Astazi, pe centura Bucurestiului, era un trafic lejer, mers cursiv ca pe un drum national curent.
La un moment dat, se formeaza o coloana de cateva masini. Vreo 5.
In fata, un BMW 320, cu numar de TR (judetul, nu tara).
La fiecare plomba sau peticire de asfalt intalnite, frana pana la circa 30 km/h.
Daca erau denivelari (cele obisnuite la fiecare imbinare de culee cu tablierul podului), franarea era pana la 5 km/h.
Parea ciudat stilul de conducere, dar am zis ca soferul isi protejeaza masina, poate excesiv.
(Deh, nu o mai avea resurse sa o intretina, de cand nu mai au sprijin "guvernamental")
La un moment dat, il depasim, un card de masini.
Continui linistit drumul, croaziera cu 80 km/h.
Intalnesc o portiune de asfalt nou, fara "gropite".
BMW-ul apare din spate , cu flash-uri. Pret de 1-2 minute , nu are loc sa depaseasca. Prinde liber, ma depaseste.
Imediat dupa aceasta manevra, incepe urcarea pe un pod. La capatul pantei, obisnuita denivelare.
BMW-ul franeaza brusc, cred ca pana pe la 5 km/h de la 90.
Am depasit din scurt (la mijlocul podului, drumul fiind complet liber, pana hat-departe pe contrasens).
Dupa mine, inca 3 masini fac aceeasi manevra.
End of story.Intrebare: Oare la ce categorie de conducere ar trebui incadrat BMW-istul? Preventiv sau incurca lume?
PS.:
Dupa ce l-am depasit, ma intreb:
" - Oare ce fel de drumuri or avea prin Teleorman, daca la peticeli de asfalt franeaza atat de mult?
Cred ca Tel Drum a facut minuni pe acolo .... "