Autor Subiect: Conducerea preventiva  (Citit de 93187 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline enicky

Re: Conducerea preventiva
« Răspuns #630 : 15.Feb.2021, 05:05:20 p.m. »
Pe ăla i l-am dat eu soferului Loganului gri care mi-a tăiat ieri calea
   E clar ca nu stia sa "croseteze" ! Cam asa se numeste cand mergi alternativ b1, b2 si depasesti tot ce gasesti. :)
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline shpeedy

Re: Conducerea preventiva
« Răspuns #631 : 15.Feb.2021, 05:13:45 p.m. »
Nu înțeleg de ce se circulă preponderent pe banda2, când banda1 e liberă și nu schimbi direcția la stânga  :dknw: :dknw: :dknw:

1. Pentru ca ... gropi.
2. Pentru ca se mai gasesc destepti care - in dreptul urcarii pe pod - sa mearga drept-inainte, pe langa pod, direct de pe banda 2 (obligatoriu la stanga, pe pod). Si asta la niste viteze nu tocmai mici...
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14537
  • Thanked: 3483 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: Conducerea preventiva
« Răspuns #632 : 15.Feb.2021, 05:37:07 p.m. »
Eu merg pe podul asta dus si intors la/de la serviciu.

Banda II este o "banda de viteza", cand nu e trafic intens pe pod, atingandu-se uneori valori de 80-100 km/h. Pe banda I sunt doua "strungi": o urcare de la intersectia Splaiul Independentei-Sos. Grozavesti si o coborare pe Calea Grivitei. In aceste "puncte de conflict" se petrec incetiniri sau chiar blocaje cauzate de (dorinta de) incadrare(a) (din)spre dreapta. Cum ai coborat podul, dai in intersectia Titulescu-Banu Manta. Aici semaforul pe rosu este de 2 minute (pentru inainte, spre Ion Mihalache), iar cel pe verde este de 30 secunde, cu galben intermitent spre Titulescu. Daca ramai pe banda a II-a stai cel putin 3 schimbari (6 minute). Daca treci iar pe banda I-a (de mers inainte), scapi cu 2-4. Daca vii pe banda 0 dinspre calea Grivitei sau dinspre A.I. Cuza ( cea spre Titulescu), te bagi in fata celor opriti la semafor si le dai tifla celor corecti. 

Concluzia mea este: le dai nesimtitilor (pardon, descurcaretilor) dreptate in majoritatea ocaziilor si ii lasi sa se duca in treaba lor. Dar alteori iti vine sa apesi indesat claxonul, sa-i injuri (ca tot nu te aud) si sa-i protejezi, ca poate ai mai multa "glagore"decat ei.
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 

Offline enicky

Re: Conducerea preventiva
« Răspuns #633 : 15.Feb.2021, 07:13:12 p.m. »
Nu înțeleg de ce se circulă preponderent pe banda2, când banda1 e liberă și nu schimbi direcția la stânga
   Hai s-o spunem p-aia dreapta : de frica sau din comoditate !
Pentru ca nu este aici un caz izolat : sunt zone cu doua sau chiar trei benzi si toata lumea este pe 2 si 3, sau, la semafor banda 2 are coloana de 50m+ iar banda 1 are 1-2 masini si nu este "intermitent" dreapta.
  De ce zic de frica/comoditate : daca mergi pe b1 trebuie sa fii FOARTE atent la :
-masinile parcate in spic sau paralel sa nu-ti iasa in fata pentru a se inscrie in trafic-b2 te scuteste de asta
-masina de pe b2 vrea sa faca dreapta si-ti taie fata sau trece pe b1 in ultimul moment -pe b2 nu se poate intampla(chiar azi mi s-a intamplat!)
-pot apare instantaneu pietoni indisciplinati- pana la b2 ai timp mai mult sa il vezi
-sunt si guri de canale ptr. depasirea carora fara sa-ti "sari" banda necesita ceva indemanare-pe b2 nu sunt
-masina din fata iti poate aprinde avariile si opreste-pe b2 nu se stationeaza
    Parerea mea am mai spus-o si o repet, ca permisul de conducere se obtine prea usor, iar pentru conducerea unui vehicul iti trebuie si ceva inclinatii, abilitati, reflexe pe care nu toti le avem nativ si nici pe parcursul timpului nu le dobandim.
 
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline enicky

Re: Conducerea preventiva
« Răspuns #634 : 19.Feb.2021, 09:53:24 a.m. »
  Despre atributiile rutiere ale Politiei Locale :

  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 
The following users thanked this post: toma

Offline toma

Re: Conducerea preventiva
« Răspuns #635 : 19.Feb.2021, 10:17:58 a.m. »
Dupa ce l-am urmarit pe domnul raman cu o nelamurire legata de Politia Locala: cum ii deosebesti pe cei care au facut cursurile de legislatie rutiera de ceilalti?  >:)
  • Suzuki Vitara 2015 Allgrip diesel
Omul este singurul animal care roșește, ori ar fi potrivit să o facă - Mark Twain
 

Offline bogdanpiatra

Re: Conducerea preventiva
« Răspuns #636 : 19.Feb.2021, 10:35:00 a.m. »
Banda II este o "banda de viteza", cand nu e trafic intens pe pod, atingandu-se uneori valori de 80-100 km/h.
Ce inseamna banda de viteza, cand viteza e 50, 60, 70, functie de oras?
De ce se merge pe ideea de banda de viteza, semnale din faruri, intra pana in bara ta, cand eu merg cu 50-55, dar viteza maxima e 50?
  • nici una inca
 

Offline VictorN

Re: Conducerea preventiva
« Răspuns #637 : 19.Feb.2021, 10:42:12 a.m. »
In oras e una, dar de exemplu pe DN, de ce sa mergi pe banda 2 cu 50 când poți sa mergi pe banda 1 dacă e libera, fără sa te deranjeze nimeni?


Trimis de pe al meu ONEPLUS A5010 folosind Tapatalk

 

Offline bogdanpiatra

Re: Conducerea preventiva
« Răspuns #638 : 19.Feb.2021, 10:48:44 a.m. »
Pai de oras vorbeam
Dar e valabil si afara.
Daca eu merg cu 105 cand drumul e cu limita de 100?
  • nici una inca
 

Offline VictorN

Re: Conducerea preventiva
« Răspuns #639 : 19.Feb.2021, 10:50:24 a.m. »
Dacă banda 1 e libera, stai pe banda 1. Trebuie sa circuli cât mai aproape de marginea dreapta a drumului atunci când e posibil.

Trimis de pe al meu ONEPLUS A5010 folosind Tapatalk