, powered by obdtunig: Life begins at 4.000 rpm
 

Offline f.cristi

Re: Despre 4x4 la New Ignis
« Răspuns #69 : 07.Oct.2017, 07:29:20 p.m. »