Autor Subiect: Urmatoarea masina care va fi ? ....  (Citit de 53491 ori)

0 Membri şi 5 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline >pexic<

Re: Urmatoarea masina care va fi ? ....
« Răspuns #250 : 23.Ian.2015, 06:15:48 p.m. »
testat pe pielea mea la -24 grade celsius, tot 12,5V la borne cu toate becurile aprinse (si motorul oprit evident)
Fă din disperarea cea mai profundă, speranţa cea mai invincibilă.
 

Offline shpeedy

Re: Urmatoarea masina care va fi ? ....
« Răspuns #251 : 23.Ian.2015, 06:28:00 p.m. »
bateriile masinilor electrice (LiFepo4) nu se "descarca" la frig, spre deosebire de cele Pb-Acid ele nu au nici un fel de gel/lichid in componenta.


Toate au LiFePO4 ?
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline >pexic<

Re: Urmatoarea masina care va fi ? ....
« Răspuns #252 : 23.Ian.2015, 06:44:16 p.m. »
alea de serie da, alea home-made ...nu toate :) , nu poti invinge viteza mare de incarcare a bateriilor cu Lifepo4 in comparatie cu cele Li-Ion sau, mai rau, cu cele Pb-Acid.  cel putin nu acum, vom vedea ce ne va rezerva viitorul..
Fă din disperarea cea mai profundă, speranţa cea mai invincibilă.
 

Offline migabi

Re: Urmatoarea masina care va fi ? ....
« Răspuns #253 : 23.Ian.2015, 07:00:26 p.m. »
Nu se descarca la frig dar nici nu vrei sa incarci o baterie lifepo sub zero grade.
SX4 SE m16a awd 2011
 

Offline cristyyy2003

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 13489
  • Thanked: 238 times
  • Gen: Bărbat
  • I'm old enough to know, but too young to care!!
    • Bucuresti
Re: Urmatoarea masina care va fi ? ....
« Răspuns #254 : 23.Ian.2015, 08:11:14 p.m. »
Te cred! Ar trebui totuși sa se marketeze ca atare altfel clienții nu ar mai fugi de ele asa.


Sent from my 
  • #romaniaelectrica
Lume multă, oameni puțini!
 

Offline >pexic<

Re: Urmatoarea masina care va fi ? ....
« Răspuns #255 : 23.Ian.2015, 09:56:29 p.m. »
pai si stocurile de baterii cu acid cui le-ar mai vinde  ;)  si schimbarea liniilor de fabricatie nu costa ? deci nu inseamna profit mai mic pentru o perioada de timp ?  :)


vad ca pana acum doar cei de la Tesla sunt interesati sa investeasca in astfel de linii de fabricatie la nivel mare, bravo lor.


clientii cumpara ce se marketeaza , vorba ta, dar nu toti  ;)  unii mai cumpara si ce le trebuie.
Fă din disperarea cea mai profundă, speranţa cea mai invincibilă.
 

Offline cristyyy2003

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 13489
  • Thanked: 238 times
  • Gen: Bărbat
  • I'm old enough to know, but too young to care!!
    • Bucuresti
Re: Urmatoarea masina care va fi ? ....
« Răspuns #256 : 23.Ian.2015, 11:46:52 p.m. »
Vorbim de vânzarea in masa. Tesla prin prisma prețului este destul de exclusivistă.


Sent from my 
  • #romaniaelectrica
Lume multă, oameni puțini!
 

Offline boga81

Re: Urmatoarea masina care va fi ? ....
« Răspuns #257 : 23.Ian.2015, 11:51:30 p.m. »
Pai tesla s a avut cele mai mari vanzari in tarile nordice
  • Duster 1.5 Blue dCi 4x4 SL Orange, chill as f*ck / ex SX4 1.6 4x4 Navi a.k.a. Suzuka - MAD Springs Lift-Kit, K&N Filter, powered by obdtunig: Life begins at 4.000 rpm
 

Offline rexkrokiDAU

Re: Urmatoarea masina care va fi ? ....
« Răspuns #258 : 24.Ian.2015, 12:13:35 a.m. »
Daca includem in aceasta categorie si America de Nord.  :)

Through the first half of 2013, we had delivered Model S vehicles solely to customers in North America. In August 2013, we started European deliveries of Model S and in April 2014, we commenced deliveries into Asia, starting in China. Based on our current projections, we expect our long-term sales outside of North America will increase to almost half of our worldwide automotive sales.
[/font]

Pentru cei interesati:

http://files.shareholder.com/downloads/ABEA-4CW8X0/3883372210x0xS1193125-14-403635/1318605/filing.pdf

« Ultima Modificare: 24.Ian.2015, 12:19:10 a.m. de rexkrokiDAU »
 

Offline hugbear

Re: Urmatoarea masina care va fi ? ....
« Răspuns #259 : 24.Ian.2015, 03:50:15 p.m. »
testat pe pielea mea la -24 grade celsius, tot 12,5V la borne cu toate becurile aprinse (si motorul oprit evident)
Nici la Pb-Acid nu scade tensiunea la borne. Ceea ce scade (temporar) este capacitatea de livrare a curentului, din cauza încetinirii vitezei de desfășurare a reacțiilor odată cu scăderea temperaturii.
Zuza a IIa (SX4 GS 4WD "Gassy Beast")

 „Înțelepții vorbesc când au ceva de spus, nebunii - ca să spună și ei ceva.” ― Platon