0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.
Daca umblati mai mult urban cu ea, va recomand sa o coborati 4-5cm si va veti mira de aptitudinile ei. )
Citat din: Auctor din 15.Ian.2018, 10:15:07 p.m.Daca umblati mai mult urban cu ea, va recomand sa o coborati 4-5cm si va veti mira de aptitudinile ei. ) Personal incerc sa evit sa fac recomandari in domenii pe care nu le stapanesc ! Din cunostintele mele, stiu ca un centru de greutate mai jos este util/recomandat unei masini, in special la viteze superioare practicate pe sosele sau autostrazi. In oras unde viteza maxima admisa este 50km/h, chiar nu vad cum ii afecteaza garda la sol, stabilitatea ! Doar daca nu se abordeaza o curba de 900 cu viteza maxima(50). Dimpotriva, as zice ca o garda marita chiar ajuta intr-un oras precum Bucurestiul, unde gasim usor canale, denivelari sau borduri inaltate in care ne putem usor rupe o bara sau lovi baia de ulei. Daca acesta masina ti se pare instabila in curbele din oras, nu cred ca la ea este problema...
.... tu deja conduci acest Nou Ignis...
in conformitate cu strategia pusa la punct cu domnii de la service voi pune arcurile Mad cu noile amortizoare furnizate in kitul de reparatie de japonezi pentru ca au cursa mai lunga. Tampoanele limitatoare de suspensie de cauciuc vor ramane la locul lor neschimbate.