Autor Subiect: Dezamagiri Suzuki S-Cross  (Citit de 46493 ori)

0 Membri şi 9 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline Utilizator_Anonim

Re: Dezamagiri Suzuki S-Cross
« Răspuns #100 : 31.Ian.2021, 07:11:02 p.m. »
Hai sa explic
Scrossul din 2017 (poate la cel nou au modificat) are urmariarea problema
E vorba de o proeminenta la nivelul omoplatului care practic impinge umerii inainte
Problema apare la cei peste 1.75, doamna care o conduce zilnic nu are problema asta, avand 1.70 inaltime
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 
The following users thanked this post: cristidav

Offline enicky

Re: Dezamagiri Suzuki S-Cross
« Răspuns #101 : 31.Ian.2021, 10:24:42 p.m. »
Hai sa explic

Problema apare la cei peste 1.75, doamna care o conduce zilnic nu are problema asta, avand 1.70 inaltime
  Mai, nu poti sa le ai pe toate : sa fii si barbat bine si sa stai si confortabil in S-Cross !  :)
Eu n-am problema asta, chiar daca am mers si 5ookm.
  Cat despre cuplu, schimba-l cu hybrid care are cuplul mai mare si frana de motor mai buna. :)
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: Dezamagiri Suzuki S-Cross
« Răspuns #102 : 31.Ian.2021, 10:27:45 p.m. »
Offtopic
Am schimbat cu yeti  :D care are 400 nm si e tot 4x4, dar are portbagajul cam mic asa ca mai merg ocazional si cu scrossul cand plimb tribul full

Acum sa nu fiu hater, cu exceptia problemei cu scaunul e o masina decenta raport calitate pret. Iar allgrip e ok in conditii normale
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline cristidav

Re: Dezamagiri Suzuki S-Cross
« Răspuns #103 : 31.Ian.2021, 10:31:04 p.m. »
Ce bine ca am doar 1.75 si 67 kg cu telefon in buzunar cu tot  :-))
Cat despre cuplu... Din cate am inteles, varianta mild-hibrid are plaja de turatii optima msi sus, respectiv 2.200-5.000, pe cand am auzit ca la boosterul de 1.4 nonhibrid incepea de sub 2.000 si se termina mai repede. Asa ca, desi are cuplu ceva mai mare, nu ajuta mai mult in offroad. Hibridul pare-se ca se va comporta oarecum ca aspiratul 1.6 la urcari in viteza mica pe drumuri proaste. Ceea ce m-a incantat personal, caci asa sunt obisnuit.
  • S-Cross 1.4T AllGrip Hybrid Passion 2021 ( inainte - SX4 2WD 1.6 VVT 2012 )
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: Dezamagiri Suzuki S-Cross
« Răspuns #104 : 31.Ian.2021, 10:37:31 p.m. »
O sa te ajute niste gume bune si allgrip-ul

Vei vedea diferenta imediat intre sx4 clasic tractiune fata si acesta
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 
The following users thanked this post: cristidav

Offline enicky

Re: Dezamagiri Suzuki S-Cross
« Răspuns #105 : 31.Ian.2021, 10:39:22 p.m. »
Ce bine ca am doar 1.75 si 67 kg cu telefon in buzunar cu tot  :-))
Cat despre cuplu... Din cate am inteles, varianta mild-hibrid are plaja de turatii optima msi sus, respectiv 2.200-5.000,
CUPLU MAXIM 235 Nm / 2000 - 3000 rpm.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: Dezamagiri Suzuki S-Cross
« Răspuns #106 : 31.Ian.2021, 10:50:35 p.m. »
E sus, nu te ajuta
La asta nehibrid e mai jos la 1500
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 
The following users thanked this post: cristidav

Offline xim

Re: Dezamagiri Suzuki S-Cross
« Răspuns #107 : 07.Feb.2021, 11:36:58 a.m. »
Deunazi am facut testdrive cu SCross, iar ceea ce mi-a sarit in ochi a fost confortul oferit de scaun. Eu, sincer, ma plang de scaunul celui clasic.... big time ! Bleah...

Motorul categoric e mai puternic pe asfalt, dar in panta e aceeasi porcarie
Sa stii ca eu urc pante destul de abrupte cu 1300-1500 turatii cu 1.6 aspirat. Mai jos de atat... intr-adevar, doar diesel sa reductor. Dar consider ca un 1.500 turatii cu 4x4 (ceea ce nici eu nu am acum pe cel clasic) ar trebui sa te duca pe orice drum pietruit decent inclinat, nu sleauri abrupte. Eu din cate am batut cu a mea si din cate mi-am dat seama ca as fi facut daca aveam 4x4, eu consider ca SCross 4x4 (la fel ca si clasicul, dar 4x4), ma serveste cu brio.

M-ai pus putin pe ganduri cu scaunul soferului. Sper sa nu fi fost o impresie gresita caci la tesdrive am condus putin...

Pentru mine confortul pe scaunul S-crossului este mult peste cel de la sx4. Am constatat cel mai bine imediat dupa achizitie la drum de 2500 km (dus-intors). La sx4 dupa 500 km incepea sa doara spatele si ma luau crampe in piciorul drept, este adevarat nu aveam cruise-control. Daca drumul era si prost, datorita suspensiei sx4 zdruncina bine.
1,6 SX4 GS 4x4 black
1,4 Scross Passion awd, gray
 
The following users thanked this post: cristidav

Offline cristidav

Re: Dezamagiri Suzuki S-Cross
« Răspuns #108 : 07.Feb.2021, 10:08:41 p.m. »
E sus, nu te ajuta
La asta nehibrid e mai jos la 1500

Nedumerirea mea e alta. Oare SCross (vitara) hibrid poate duce turatii la fel de joase, in urcare pe munte, ca varianta non-hibrida ? Am condus zilele astea un Mitsubishi Outlander (nu imi iau asa ceva, nu scrie pe fruntea mea "sofer de suv/gip") si am ramas socat cum la 10kmph are 1500 turatii in urcare in viteza 1. E foarte scurta viteza 1. La a mea, la 10 la ora in asa panta, murea direct motorul...
Ma intrebam oare boosterjetu hibrid cum se comporta comparabil cu non-hibrid sau aspiratul 1.6...
  • S-Cross 1.4T AllGrip Hybrid Passion 2021 ( inainte - SX4 2WD 1.6 VVT 2012 )
 

Offline enicky

Re: Dezamagiri Suzuki S-Cross
« Răspuns #109 : 08.Feb.2021, 12:42:05 a.m. »
E sus, nu te ajuta
La asta nehibrid e mai jos la 1500
  Da, dar e mai mic.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip