0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.
Singurul avantaj al faptului ca mergi la revizie cu uleiul tau este ca te costa mai putin, asta in situatia in care service-ul admite asa, in rest nu vad alt avantaj.Dar daca politica lor este sa faci revizie numai cu materialele service-ului, atunci "avantajul" este ca ai dat banii degeaba pe ulei. "Banditii" din reprezentanta isi stabilesc niste proceduri de care e bine sa te interesezi inainte de a cumpara masina de la ei(cat costa revizia, cum se face, conditii de garantie, etc.) iar daca nu-ti convin, cumperi masina din alta parte !"Banditi" au fost si cand ti-au vandut masina cu 18-19mii, nu numai acum cand iti cer 140 de euro pe revizie.Iar garantia n-o "pierzi" asa, ca pe zece lei cazuti din buzunar, ci numai daca vrei tu. Si daca masina n-a avut probleme, nu vad de ce nu te-ai descurca fara garantie, doar ca in caietul de service nu ai stampila unui dealer, daca asta poate fi considerat un minus...[/quoteEu am cumparat uleiul direct de la Budapesta,de fapt l-am primit gratis,dar asta este,nu ma mai intereseaza garantia lor,tot ei au pierdut! Problema este ca au cerut spaga,cica imi trece ulei de-al lor si sa le dau 100 ron pentru magazioner!
M13A si M16A au distributia pe lant si e cam nemuritoare (cel putin 250k de km n-ar trebui sa fie necesara schimbarea ei daca nu se merge ca la raliu).Pompa de apa e posibil sa cada mai repede daca se foloseste un antigel neconform si se creeaza depuneri.
Problema e ca de multe ori scrie "made in Germany" si undeva mic de tot scrie "produced/manufactured in China".... Crede-ma, ca stiu ce zic.... si firma mea produce sub sigla unora mari de tot si nimeni n-are habar ca produsele sunt facute taman în RO.
Maxgear nu mi inspira mare incredere. Ca brand vorbesc. Interesanta abordarea lor. Hartia pare sintetica? Adica gen cauciucata?