0 Membri şi 9 Vizitatori vizualizează acest subiect.
Hai sa explicProblema apare la cei peste 1.75, doamna care o conduce zilnic nu are problema asta, avand 1.70 inaltime
Ce bine ca am doar 1.75 si 67 kg cu telefon in buzunar cu tot Cat despre cuplu... Din cate am inteles, varianta mild-hibrid are plaja de turatii optima msi sus, respectiv 2.200-5.000,
Deunazi am facut testdrive cu SCross, iar ceea ce mi-a sarit in ochi a fost confortul oferit de scaun. Eu, sincer, ma plang de scaunul celui clasic.... big time ! Bleah...Citat din: hippo din 31.Ian.2021, 05:31:56 p.m.Motorul categoric e mai puternic pe asfalt, dar in panta e aceeasi porcarieSa stii ca eu urc pante destul de abrupte cu 1300-1500 turatii cu 1.6 aspirat. Mai jos de atat... intr-adevar, doar diesel sa reductor. Dar consider ca un 1.500 turatii cu 4x4 (ceea ce nici eu nu am acum pe cel clasic) ar trebui sa te duca pe orice drum pietruit decent inclinat, nu sleauri abrupte. Eu din cate am batut cu a mea si din cate mi-am dat seama ca as fi facut daca aveam 4x4, eu consider ca SCross 4x4 (la fel ca si clasicul, dar 4x4), ma serveste cu brio.M-ai pus putin pe ganduri cu scaunul soferului. Sper sa nu fi fost o impresie gresita caci la tesdrive am condus putin...
Motorul categoric e mai puternic pe asfalt, dar in panta e aceeasi porcarie
E sus, nu te ajutaLa asta nehibrid e mai jos la 1500