Autor Subiect: Va rog un sfat pornire SX4  (Citit de 5891 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Laurentiu

Re: Va rog un sfat pornire SX4
« Răspuns #10 : 22.Oct.2016, 11:26:36 a.m. »
filtru de particule trebuie sa ajunga la o anumita temperatura...
Ma indoiesc ca acel filtru trebuie sa ajunga la o anumita temperatura ca motorul sa functioneze normal. Asta ar insemna ca toate motoarele sa mearga in trepidatii (600RPM) pina cind ajung la 800RPM.

Mai lesne este nealimentarea motorului cu amestec carburant (aer + motorina) in cantitate suficienta pentru pornirea si functionarea la rece sau, mai putin probabil scapare de compresie la unul din cilindri pina in momentul incalzirii (dilatarii pistonului).
  • Suzuki SX4
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline aleksanders

Re: Va rog un sfat pornire SX4
« Răspuns #11 : 22.Oct.2016, 11:49:36 a.m. »
am scris ca problema este din soft - ca anumiti parametrii trebuie rescrisi
  • vitara-spirit 1.6 vvt 4x4 2015
http://www.suzuki-club.ro/forum/index.php?topic=5810.msg220737;topicseen#new2015 Spirit 4x4 1.6 VVT benzină - Suza - prima japoneza din viata mea
 

Offline dorup

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 5
    • a
Re: Va rog un sfat pornire SX4
« Răspuns #12 : 22.Oct.2016, 02:08:41 p.m. »
@aleksanders Am cautat pe net o firma specializata, si am gasit asa ceva h t t p://w w w.anularedpf.ro/. Nici nu stiu daca am voie sa le dau numele, dar vreau sa va intreb daca stiti ceva de ei si ce recomandari au.
Am vazut ca au o persoana de legatura la Bacau, cel mai aproape de mine, si in urma discutiilor cu respectivul la telefon, dupa ce am prezentat simptomele, mi-a spus ca 98% se rezolva prin rescrierea/reverificare softului daca acesta a fost prost scris initial. Mi-a prezentat mai multe detalii tehnice, dar sincer ma cam depasesc. Nu stiu ce sa mai cred, fiecare isi vinde "marfa" iar pretul nu este deloc mic, 230EUR.
Ce ma sfatuiti?
  • SX4 1.9 DDIS
 

Offline aleksanders

Re: Va rog un sfat pornire SX4
« Răspuns #13 : 22.Oct.2016, 02:30:02 p.m. »
daca asta e solutia ... eu nu vad alta cale
  • vitara-spirit 1.6 vvt 4x4 2015
http://www.suzuki-club.ro/forum/index.php?topic=5810.msg220737;topicseen#new2015 Spirit 4x4 1.6 VVT benzină - Suza - prima japoneza din viata mea
 

Offline NicNic

Re: Va rog un sfat pornire SX4
« Răspuns #14 : 22.Oct.2016, 02:47:37 p.m. »

Pornirea pe timp de iarna dupa ce pun de mai multe ori contactul am incercat-o de multe ori si nu am bagat de seama sa fie vreo ameliorare sau sa porneasca mai bine.
La pornirea grea iarna fumul scos este alb, bujiile incandescente au fost verificate de mai multi mecanici si sunt in regula, inclusiv acea piesa (imi scapa acum numele) care le comanda.


Faptul ca porneste la fel dupa mai multe incercari ma face sa elimin din ecuatie, definitiv, pompa de alimentare.
Acum mai ramane partea de injectie: pompa, gestiune electronica, injectoare.
In acest caz nu pot sa mai imi dau cu parerea decat ca e necesara o investigatie aprofundata, nu doar din auzite si intalnite.

Imi pare rau de poblema  ta, @dorup, si ca nu te pot ajuta mai mult.

Dar cred ca ii vei da de cap pana la urma. Bafta!
  • ex-Suzuki SX4 Navi silky silver metallic = ex-SUVI
Desteapta-te romane!
Traiasca capra vecinului!
 

