Autor Subiect: Dar de ce sa-mi iau o Vitara?  (Citit de 15920 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline Myhay

Re: Dar de ce sa-mi iau o Vitara?
« Răspuns #90 : 07.Mai.2018, 10:05:04 p.m. »
Nu cred sa fie diferenta mare intre metalizata si nemetalizata.... La a mea , o am metalizata si am dat de cateva zone minuscule unde a sarit vopseaua ( se vad puncte albe deci ala este grundul) , la portiere si pe aripa dreapta spate. Logic ca mi-au trosnit-o taranii prin parcari cu usile cand coboara din masini ca ies ca din pestera n-au nicio treaba. Deci nu vad sa fie diferenta. De look poate da, ca una metalizata sau perlata arata mai bine decat cea normala. Si mai cred cu tarie o chestie dupa ce m-am convins in mare parte : ca in orice domeniu si lucru de pe lumea asta exista chestii de calitate foarte buna si mai putin buna. Asadar exista vopseluri pe baza de apa sau eco cum vreti sa le spuneti , de calitate dar exista si cele mai putin calitative. Asadar noi avem din cele mai slab calitative. Raportat la pretul masinii poate este de inteles. Mai ales daca s-au dat directive si legi in acest sens sa treaca toti pe cele eco pe baza de apa in domeniul auto, inseamna ca si Mercedes sau Bentley folosesc tot de-asta dar la aia nu cred ca le sare vopseaua de la trei pietricele sau cand le trosnesc altii prin parcari cu usile. In cel mai rau caz se indoaie in locul ala dar nu sare vopseaua imediat la cel mai mic ''impact''. Automat este tratata mai bine. De asemenea nu cred ca are o importanta maxima grosimea tablei ci modul cum este tratata si calitatea vopselei in sine. De ce in cazul altor marci de masini n-am vazut astfel de probleme si alea tot vopsea pe baza de apa au , nu? Nu ma refer la cele de lux , ma refer binenteles la modele din segmentul / gama de pret in care se incadreaza si ale noastre.
  • Suzuki Baleno 1.2 DUALJET GLX / Granite Grey Mettalic + Vitara Hybryd ALLGRIP 1.4Boosterjet Spirit 6MT / Galactic Grey Metallic
 

Offline wolfin

Re: Dar de ce sa-mi iau o Vitara?
« Răspuns #91 : 08.Mai.2018, 08:48:33 a.m. »
pai cele enumerate de tine au 9 straturi de vopsea si 3 de lac.  :P
  • vitara 2016 1.6 4wd pasion + pegas 3120 din 80 si ceva reconditionat. Urmeaza si un 2020
Vitara pasion 1.6 allgrip benzina 2016
Dacia logan 2005
Dacia 1100 1970
 

Offline ...

Re: Dar de ce sa-mi iau o Vitara?
« Răspuns #92 : 08.Mai.2018, 09:07:40 a.m. »
De ce in cazul altor marci de masini n-am vazut astfel de probleme si alea tot vopsea pe baza de apa au , nu? Nu ma refer la cele de lux , ma refer binenteles la modele din segmentul / gama de pret in care se incadreaza si ale noastre.
Am în zonă o Honda HRV din 2016, iar pe capotă, fix pe muchie, punctul unde a lovit vreo pietricică e deja ruginit bine. Tot albă e vopseaua, deci iese în evidenţă.
 

Offline wolfin

Re: Dar de ce sa-mi iau o Vitara?
« Răspuns #93 : 08.Mai.2018, 09:38:39 a.m. »
pasat 2013-14...capota toata ciupita
  • vitara 2016 1.6 4wd pasion + pegas 3120 din 80 si ceva reconditionat. Urmeaza si un 2020
Vitara pasion 1.6 allgrip benzina 2016
Dacia logan 2005
Dacia 1100 1970
 

Offline ...

Re: Dar de ce sa-mi iau o Vitara?
« Răspuns #94 : 08.Mai.2018, 09:46:08 a.m. »
Ciupelile sunt la ordin în România, unde pietricelele, şuruburile şi cioburile sunt pe aproape orice (margine de) drum.
La cât de multe Vitare noi au apărut în traficul românesc, cred că puţini sunt cei care-şi pun întrebarea din titlu.
 

Offline SPIRIDUSHU

Re: Dar de ce sa-mi iau o Vitara?
« Răspuns #95 : 08.Mai.2018, 12:00:13 p.m. »
dupa 3 ani de folosinta :

- 2 ciupituri, reparate cu kit-ul corector
- renumita "panza de paianjen" a inceput timid sa apara, dar mai are 3-4 ani pana sa ajunga chiar panza de paianjen si atunci facem un polish si inca 6 ani ! :)

Ca o remarca, am observat ca la masinile asiatice tabla rugineste imediat dupa expunere, nu stiu daca e cazul altor marci europene , sua etc. Poate ca astia-si iau tabla toti din acelasi loc, habar n-am. Eu, dupa ce am avut un incident, am fost multumimt de cum s-a comportat tabla, creponata bine in locul de impact, in rest, nimic.

Dupa 3 ani sunt multumit, daaaar eu mi-am spalat singur masina fie self service la benzinarie fie la 2 galeti. Pentru cine nu are timp/chef (ca timpul tot ala e cat te duci la spalatorie, cat astepti, cat o spala, cat te intorci , cat parchezi), ma gandesc ca dupa 3 ani ar arata ca orice alta masina spalata la spalatorie.
Deja discutia despre caroserie, din punctul meu de vedere, nu ar trebui sa trezeasca ingrijorare.
  • New Vitara 1.6 ddis, Luxus
 
The following users thanked this post: Gby

Offline Costique

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2537
  • Thanked: 1298 times
  • Gen: Bărbat
  • Schimbarea vine, ca vrei, ca nu vrei...
    • Göteborg
Re: Dar de ce sa-mi iau o Vitara?
« Răspuns #96 : 09.Mai.2018, 12:17:19 a.m. »
Mai am un pic pana face 2 ani si 60k km. Parbrizul e ca ciupit de varsat, zeci daca nu sute de semne. Vopsea sarita in cateva locuri pe capota si in fata, am reparat cu kit corector.  Ca sa nu carcotesc, m-am uitat la partea de radiator neprotejata.  Multe semne de la pietricele.  E clar, asta  e,  economie de consum.  Daca as avea bani acum , mi-as lua una noua (pentru mine raport calitate pret bun) iar actuala...as ferici pe altul care nu o asteapta dar nici nu o refuza... Sa nu uitati, ce mai buna masina e aia care o ai...!
Acum trebuie sa ma trezesc din visat...!
  • Suzuki Vitara S AT -> Peugeot 3008
 

Offline AT

Re: Dar de ce sa-mi iau o Vitara?
« Răspuns #97 : 09.Mai.2018, 01:06:15 a.m. »
La achizitia unui auto nou lansat in piata poti sa iei in calcul doar raportul dotari - pret. Calitatea o constati dupa achizitie mai ales daca modelul  nu a rulat cel putin 1 an ca sa existe timp pentru conturarea si aparitia parerilor obiective de la utilizatori. Insa daca acum ar trebui sa decideti achizitia unui auto nou considerati important doar raportul pret-dotari sau este important si criteriul calitate (fara zgomote anormale, materiale ceva mai rezistente in mediul normal de utilizare, mai bine insonorizata si cu mai putine vibratii, mai confortabila la drumuri lungi)? Daca bugetul de achizitie se situeaza in jurul a 20,000 Euro, ce suma in plus considerati a fi acceptabila pentru obtinerea calitatii mai sus descrise?
  • Suzi Quatro (spirit 1.6 vvt 4x4 2015) - Probably the first owner of New Vitara in Romania -
 

Offline Meltdown

Re: Dar de ce sa-mi iau o Vitara?
« Răspuns #98 : 09.Mai.2018, 10:55:28 a.m. »
@Costique Da, si la mine este ciupit parbrizul.

Ma vad schimbandul in urmatorii 5 ani. Cat o costa si asta.
Tocmai ce am refacut CASCO aprox 2200 RON la Generali. Fara incidente din vina mea.
  • 2017 SX4 S-Cross 1.4 TURBO 140CP 6MT AllGrip Passion Energetic Red Pearl
 

Offline enicky

Re: Dar de ce sa-mi iau o Vitara?
« Răspuns #99 : 09.Mai.2018, 05:25:44 p.m. »
La achizitia unui auto nou lansat in piata poti sa iei in calcul doar raportul dotari - pret. Calitatea o constati dupa achizitie mai ales daca modelul  nu a rulat cel putin 1 an.... Daca bugetul de achizitie se situeaza in jurul a 20,000 Euro, ce suma in plus considerati a fi acceptabila pentru obtinerea calitatii mai sus descrise?
    Pana la urma daca chiar faci o "disectie" a subiectului, de genul : e buna, nu e buna, cat consuma, ce se strica, etc. si etc. inseamna ca masina nu-ti place, dar ai cumpara-o asa, ca parca te-ar atrage, stiu eu, forma sau pretul, sa zicem.  :)
    Ce intrebari sa fi pus noi in aug.2015 cand ea a aparut in martie ? :) Parerea mea... Cat despre incidentele suferite de noi, nu cred ca se pot lua in calcul, pentru ca sunt determinate de cauze care nu se regasesc la toti : rulaj mare/mic, sosea proasta/buna, mod de utilizare/parcare si alte multe aspecte diferite de la propietar la propietar.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip