Autor Subiect: Dezamagiri Suzuki S-Cross  (Citit de 46485 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline dthem

Re: Dezamagiri Suzuki S-Cross
« Răspuns #110 : 08.Feb.2021, 10:19:12 a.m. »
@cristidav La situația descrisă de tine trebuie făcută o distincție între cele cu cutie manuală și cele cu cutie automată. La manuală pe boosterjet (am condus înainte să o iau pe a mea), pe lângă faptul că nu e cea mai reușită cutie dpdv timonerie, treapta 1 e destul de lungă, poate nu chiar la fel de lungă ca la alte mașini, dar la 10 km/h nu ai suficient cuplu pentru a urca o rampă agresivă. Ești nevoit prin urmare să crești viteza și pui presiune pe sistemul de suspensie dacă terenul e neregulat.

La automată e altă poveste pentru că ai convertizor de cuplu și în treptele 1 și 2 când ambreiajul de blocare e liber se produce multiplicarea cuplului după nevoie, astfel că la 10 km/h poți să ai și 1000 rpm, dar poți să ai și 2000 rpm (cu modificarea în sens pozitiv a cuplului). Acest lucru face ca alegerea pentru offroad să fie mai degrabă cutia automată.
  • Vitara 1.4 BoosterJet AT Passion 2019
 
The following users thanked this post: balanel

Offline Sefer Jesirah

Re: Dezamagiri Suzuki S-Cross
« Răspuns #111 : 08.Feb.2021, 02:19:02 p.m. »
E sus, nu te ajuta
La asta nehibrid e mai jos la 1500

Nedumerirea mea e alta. Oare SCross (vitara) hibrid poate duce turatii la fel de joase, in urcare pe munte, ca varianta non-hibrida ? Am condus zilele astea un Mitsubishi Outlander (nu imi iau asa ceva, nu scrie pe fruntea mea "sofer de suv/gip") si am ramas socat cum la 10kmph are 1500 turatii in urcare in viteza 1. E foarte scurta viteza 1. La a mea, la 10 la ora in asa panta, murea direct motorul...
Ma intrebam oare boosterjetu hibrid cum se comporta comparabil cu non-hibrid sau aspiratul 1.6...
Si motor de 2.0, nu?
  • Ex sx4 s-cross 1.6 DDIS Luxus AT Allgrip / Renegat Night Eagle
 

Offline cristidav

Re: Dezamagiri Suzuki S-Cross
« Răspuns #112 : 08.Feb.2021, 03:00:08 p.m. »
Daca te referi la Outlander, da, era de 2.0. Dar nu mi-a placut cum merge, comparativ cu 1.6 nostru aspirat. Doar atat mi-a placut, in urcare pe offroad.
  • S-Cross 1.4T AllGrip Hybrid Passion 2021 ( inainte - SX4 2WD 1.6 VVT 2012 )
 

Offline Sefer Jesirah

Re: Dezamagiri Suzuki S-Cross
« Răspuns #113 : 08.Feb.2021, 05:20:08 p.m. »
off...daca ai ocazia, iti recomand sa te dai cu un Patrol, chiar si vechiut (80 si ceva-90), motorizare 2.8 sau 3.3. , pe coclauri.  :dream:
  • Ex sx4 s-cross 1.6 DDIS Luxus AT Allgrip / Renegat Night Eagle
 

Offline cristidav

Re: Dezamagiri Suzuki S-Cross
« Răspuns #114 : 15.Iul.2021, 09:00:43 p.m. »
O sa te ajute niste gume bune si allgrip-ul

Vei vedea diferenta imediat intre sx4 clasic tractiune fata si acesta
Sa revin dupa 4000 km si (deja) cateva offroaduri sanatoase, chiar si cu panta mare. Da, motorul asta poate semnificativ mai mult in panta mare decat vechiul 1.6. Si n-as spune ca prin prisma faptului ca are cuplul mai jos si poti urca pante abrupte cu 1300-1500, caci asta puteam face si cu vechiul SX4 1.6 cand deja il cunosteam ca in palma, ci mai repede as spune datorita vitezei 1 scurta, mult mai scurta decat la 1.6... si se simte in teren chiar fain. Singura bubă de moment ar fi ca, fiind scurta, sa o mentii la urcare pe offroad la turatii mici trebuie sa "te ştii" bine cu pedalele. Asa ca tre sa mai exersez.
Dar hippo avea dreptate. 4x4 ajuta enorm pe drum prost, in urcare mai abrupta. Mergi in stil "tractor", nu ii dai tare ca sa nu derapezi.  :good:

