Autor Subiect: Despre 4x4 la New Ignis  (Citit de 16284 ori)

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline Soimu

Re: Despre 4x4 la New Ignis
« Răspuns #100 : 10.Ian.2019, 04:47:53 p.m. »
Am gasit o descriere aici:
"Suzuki Ignis
În Ignis și Swift lucrează cel mai simplu sistem de tracțiune integrală. În mod normal, tracțiunea este pe roțile față, iar dacă roțile față patinează, un diferențial central cu visco-cuplu transferă în mod automat o parte din cuplu spre puntea spate. Sistemul nu are prea multă electronică, deoarece transferul cuplului spre spate se produce abia după ce roțile față patinează puțin, însă este extrem de eficient. Testat pe micul Ignis, sistemul a permis urcarea unei pante ude cu pietriș fără probleme după o ușoară patinare a roților față în faza inițială până a început transferul cuplului spre puntea spate. Acest sistem este complet automat, transferul cuplului realizându-se fără intervenția șoferului. Eficiența lui a fost neașteptat de bună, tracțiunea fiind mai bună decât la alte modele 4×2 cu diverse sisteme electronice care spun că suplinesc lipsa tracțiunii integrale.
Șoferul are totuși la dispoziție un buton pentru program off-road care optimizează funcționarea ESP-ului și ABS-ului, iar la coborâre există un sistem de asistare la coborârea pantelor care se activează tot de la un buton. Cu o masă redusă, console scurte și o gardă la sol de 18 cm, micuțul Ignis este foarte bine pregătit pentru off-road.
Ignis 4×4 este disponibil de la 12.400 euro în echiparea GL+ combinată cu motorul aspirat de 1,2 litri și 90 CP, fiind cel mai ieftin SUV 4×4 de pe piață."

Sursa aici si pentru Vitara si Jimny:

https://www.autoexpert.ro/drive-test-cu-integralele-suzuki-all-grip-for-all-people-video/


"Prin “All grip for all People” Suzuki oferă acces tuturor la sistemele 4×4 grație celor mai atractive prețuri de pe piață. Chiar și cel mai ieftin sistem, cel cu viscocuplu de pe Ignis, este extrem de eficient. Vitara vine cu cel mai sofisticat sistem 4×4 din clasa SUV-urilor mici având și posibilitatea blocării transmisiei pentru eficiență maximă. Jimny are un sistem 4×4 profesional, unic în clasa lui, și povestea acestei legende va continua cu o nouă generație care păstrează același concept unic. "
  • 2018 SWIFT 1.2 PASSION 90 CP 2WD si 2018 IGNIS 1.2 GLX AllGrip
 

Offline rexkrokiDAU

Re: Despre 4x4 la New Ignis
« Răspuns #101 : 10.Ian.2019, 05:04:07 p.m. »
Există trei tipuri de AllGrip: Auto, Select și Pro

https://www.globalsuzuki.com/allgrip/

Offline shpeedy

Re: Despre 4x4 la New Ignis
« Răspuns #102 : 29.Sep.2020, 05:28:20 p.m. »


Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 
The following users thanked this post: gabineg

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14537
  • Thanked: 3481 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: Despre 4x4 la New Ignis
« Răspuns #103 : 29.Sep.2020, 05:50:38 p.m. »
Foarte frumoasă pledoaria.  Pe mine m-a convins parțial. Problema e ca nu mergi la munte singur si cu portbagajul gol. In plus nu-mi place "sortul" de sub bara din fata.
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 

Offline gabi males

Re: Despre 4x4 la New Ignis
« Răspuns #104 : 29.Sep.2020, 07:04:47 p.m. »
Pe același fel de drumuri a fost și colega mari cu Ignis. Chiar și balenuta!
  • Ex-Suzuki Baleno 1,2 GLX,acum Suzuki Vitara 1,4, allgrip,AT,luxus,2019
 

Offline migabi

Re: Despre 4x4 la New Ignis
« Răspuns #105 : 29.Sep.2020, 09:39:39 p.m. »
Sunt surprins sa aud ca Ignis are diferential cu visco-cuplaj. Credeam ca nu mai sunt folosite din cauza performantelor problematice in combinatie cu abs/esp. Ce interval de service are modulul viscos in manual?
SX4 SE m16a awd 2011
 

Offline tinyadventures

Re: Despre 4x4 la New Ignis
« Răspuns #106 : 20.Mai.2021, 12:22:04 p.m. »
Este o masina AWD foarte abila, uitati daca nu ma credeti - https://www.youtube.com/channel/UCYiwNF5YOVBZt8vPq305BWw/videos - eu unul sunt foarte multumit de performantele ei in offroad.
  • Suzuki Ignis 2019
 

Offline enicky

Re: Despre 4x4 la New Ignis
« Răspuns #107 : 21.Mai.2021, 12:34:44 a.m. »
    Un coleg de-al nostru de pe forum i-a schimbat arcurile cu Mad-uri, nu te-ai gandit la varianta asta, daca tot ai luat niste anvelope potente?
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline tinyadventures

Re: Despre 4x4 la New Ignis
« Răspuns #108 : 01.Feb.2022, 01:55:14 p.m. »
    Un coleg de-al nostru de pe forum i-a schimbat arcurile cu Mad-uri, nu te-ai gandit la varianta asta, daca tot ai luat niste anvelope potente?

Ba da uite aici () prezint modificarile aduse masinii, inclusiv ridicare ei cu arcuriel MP (+4 cm).
Initial tot MAD vroiam si eu sa-mi iau, dar MAD-urile ridicau "doar" 3 cm :) sunt f multumit de cum a iesit cu arcurile MP.
  • Suzuki Ignis 2019
 
The following users thanked this post: gabineg, enicky, toma, Hoinar, maxwell, Soimu

Offline enicky

Re: Despre 4x4 la New Ignis
« Răspuns #109 : 02.Feb.2022, 03:20:07 p.m. »
  Da, nu pot decat sa te felicit !
Esti sufletist si pasionat si ai investit si bani multi, dar cu folos. Posibil sa lasi in urma tancuri precum Toyota si Nissan.
  Iti sugerez(poate deja cunosti) sa nu mai cheltuiesti bani ptr. proiectoare pe spate, cumperi niste led-uri si inlocuiesti becurile de pe lampile marsharier.
Le-am vazut pe ale colegului @Hoinar si are faza lunga in spate. Mi-am cumparat si eu, dar astept sa se mai incalzeasca vremea si le montez.
Pacat ca nu exista scut si pentru grupul diferential, aproape ca este mai util decat scutul-motor.
Frumos clip-ul ! :good:
P.S. Cei care am pus Mad am facut si geometria-fata. E recomandabil s-o faci !
« Ultima Modificare: 02.Feb.2022, 03:42:42 p.m. de enicky »
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip