0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.
Citat din: hippo din 31.Ian.2021, 10:50:35 p.m.E sus, nu te ajutaLa asta nehibrid e mai jos la 1500Nedumerirea mea e alta. Oare SCross (vitara) hibrid poate duce turatii la fel de joase, in urcare pe munte, ca varianta non-hibrida ? Am condus zilele astea un Mitsubishi Outlander (nu imi iau asa ceva, nu scrie pe fruntea mea "sofer de suv/gip") si am ramas socat cum la 10kmph are 1500 turatii in urcare in viteza 1. E foarte scurta viteza 1. La a mea, la 10 la ora in asa panta, murea direct motorul...Ma intrebam oare boosterjetu hibrid cum se comporta comparabil cu non-hibrid sau aspiratul 1.6...
E sus, nu te ajutaLa asta nehibrid e mai jos la 1500
O sa te ajute niste gume bune si allgrip-ulVei vedea diferenta imediat intre sx4 clasic tractiune fata si acesta
Nu vreau sa va spun ca weekendul asta am frecat cu fundul (nu stiu sigur ce, scut fata, spate, nu stiu) de 2 ori pe un drum pietruit (ramas in aceeasi stare de ani de zile) pe care cu old SX4 zburdam efectiv peste bolovanii iesiti din pamant.Nu ajungea ca i-a scazut unghiul de trecere din cauza ampatamentului mai mare, se mai si lasă pe cur spate
La astea noi suspensia a ajuns o gluma foarte proasta.PS: am pus 2 saci cu ciment în portbagaj - 80 kg si am constatat ca plasticele de la haion au iesit peste cheder, din cauza greutatii au iesit din clipsuri.