Si daca tot e topicul dezamagiri, sa vin cu una babană rău de tot: arcurile spate sunt praştie grămadă !
Cu 2 copii in spate si bagaje de un weekend la cort, distanta aripă-roata spate e pe jumatate fata de cea din faţă. Incredibil !  X-(
Scutul de diferential abia asteapta sa frece si cele mai mici denivelari.
Nu vreau sa va spun ca weekendul asta am frecat cu fundul (nu stiu sigur ce, scut fata, spate, nu stiu) de 2 ori pe un drum pietruit (ramas in aceeasi stare de ani de zile) pe care cu old SX4 zburdam efectiv peste bolovanii iesiti din pamant.
Nu ajungea ca i-a scazut unghiul de trecere din cauza ampatamentului mai mare, se mai si lasă pe cur spate :(

Prevad ca nu ma va prinde vara viitoare fara arcuri MAD pe masina. Asa nu merge, dom'le ! Extrem de dezamagit... in ciuda numeroaselor avantaje.
« Ultima Modificare: 15.Iul.2021, 09:11:10 p.m. de cristidav »
  • S-Cross 1.4T AllGrip Hybrid Passion 2021 ( inainte - SX4 2WD 1.6 VVT 2012 )
 

Offline VictorN

Re: Dezamagiri Suzuki S-Cross
« Răspuns #115 : 15.Iul.2021, 09:39:25 p.m. »
Arcurile acelea sunt prea moi ca să mențină o postura corecta peste denivelări :(.

Trimis de pe al meu KB2003 folosind Tapatalk
 

Offline ntire2000

Re: Dezamagiri Suzuki S-Cross
« Răspuns #116 : 15.Iul.2021, 10:53:27 p.m. »
Nu vreau sa va spun ca weekendul asta am frecat cu fundul (nu stiu sigur ce, scut fata, spate, nu stiu) de 2 ori pe un drum pietruit (ramas in aceeasi stare de ani de zile) pe care cu old SX4 zburdam efectiv peste bolovanii iesiti din pamant.
Nu ajungea ca i-a scazut unghiul de trecere din cauza ampatamentului mai mare, se mai si lasă pe cur spate :(

Aceeasi senzatie o am eu cu Vitara dupa ce am avut Ignis - si nici ala nu excela la suspensie.
La astea noi suspensia a ajuns o gluma foarte proasta.

PS: am pus 2 saci cu ciment în portbagaj - 80 kg si am constatat ca plasticele de la haion au iesit peste cheder, din cauza greutatii au iesit din clipsuri.
Le-am convins sa mearga la locul lor cu 2 pumni bine plasati.
Cu ocazia asta am constatat ca placa portbagajului sta efectiv pe acel plastic care este prins în niste clipsuri în caroserie.
Jenant la o masina de 18k de euro.

  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline enicky

Re: Dezamagiri Suzuki S-Cross
« Răspuns #117 : 17.Iul.2021, 08:46:03 p.m. »
La astea noi suspensia a ajuns o gluma foarte proasta.

PS: am pus 2 saci cu ciment în portbagaj - 80 kg si am constatat ca plasticele de la haion au iesit peste cheder, din cauza greutatii au iesit din clipsuri.
  Ei, acum intelegeti de ce am schimbat arcurile...
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: Dezamagiri Suzuki S-Cross
« Răspuns #118 : 22.Aug.2021, 06:11:14 p.m. »
Revin cu o postare tehnica
S a matuit farul de pe partea soferului
Mi se pare incredibil cat de mult a scazut calitatea de la o generatie la alta
Pt fanii infocati ai marcii si parelologii forumului, au mai fost in familie un swift 2006 si un sx4 clasic 2010. Cu sx4 scross se opreste orice achizitie viitoare de suzi.
Actualul sx4 scross e din mai 2017
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline ntire2000

Re: Dezamagiri Suzuki S-Cross
« Răspuns #119 : 22.Aug.2021, 06:54:28 p.m. »
Am observat fenomenul asta si la alte marci care au sticla farului într-un plan mai orizontal.
Chiar ma miram cum naiba la masini de 3-4 ani sa se opacizeze farurile în halul asta.
O explicatie cred ca e faptul ca ramâne mizerie si apa iar asta împreuna cu razele UV degradeaza mai accentuat.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 
The following users thanked this post: Utilizator_Anonim