Autor Subiect: Dezamagiri Suzuki S-Cross  (Citit de 46483 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline enicky

Re: Dezamagiri Suzuki S-Cross
« Răspuns #90 : 09.Oct.2020, 12:30:09 p.m. »
Ca prim pas, unul ieftin, poti apela la asa ceva:
   Asta e o solutie buna si ieftina cea de mai sus, plus ca aplicarea unor solutii de curatat tapiterie ar fi benefice !
 Eu transpir foarte mult si tot n-a ajuns asa dupa 5 ani vechime. Poate pielea naturala ar fi o solutie :
   
 
  P.S. Postarea mergea pusa si la Dezamagiri, nu cred ca pentru orice surubel tocit trebuie sa deschidem topic nou...

Moderator: De acord, am mutat.
« Ultima Modificare: 09.Oct.2020, 12:39:58 p.m. de gabineg »
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline ntire2000

Re: Dezamagiri Suzuki S-Cross
« Răspuns #91 : 09.Oct.2020, 04:07:45 p.m. »
Ideea este buna, dar realizarea este proasta.
Ca dovada comentariile de la clip.
Nu înteleg de ce nu a desfacut fetele alea de la usa ca sa monteze ca lumea pielea aia care de fapt e vinilin.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline Heavyd

Re: Dezamagiri Suzuki S-Cross
« Răspuns #92 : 09.Oct.2020, 09:36:38 p.m. »
Teoretic intra in garantie sau?
  • SX4 S-Cross Hybrid
 

Offline enicky

Re: Dezamagiri Suzuki S-Cross
« Răspuns #93 : 09.Oct.2020, 09:56:10 p.m. »
  Vezi daca mentioneaza aici : https://suzuki.auto-net.ro/servicii/garantie-extinsa/

Daca nu se mentioneaza nimic, poate le rezolvi cu o carpa/burete si detegent...
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline Heavyd

Re: Dezamagiri Suzuki S-Cross
« Răspuns #94 : 09.Oct.2020, 10:35:12 p.m. »
Salutare,
Aici lucrurile par sa scape de sub control si asta dupa 1 an si putin.

Mai are garantia standarda,
  • SX4 S-Cross Hybrid
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: Dezamagiri Suzuki S-Cross
« Răspuns #95 : 31.Ian.2021, 04:42:33 p.m. »
Dupa un an, am condus la drum lung s-crossul
Uitasem cat de incomod e scaunul soferului
Inca o constatare din zapada, lipsa cuplului la viteze mici, la 1.4 miniturbo,  in panta pe zapada mare, se simte nasol, omori ambreiajul
(Esp off, snow&mud, lock, degeaba, fara demultiplicare si/sau cuplu e cam degeaba)
Banui ca daca era diesel sau avea reductor era mai ok.
Nu ma apuc sa compar cu yeti diesel ca-mi sariti in cap
Ps ca sa nu abereze careva, anvelopele sunt nokian wdr3 facute in finlanda nu rusia si au 3 ani
Ps2 mai trebuie sa resoftez medianav-ul, daca scot telefonul din mufa si il bag la loc nu-l mai vede pana nu resetez prin oprirea motorului

Cam astea 2 probleme ma deranjeaza

Cele ca tabla subtire, plastice proaste se regasesc cam la toate marcile, inclusiv la unele care costa dublu, triplu
« Ultima Modificare: 31.Ian.2021, 04:56:51 p.m. de hippo »
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline cristidav

Re: Dezamagiri Suzuki S-Cross
« Răspuns #96 : 31.Ian.2021, 05:25:38 p.m. »
Inca o constatare din zapada, lipsa cuplului la viteze mici, la 1.4 miniturbo,  in panta pe zapada mare, se simte nasol, omori ambreiajul
(Esp off, snow&mud, lock, degeaba, fara demultiplicare si/sau cuplu e cam degeaba)
Banui ca daca era diesel sau avea reductor era mai ok.
Ai condus SX4 clasic in offroad ? Ma gandesc ca SCross nu are comportament e diferit fata de el...
  • S-Cross 1.4T AllGrip Hybrid Passion 2021 ( inainte - SX4 2WD 1.6 VVT 2012 )
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: Dezamagiri Suzuki S-Cross
« Răspuns #97 : 31.Ian.2021, 05:31:56 p.m. »
E mult peste cel vechi la orice capitol
E alta masina
Nu pot sa-l compar cu cel vechi pt ca pe acela l-am luat schiop (tractiune fata), asta e allgrip
Motorul categoric e mai puternic pe asfalt, dar in panta e aceeasi porcarie
Scaunul la cel vechi era mult mai bun
Raman la parerea ca daca-l luam diesel era mai ok
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline cristidav

Re: Dezamagiri Suzuki S-Cross
« Răspuns #98 : 31.Ian.2021, 05:50:16 p.m. »
Deunazi am facut testdrive cu SCross, iar ceea ce mi-a sarit in ochi a fost confortul oferit de scaun. Eu, sincer, ma plang de scaunul celui clasic.... big time ! Bleah...

Motorul categoric e mai puternic pe asfalt, dar in panta e aceeasi porcarie
Sa stii ca eu urc pante destul de abrupte cu 1300-1500 turatii cu 1.6 aspirat. Mai jos de atat... intr-adevar, doar diesel sa reductor. Dar consider ca un 1.500 turatii cu 4x4 (ceea ce nici eu nu am acum pe cel clasic) ar trebui sa te duca pe orice drum pietruit decent inclinat, nu sleauri abrupte. Eu din cate am batut cu a mea si din cate mi-am dat seama ca as fi facut daca aveam 4x4, eu consider ca SCross 4x4 (la fel ca si clasicul, dar 4x4), ma serveste cu brio.

M-ai pus putin pe ganduri cu scaunul soferului. Sper sa nu fi fost o impresie gresita caci la tesdrive am condus putin...
  • S-Cross 1.4T AllGrip Hybrid Passion 2021 ( inainte - SX4 2WD 1.6 VVT 2012 )
 

Offline teutzue

Re: Dezamagiri Suzuki S-Cross
« Răspuns #99 : 31.Ian.2021, 06:01:45 p.m. »
Confortul scaunului e subiectiv si depinde de multe aspecte. Daca tie iti e in regula, e destul.
  • Yaris Cross HEV 2024, Mitsubishi Colt 1.5 Ralliart 2009, 150 cp
Ex: S-Cross 2013, Mitsubishi Colt 1.1