0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.
..... Din banii aia se platesc transportul masinii, depozitarea ei, oamenii care o pregatesc pt livrare, o parte din costurile cu locatia unde este showroom-ul (curent, gaze, apa, curatenie, paza, gunoi, reparatii, impozite si taxe locale etc.), rate la credite, dobanzi sau comisioane la banca, costuri de publicitate (expunere vehicule in diferite locatii, reclame in presa, pe site-uri etc.), costuri cu resursele umane, pregatirea profesionala a angajatilor, etc. Abia apoi, cand se trage linie, ce ramane este profitul... Ca in orice afacere.
Aaaa, @cosmin ai inceput sa-i plangi pe dealeri
Sincer...din ce mai cunosc si eu de la alte marci, daca chiar achizitioneaza cu 13 000 o masina pe care apoi o vinde cu 16 000, ea mi se pare f mica ca sa poti rezista pe piata. La alte marci, diferenta e aproape dubla.
Diferenta de la 13 000 la pretul de catalog, cel peste 16000 nu poate fi considerata profit. Din banii aia se platesc transportul masinii, depozitarea ei, oamenii care o pregatesc pt livrare, o parte din costurile cu locatia unde este showroom-ul (curent, gaze, apa, curatenie, paza, gunoi, reparatii, impozite si taxe locale etc.), rate la credite, dobanzi sau comisioane la banca, costuri de publicitate (expunere vehicule in diferite locatii, reclame in presa, pe site-uri etc.), costuri cu resursele umane, pregatirea profesionala a angajatilor, etc. Abia apoi, cand se trage linie, ce ramane este profitul... Ca in orice afacere.