Offline dorup

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 5
    • a
Re: Va rog un sfat pornire SX4
« Răspuns #15 : 22.Oct.2016, 09:10:15 p.m. »
Multumesc!
Va tin la curent, cred ca saptamana viitoare voi merge sa fac si resoftarea aia
  • SX4 1.9 DDIS
 

Offline laur

Re: Va rog un sfat pornire SX4
« Răspuns #16 : 08.Nov.2016, 12:26:38 p.m. »
Salut. Ceva noutati referitor la rezolvarea prrnirii greoaie pe timp rece. Am un Sedici Multijet si la 5 grade abia a pornit. In timp ce invartea dadea semene de pornire, mai exact o balbaiala.
FIAT SEDICI 1.9 MULTIJET
 

Offline aleksanders

Re: Va rog un sfat pornire SX4
« Răspuns #17 : 08.Nov.2016, 01:15:15 p.m. »
cum stai cu bujiile?
  • vitara-spirit 1.6 vvt 4x4 2015
http://www.suzuki-club.ro/forum/index.php?topic=5810.msg220737;topicseen#new2015 Spirit 4x4 1.6 VVT benzină - Suza - prima japoneza din viata mea
 

Offline laur

Re: Va rog un sfat pornire SX4
« Răspuns #18 : 09.Nov.2016, 02:33:03 p.m. »
Am schimbat 2 anul trecut : una arsa si una nu lucra cum trebuie. Beleaua este ca sunt greu de verificat personal. Suspectez totusi acumulatorul, pentru ca la masurarea dupa o zi de stationare, acesta arata 12,21 v, iar dupa inca zi 12,15 v. Intretinerea acumulatorilor spune ca la o tensiune de 12,2 v descarcarea este de 50%. Cu aceste valori am pornit la 10'C. Cand in temometru am avut 5'C nu am facut masuratori. In general fac 27 km/zi cu o viteza medie de cel mult 50km/h -  faruri aprinse (poate nu chiar permanent pentru ca le mai sting cand i-mi amintesc, acolo unde nu este nevoie) si banuies ca nu se poate face nici macar o incarcare de 75% in aceste conditii, ba din contra. Ma gandesc ca poate acumulatoru a cedat, nu numai ca nu are timp sa se incarce.
« Ultima Modificare: 09.Nov.2016, 02:57:26 p.m. de laur »
FIAT SEDICI 1.9 MULTIJET
 

Offline laur

Re: Va rog un sfat pornire SX4
« Răspuns #19 : 09.Nov.2016, 07:40:02 p.m. »
 
Ce am omis sa spun, este ca in 15 zile am facut doar 150 km, majoritatea cu farurile aprinse. Pe seara am facut patru teste : 1 – multimetru inseriat cu bateria (borna  minus deconectata de la baterie) fara ca masina sa fie inchisa din telecomanda, cu contactul luat, cheia scoasa, usi inchise si toti consumatorii opriti  = consum 0.05 mA. Nu am asteptat sa vad ce se intampla dupa cateva minute pentru ca nu asta ma interesa. 2 - multimetru inseriat cu bateria, masina inchisa din telecomanda cu inchiderea dubla (apesi de 2 ori pe butonul cheii)  = consum 0.00 mA dupa 15 secunde, probabil un consum foarte mic nedetectat de un aparat de 200 de lei. 3 - inchidere din telecomanda alarmei Viper, consum dupa 15 secunde 0.01-0.02 osciland dupa  cum se aprindea ledul alarmei.  4 - multimetru inseriat cu bateria, pus contactul ca pentru pornire, consumatori opriti,  8-10 A pana a incetat pompa, bujiile, etc, 2.8 A gata de pornire. Interpretare din punctual meu de vedere : 1 – nu am consum ascuns. 2 – chiar si cu alarma pusa consum excelent, fara probleme de descarcare acumulator. Ce nu stiu este daca cei 2.8 A sunt normali sau ,,ceva fura curent in lucru ’’. Am o banuiala legata de electromotor, dar nu vreau sa demonteze cineva, ca poate dau peste un ,,destept’’ si ma aleg cu o problema care nu exista acum. Curios este sa comparam rezultatele oferite de un alt coleg cu diesel, macar in varianta 4 -  ,,gata de pornire''
« Ultima Modificare: 09.Nov.2016, 07:50:12 p.m. de laur »
FIAT SEDICI 1.9 MULTIJET