Autor Subiect: Si New Ignis poate fi mai inalt...  (Citit de 13285 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline boga81

Re: Si New Ignis poate fi mai inalt...
« Răspuns #10 : 11.Ian.2018, 10:32:11 a.m. »
Eu le am montate si nu am avut probleme cu garantia. Bine, le-am montat la Autonet si la ei am facut si service-ul.

Trimis de pe al meu SM-G925F folosind Tapatalk

  • Duster 1.5 Blue dCi 4x4 SL Orange, chill as f*ck / ex SX4 1.6 4x4 Navi a.k.a. Suzuka - MAD Springs Lift-Kit, K&N Filter, powered by obdtunig: Life begins at 4.000 rpm
 
The following users thanked this post: Cristi R

Offline f.cristi

Re: Si New Ignis poate fi mai inalt...
« Răspuns #11 : 11.Ian.2018, 11:06:30 a.m. »
Ce situatie...
Sa fiu nevoit sa scot peste 330 de euro din buzunar (pret de site de Germania, fara alte taxe, transport etc.) plus manopera doar ca sa fiu sigur ca mi se rezolva problema pe care trebuia s-o rezolve garantia.

Vad ca au aparut de la MAD arcuri si pentru noul Ignis:
HV-391115 - pentru 2wd, astea-mi par arcuri suplimentare ce se monteaza in interiorul celor existente (cred ca doar spate - hinterachse) ;
- HV-391121 - pentru 4wd, kit complet de arcuri, inalta cu 25/30mm;
- HV-391131 - pentru 2wd, kit complet de arcuri, inalta cu 30mm.

Poate rezolva si problemele cu suspensia sub-dimensionata...
Si cum pot fi achizitionate ? Exista dealer in Romania, comanda la nemti... ?
Mie imi pare masina cam cocotata ca pe tocuri. Arata cam ciudat fiind scurta si destul de inalta. Sper sa nu afecteze stabilitatea

Offline duculetu

Re: Si New Ignis poate fi mai inalt...
« Răspuns #12 : 11.Ian.2018, 11:21:32 a.m. »
Cred ca orice in plus afecteaza stabilitatea dar este posibil cu arcurile astea sa ajungi defapt la garda la sol pe care o marketeaza ei :)
 
The following users thanked this post: Cristi R

Offline Cristi R

Re: Si New Ignis poate fi mai inalt...
« Răspuns #13 : 11.Ian.2018, 07:39:46 p.m. »
Va multumesc Mult pentru informatie  !!!
Cum pot fi achizitionate mai repede si mai direct?
  • Suzuki Ignis 2017
 

Offline f.cristi

Re: Si New Ignis poate fi mai inalt...
« Răspuns #14 : 11.Ian.2018, 09:38:14 p.m. »
Cred ca orice in plus afecteaza stabilitatea dar este posibil cu arcurile astea sa ajungi defapt la garda la sol pe care o marketeaza ei :)
In vacanta de Anul Nou chiar admiram la munte un Fiat Panda suprainaltat. Cred ca avea peste 20 cm garda si niste pasaje la roti foarte mari.
Astept parerea lui @Cristi R dupa ce schimba arcurile pe garantie si apoi mai vedem.

Offline shpeedy

Re: Si New Ignis poate fi mai inalt...
« Răspuns #15 : 11.Ian.2018, 11:19:29 p.m. »
Sa vad daca am inteles bine...

Aveti PN-ele, aveti un posibil magazin de unde sa le achizitionati - noi ni le-am achizitionat de la un magazin din Italia, cand nu existau prea multe oferte pe net, ca acum...

Cu putin interes ati gasi pe forum informatii cu privire la o firma din Romania ce comercializeaza arcuri MAD - nu au respectivele PN, dar puteti verifica cu ei daca sunteti interesati...
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 
The following users thanked this post: Cristi R

Offline Cristi R

Re: Si New Ignis poate fi mai inalt...
« Răspuns #16 : 12.Ian.2018, 12:03:19 a.m. »
Buna seara stimati posesori de Suzuki pe tampoane,
Am tot stat si m-am gandit....337 de EUR nu reprezinta o suma care sa ma bage in faliment dar parca nici nu as da atata pe niste arcuri din 2 motive.
1. Am oroare sa-si bage mana in suspensia pe fata cam degeaba un nene de la un service romanesc fie el si super autorizat de doamne doamne.... ca sa nu mai spun ca dupa aceea devine obligatorie o verificare a geometriei si directiei ceea ce va duce la o suma destul de considerabila fie vorba intre noi.
2. Masina sta destul de bine pe arcurile din fatadrept pentru care le-as cam cumpara degeaba.
Si un al treilea motiv ar fi:
3. C3-iul meu avea o diferenta de nivel facuta de fabrica nu de mine intre fata si spate cam de 18-20 mm in favoarea partii din spate si nu i-a daunat absolut deloc. Nu cred sa fie o diferenta mai mare in cazul acesta.

Avand in vedere cele de mai sus as veni cu urmatoarea propunere si idee daca cumva ar putea fi posibila:

Sa ne asociem mai multi cumparatori din zona micii romanici si sa solicitam la domnii acestia din germania sau din alta parte sa ne vanda la un pret corect doar arcurile din spate fiindca pe noi alea ne dor.
Pentru aceasta ar fi nimerit ca dupa ce ne intelegem intre noi aici sau in particular, cineva dintre noi mai dezghetat la minte nu un tolomac ca mine sa ia legatura cu ei pentru a le face aceasta propunere si de a obtine o oferta de pret doar pentru arcurile spate care cu cat vor fi mai multe ma gandesc ca cu atat va fi mai simplu si mai ieftin. Astfel rezolvam ce ne doare la un pret cat de cat suportabil pentru o masina noua in asa zisa garantie....
F Cristi are dreptate 337 de Eur e cam multisor mai ales ca eu as umbla numai la suspensia spate ceea ce inseamna ca cu arcurile de fata mi-as face cel mult o poza.
Acestea fiind zise ...astept cu respect si opiniile Dvs. si va doresc o seara placuta.
Cristi R

  • Suzuki Ignis 2017
 

Offline Cristi R

Re: Si New Ignis poate fi mai inalt...
« Răspuns #17 : 12.Ian.2018, 12:10:40 a.m. »
Am folosit idee Domnului Shpeedy si m-am uitat ca exista un magazin de arcuri mad la Craiova.... Poate cineva din zona aceea....
Seara buna
  • Suzuki Ignis 2017
 

Offline Cristi R

Re: Si New Ignis poate fi mai inalt...
« Răspuns #18 : 12.Ian.2018, 12:19:46 a.m. »
Am ales 2 magazine din Bucuresti:
Tunning Yard ( dupa sediu ...ma rog ma mai gandesc) si autocasa. Voi suna maine si voi intreba... Mai mult decat sa ma trimita la plimbare si sa isi faca o impresie dealtfel reala ca sunt cam papagal nu cred ca am de pierdut....
Seara buna inca odata
  • Suzuki Ignis 2017
 

Offline enicky

Re: Si New Ignis poate fi mai inalt...
« Răspuns #19 : 12.Ian.2018, 02:03:06 a.m. »
@Cristi R vezi ca in decurs de 30min iti poti modifica/completa postarea astfel incat sa nu faci "n" postari succesive.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip